Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
"Ο ΠΥΞΙΔΟΥΛΗΣ και η ΠΥΞΙΔΟΥΛΑ στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ «Η ΟΜΑΔΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας:
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας Μαρία Χιόνη, εκπαιδευτικός κλ. ΠΕ02 MSc Προαγωγής & Αγωγής Υγείας Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας ΔΔΕ Α΄ Αθήνας Μέλος της Περιφερειακής Ομάδας Δράσεων Πρόληψης (ΠΟΔΠ) Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού ΔΔΕ Α΄ Αθήνας Αθήνα, 19-10-2015

Από ποιους παράγοντες εξαρτάται η υγεία Υγεία είναι η κατάσταση της πλήρους σωματικής ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας H υγεία ενός ατόμου εξαρτάται κατά: 20% από βιολογικούς παράγοντες 20-30% από το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον 10-20% από τις υπηρεσίες υγείας 40-50% από την ανθρώπινη συμπεριφορά

υγεία ψυχική σωματική κοινωνική Αγωγή υγείας είναι η υιοθέτηση υγιών στάσεων και συμπεριφορών μέσα από συγκροτημένη εκπαιδευτική δραστηριότητα και όχι απλά ενημέρωση σε θέματα υγείας

Το Γραφείο Αγωγής Υγείας παρακολουθεί, υποστηρίζει και αξιολογεί τα προγράμματα που εκπονούνται στις σχολικές μονάδες παρέχει εκπαιδευτικό υλικό και βιβλιογραφία για την υλοποίηση των προγραμμάτων στηρίζει και επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς οργανώνει ημερίδες, συναντήσεις εργασίας και παρεμβάσεις σε θέματα Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς διαχειρίζεται κρίσεις στη σχολική κοινότητα

Κλασική θεματολογία προγραμμάτων αγωγής υγείας (Ι) Διαπροσωπικές σχέσεις – Ψυχική Υγεία Ο εαυτός μου- Η σχέση μου με τους άλλους Η σχέση μου με το περιβάλλον, Αυτοεκτίμηση, Ατομική ταυτότητα, Συναισθήματα, Επικοινωνία, Ενεργητική ακρόαση, Κοινωνικός αποκλεισμός – Ίσες ευκαιρίες, Δικαιώματα, Ισότητα των φύλων, Ρατσισμός, Βία-Επιθετικότητα, Αντιμετώπιση πένθους, Αντιμετώπιση άγχους (σχολικού – εργασιακού)

Κλασική θεματολογία προγραμμάτων αγωγής υγείας (ΙΙ) Πρόληψη Χρήσης Εξαρτησιογόνων ουσιών-εξαρτήσεων (τσιγάρο, αλκοόλ, ουσίες, διαδίκτυο) Κατανάλωση και υγεία. Διατροφή και διατροφικές συνήθειες (καρδιαγγειακά νοσήματα, στοματική υγεία) Σεξουαλική Αγωγή – Διαφυλικές σχέσεις Φυσική Άσκηση και Υγεία. Ελεύθερος χρόνος και προσωπικά ενδιαφέροντα Κυκλοφοριακή Αγωγή – Ατυχήματα. Οδική συμπεριφορά των μαθητών-πεζών

Κλασική θεματολογία προγραμμάτων αγωγής υγείας (ΙΙΙ) Εθελοντισμός – Πρώτες Βοήθειες Αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων (δεξιότητες για αντιμετώπιση σεισμών, πυρκαγιών, πλημμυρών) Υγεία και περιβάλλον (καρκίνος, έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, σε τοξικές ουσίες ) υπάρχει αντίστοιχο εγκεκριμένο υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό

Αγωγή υγείας στη σχολική κοινότητα υπάρχουσα κατάσταση προγράμματα 5μηνης τουλάχιστον διάρκειας εκτός ωρολογίου παρεμβάσεις βραχύχρονες και μακρόχρονες πρόληψη αντιμετώπιση φορείς/κίνητρα προσέγγιση μέσα από γνωστικά αντικείμενα (ΣΚΖ, βιωματικές δράσεις, πρότζεκτ κλπ) φόβοι, στερεοτυπικές αντιλήψεις συνέπειες αλληλοεπικάλυψη αποσπασματικότητα ελλιπής εκπαίδευση εμπλεκόμενων επικέντρωση σε παραδοσιακές μεθόδους εκπαίδευσης δυστοκία σύστασης διεπιστημονικών ομάδων δυσκολία αναγνώρισης της σχολικής κοινότητας από τους ειδικούς ως ιδιαίτερου πλαισίου άγνοια σύγχρονων επιστημονικών δεδομένων εκπαιδευτικό υλικό

Διαμόρφωση πολιτικής

Στρατηγική επικέντρωση στόχος επανάληψη των δράσεων από τρία έως επτά χρόνια επικέντρωση στην εκπαίδευση Διευθυντών/ντριών και εκπαιδευτικών στη δικτύωση με ποικιλία φορέων στόχος

υποστήριξη εγκεκριμένων προγραμμάτων αγωγής υγείας υποστήριξη εγκεκριμένων προγραμμάτων αγωγής υγείας προετοιμασία υποβολής προγραμμάτων υποστηρικτικές συναντήσεις εκπαιδευτικό υλικό ενδιάμεση αξιολόγηση των εγκεκριμένων προγραμμάτων με  τη συμπλήρωση φύλλου εργασίας από τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς υποστήριξη μέσω ΤΠΕ σεμινάρια τελικός ηλεκτρονικός απολογισμός

εκπαίδευση μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και γονέων παραδοσιακή προσέγγιση μέθοδος ενεργούς συμμετοχής: ερωτηματολόγιο, συζήτηση, παιχνίδια ρόλων, μελέτη περίπτωσης, καταιγισμός ιδεών βιωματική προσέγγιση: απόκτηση δεξιοτήτων (coping skills) συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς αξιοποίηση ειδικών ημερών (Ημέρα AIDS, Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, Ημέρα για την ενδοσχολική βία) αξιοποίηση θεματικών προγραμμάτων (Παρατηρητήριο κατά της Βίας & του Εκφοβισμού, Κοινωνικό Σχολείο) ομόφυλες ομάδες

επιμόρφωση Διευθυντών/ντριών, εκπαιδευτικών, γονέων 9 σεμινάρια και δύο ημερίδες σχεδιάστηκαν ώστε να καλύπτουν ποικιλία αναγκών: χρονικής διάρκειας, θεματολογίας, μεθοδολογίας, κοινού

επιμόρφωση εκπαιδευτικών ένα 50ωρο σεμινάριο με τίτλο «Η δύναμη της ομάδας: βασικές αρχές & εργαλεία προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας για το σχολείο» ένα 40ωρο σεμινάριο με τίτλο «Παρεμβαίνοντας στη σχολική κοινότητα, για ένα υγιές και ασφαλές σχολικό περιβάλλον»

Σεμινάριο σε συνεργασία με τον ΟΑΣΠ 6ωρο σεμινάριο για Διευθυντές/ντριες Σχολικών Μονάδων ΔΔΕ Α’ Αθήνας & υπεύθυνους σύνταξης σχολικών σχεδίων έκτακτης ανάγκης σε θέματα αντισεισμικής προστασίας σχολικών μονάδων αφορμή για υπενθύμιση ενεργειών στο σεισμό της 16ης Ιανουαρίου 2015, όταν οι σχολικές μονάδες ήταν σε λειτουργία αφορμή για ερωτήματα σχετικά με ενέργειες στην περίπτωση σεισμού κατά τη διάρκεια των εξετάσεων http://www.oasp.gr/inform/teachers

Σεμινάριο για την αντιμετώπιση της ομοφοβίας και της τρανσφοβίας στην εκπαίδευση

σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση χρειάζεται αίτημα για χορήγηση άδειας μαθητική κοινότητα προγράμματα τουλάχιστον πεντάμηνης διάρκειας μακρόχρονες παρεμβάσεις βραχύχρονες παρεμβάσεις Προϋπόθεση: φορείς που έχουν άδεια από το ΥΠΠΕΘ (Ελληνική Εταιρεία Οικογενειακού Προγραμματισμού) πρωτόκολλα συνεργασίας με ΥΠΠΕΘ (Κέντρα Πρόληψης ΟΚΑΝΑ) σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση χρειάζεται αίτημα για χορήγηση άδειας

Παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες (Ι) ΚΕΘΕΑ 9 Κέντρα Πρόληψης Εξαρτήσεων ΟΚΑΝΑ ΑΡΣΙΣ ΓΓΙΦ Κέντρο Υγείας Παιδιού Καισαριανής Συνήγορος Παιδιού Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Δήμου Ζωγράφου ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ελληνική Εταιρεία Οικογενειακού Προγραμματισμού, Αντισύλληψης και Αναπαραγωγικής Υγείας  Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Οχημάτων   Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών  Σχολικοί Σύμβουλοι συνεργασία με 19 φορείς

Παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες (ΙΙ) Παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες (ΙΙ)

εκπαίδευση εκπαιδευτικών/γονέων

εκπαίδευση γονέων

Παρεμβάσεις της Yπεύθυνης (Ι)   μετά από αναφορά περιστατικών στο Παρατηρητήριο ως μέλος της ομάδας υποστήριξης για τις δράσεις πρόληψης της σχολικής βίας και του εκφοβισμού ως μέλος της Περιφερειακής Ομάδας Δράσεων Πρόληψης (ΠΟΔΠ) της ΔΔΕ Α΄ Αθήνας παρεμβάσεις σε σχολικές κοινότητες ως απάντηση στις ανάγκες

υγιές σχολείο μαθητές/τριες προσωπικό σχολείου γονείς εκπαιδευτικοί

Παρεμβάσεις της Υπεύθυνης (ΙΙ) ολοκληρωμένη παρέμβαση σε Γυμνάσιο της Δ. Δ. Ε. Α΄ Αθήνας για θέματα σεξουαλικής αγωγής – διαφυλικών σχέσεων ως εξής: τρίωρο σεμινάριο στον σύλλογο των εκπαιδευτικών για θεωρητική και βιωματική θωράκιση, τέσσερα δίωρα βιωματικά εργαστήρια για μαθητές /τριες Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης δίωρο βιωματικό εργαστήριο για γονείς μαθητών /τριών όλων των τάξεων

Παρεμβάσεις της Υπεύθυνης (ΙΙΙ) σεμινάρια με θεωρητικό υπόβαθρο και βιωματικά εργαστήρια σε εκπαιδευτικούς για θέματα σεξουαλικής αγωγής και ψυχικής ανθεκτικότητας εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης σε μαθητές/τριες σχολικών μονάδων της Δ. Δ. Ε. Α΄ Αθήνας με θέμα «Χτίζοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα» εκπαιδευτικές παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης σε μαθητές/τριες ΣΤ’ και Ε΄ τάξης Δημοτικού με θέμα «Χτίζοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα» σε συνεργασία με την Αγωγή Υγείας της Π. Ε. Α΄ και Β΄ Αθήνας βιωματικά εργαστήρια σε γονείς & κηδεμόνες μαθητών/τριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα σεξουαλικής αγωγής εισηγήσεις και συντονισμός βιωματικών εργαστηρίων σε επιστημονικά συνέδρια, ημερίδες, διημερίδες

Πρόταση για πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα «Πυξίδα για τα ανθρώπινα δικαιώματα» (Ι) ανθρώπινα δικαιώματα (άτομα με ειδικές δεξιότητες, λοατ άτομα) δικαιώματα του παιδιού το σχολείο ως κοινωνικός χώρος πρόωρη εγκατάλειψη της σχολικής φοίτησης διαμόρφωση ταυτότητας στην προεφηβική και εφηβική ηλικία κοινωνικός αποκλεισμός

Πρόταση για πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα «Πυξίδα για τα ανθρώπινα δικαιώματα» (ΙΙ) ρατσισμός ξενοφοβία μετανάστευση και άσυλο (εργάτες μετανάστες, ασυνόδευτοι ανήλικοι, άσυλο και μετανάστευση στα ΜΜΕ, εμπορία (trafficking) και παράνομη διακίνηση ανθρώπων συνεργασία

 http://blogs.sch.gr/agygrafei/ agygeias@dide-a-ath.att.sch.gr