ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο David Doubilet γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1946, και άρχισε καταδύσεις στην ηλικία των 8 ετών. Πέρασε 13 χρόνια φωτογραφίζοντας κατά μήκος των ακτών.
Advertisements

Πρόγραμμα πρόληψης, προαγωγής της υγείας και αγωγής της υγείας στον εφηβικό πληθυσμό 16 γυμνασίων και 11 λυκείων των δήμων Παλαιού Φαλήρου, Αγίου Δημητρίου.
Απρίλιος ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου 2006 ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ στοιχεία χρήσης 2005.
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
Πληροφορική Κεφάλαιο 5 ο : Κωδικοποίηση και ταξινόμηση Ιατρικής Πληροφορίας Κλεπετσάνης Παύλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φαρμακευτικής.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 10: Σχεδιασμός Προγραμμάτων και Μέθοδοι Διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών.
1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
Διαχείριση Υδατικών Πόρων Διαχείριση ξηρασιών – Η έμμονη ξηρασία των ετών ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Δ.Π.Μ.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΔΑΤΙΚΩΝ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ (Α.Μ. 5285)
Θεραπεία όγκων πνεύμονα
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
1 Εισηγητής : Χαράλαμπος Γ. Πλατής  Πολιτικός – Διοικητικός Επιστήμων  M.Sc. in Health Informatics  Διδάκτωρ Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 7 : Διαδίκτυο και υγεία Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
Ασβέστιο τροφών, βιταμίνη D και οστεοπόρωση Μάκρω ΣΟΝΙΚΙΑΝ Σισμανόγλειο ΓΠΝΑ.
ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΑΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΝΑΪΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ Σπυρος Κατσούδας Νεφρολόγος Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ»
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ορισμός της Νοητικής Υστέρησης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Εγκυρότητα και αξιοπιστία
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
Συμβάματα κατά την Ορθοδοντική θεραπεία
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι πανομοιότυπες οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται και στα.
Τα αθλήματα μας βοηθούν για τη σωματική κατάσταση και όχι μόνο.
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Τι Υπάρχει μέσα σε ένα Τσιγάρο;
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στη Γαστρεντερολογία
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δρ
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Αθλήματα Εργασία των μαθητών 4ου ΓΕΛ Πατρών 2016 Σ.Κάγκος
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Νικόλας Μ. ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ’2
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Οι βίλες της Θεσσαλονίκης
Ομάδες εργασίας ΔΡ. Δ. Δαποντας.
Έλληνες Μαθηματικοί της Αρχαιότητας
Αεροπορικό Ατύχημα και οι επιπτώσεις του
Πολιτική συνοχής της ΕΕ 2014 – 2020
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Μία σύγχρονη, «νόμιμη», συνεχής γενοκτονία
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤO ΑΓΓΕΙΑΚO ΕΓΚΕΦΑΛΙΚO ΕΠΕΙΣΟΔΙO
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
Χλωροφύλλη «Η χλωροφύλλη και η αιμοσφαιρίνη είναι «πανομοιότυπες» οργανικές ενώσεις και διαφέρουν Μόνο σε Ένα Άτομο στο Κέντρο τους όπως φαίνεται στη συνέχεια,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
Dose-response curves representing the relationship between excercise intensity and health benefits as proposed by the ACSM/CDC/SG and the hypothesized.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΙΓ΄ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Σχολική Χρονιά 2015 – 2016 Τμήμα Α΄3 ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Διευθύντρια: Γιώτα Παναγιώτου Νηπιαγωγός: Ερμίνα Χατζηκωστή

https://youtu.be/BXlZbHbC53Y

Ορισμός βίας Συνήθως ως βία ορίζεται η χρήση της φυσικής δύναμης ή της πίεσης - απειλής εναντίον ενός μεμονωμένου ατόμου ή κατά μιας ομάδας που μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο, στον τραυματισμό ή στη γένεση ψυχολογικών διαταραχών (World Health Organization, 1999, p.2).

Η βία είναι μια μορφή έκφρασης του θυμού ή του φόβου, και αποτελεί μια φυσιολογική ανθρώπινη αντίδραση (Harvard – EDC, 1996). Μαθαίνεται σε μικρή ηλικία, συνεπώς μπορεί να αποφευχθεί μέσα από πρώιμες θετικές εμπειρίες (American Psychological association, 1993).

Ενδοσχολική βία Η μορφή που μπορεί να πάρει η ενδοσχολική βία είναι: λεκτική, σωματική, ψυχολογική, ηλεκτρονική σεξουαλική

(blogs.sch.gr/kyriakou/category/ανθρώπινα-δικαιώματα) Η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών - γονέων είναι αναγκαία για την εξάλειψη του φαινομένου της βίας.  (blogs.sch.gr/kyriakou/category/ανθρώπινα-δικαιώματα)

Στόχοι του νηπιαγωγείου: Στο νηπιαγωγείο γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των διαφόρων «γνωστικών αντικειμένων» του Αναλυτικού Προγράμματος διαθεματικά , με παιγνιώδη τρόπο.. Το παιχνίδι αποτελεί το φυσικό τρόπο μάθησης και ανάπτυξης και είναι από όλους αποδεκτό ως η καταλληλότερη μορφή οργάνωσης της μάθησης για μικρά παιδιά.

Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι… Αποφορτίζονται Εκτονώνονται Απελευθερώνουν συναισθήματά

Προδημοτική Εκπαίδευση Ακαδημαϊκός Ρόλος Κοινωνικός Ρόλος Μυούνται στη λύση προβλημάτων Εξασκούνται σε διάφορους ρόλους Συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους Διαθεματική Προσέγγιση

Στο νηπιαγωγείο επιδιώκεται καλλιέργεια… Δημιουργικότητας Κριτικής Σκέψης Ικανότητας λύσης προβλημάτων Ενσυναίσθησης και δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας.

Αφόρμηση Διαβάσαμε το παραμύθι «Ο μεγάλος σάκος με τις μικρές ανησυχίες» και αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τους φόβους και τις ανησυχίες μας. «Όπου και να πηγαίνει η Τζένη, οι ανησυχίες της την ακολουθούν κρυμμένες μέσα σ’ έναν μεγάλο μπλε σάκο. Την ακολουθούν όταν πάει για προπόνηση στην πισίνα, όταν βλέπει τηλεόραση, ακόμα κι όταν κλείνεται στην τουαλέτα. Η Τζένη αποφασίζει να κάνει κάτι για να τις διώξει. Χρειάζεται όμως μια βοήθεια».

Είχαμε βότσαλα από την θάλασσα και έναν άδειο σάκο Είχαμε βότσαλα από την θάλασσα και έναν άδειο σάκο. Οι πέτρες θα συμβόλιζαν τις ανησυχίες μας και θα έμπαιναν στον άδειο σάκο- τσάντα.

Ο σάκος με τις ανησυχίες μας άρχισε να γίνεται πολύ βαρύς με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να τον σηκώσουμε.

Ανησυχίες των παιδιών Φοβάμαι να μην χωρίσει η μαμά και ο μπαμπάς (Θεοδώρα) Φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να ανέβω στο δέντρο και θα με κοροϊδεύουν (Αλέξανδρος) Ανησυχώ να μην έχω φίλους (Αναστασία) Να μην μου κόψουν τα μαλλιά γιατί τα θέλω μακριά (Αυγούστα) Φοβάμαι να μην χτυπήσω – να με χτυπήσουν στο σχολείο (Μαρία) Να μην με χτυπά η αδελφή μου (Νικόλας) Να μην έχω φίλους να παίζω το διάλειμμα (Αγγελική) Να μην ζωγραφίζω όμορφα (Χαράλαμπος) Να μην έρθει ο λύκος τη νύχτα και κρυφτεί στο ντουλάπι και με φάει (Νεφέλη) Να μην με κοροϊδεύουν (Κωνσταντινα) Να μου στήσουν παγίδα και να μην τη δω (Σοφοκλής) Ανησυχούσα αν θα κάνω φίλες (Νάγια) Ανησυχώ που παιδιά σκοτώνονται στο πόλεμο (Μαρία) Φοβάμαι να μην με κοροϊδεύουν (Στυλιάνα) Φοβάμαι τον πόλεμο (Δημήτρης) Φοβάμαι που η μαμά δουλεύει βράδυ (Νικόλας)

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τις ανησυχίες τους

Σειρά είχε η ιστορία για την Μόνα την χελώνα και τις  πρώτες μέρες της στο σχολείο. Να δούμε τι ανησυχίες είχε η Μόνα,  έμοιαζαν με τις δικές μας ;

Κατά την αφήγηση του παραμυθιού η καρδιά της Μόνας έγινε μια τσαλακωμένη μπάλα

Η καρδιά τσαλακώθηκε τόσο πολύ που δεν έμοιαζε με την αρχική Η καρδιά τσαλακώθηκε τόσο πολύ που δεν έμοιαζε με την αρχική. Όσο και να προσπαθήσαμε δεν καταφέραμε να την κάνουμε λεία. Οι λέξεις και οι πράξεις την είχαν πληγώσει. Έτσι πήγαμε στο βάζο με τις γλύκες λεξούλες και στο φαρμακείο του σχολείου μας και κολλήσαμε πάνω στην καρδούλα τσιρότα στα οποία γράψαμε γλυκές και ευγενικές λεξούλες !

Τα παιδιά γράφουν στα τσιρότα τις γλυκές λέξεις από το βάζο μας. Τα παιδιά γράφουν στα τσιρότα τις γλυκές λέξεις από το βάζο μας.

Τα παιδιά κολλάνε στην καρδούλα της Μόνας τα τσιρότα με τις γλυκές λεξούλες έτσι ώστε να γιατρέψουν τη τσαλακωμένη καρδιά.

Η καρδούλα της Μόνας πλέον είχε αυτή τη μορφή

Το παραμύθι μέσα από τα μάτια των παιδιών

Τα παιδιά φτιάχνουν αφίσα με συνθήματα κατά του σχολικού εκφοβισμού Τα παιδιά φτιάχνουν αφίσα με συνθήματα κατά του σχολικού εκφοβισμού

Βήματα που κάνουμε αν κάποιος μας ενοχλεί

Θύματα και θύτες μέσα από το παραμύθι « Το παπί που δεν είχε τι να πει» Ο Πίπης είναι ένα παπάκι ντροπαλό και φοβισμένο. Κάθε φορά που τα ζώα του αγροκτήματος του ζητούν να πει κάτι, εκείνος το βάζει στα πόδια γιατί δεν έχει τι να πει. Όμως η περιπέτεια που πέρασε στο δάσος και ο κίνδυνος που αντιμετώπισε εκεί από τις αλεπούδες τον μεταμόρφωσαν σε ένα άλλο Πίπη, ο οποίος άφησε άφωνα τα ζώα του αγροκτήματος με το κατόρθωμά του.

Δραματοποίηση του παραμυθιού Τα υλικά που μαζέψαμε για να δραματοποιήσουμε το παραμύθι

Δραματοποίηση του παραμυθιού

Δραματοποιήση του παραμυθιού

Ακούω το σώμα μου- μαθαίνω τα λέω ΟΧΙ Στόχοι: Να μπορούν να αναγνωρίζουν τους διαφορετικούς τρόπους αγγίγματος. Να μάθουν να <<ακούν>> το σώμα τους. Να είναι ικανά να διαχωρίζουν τα αγγίγματα σε εκείνα που τους προξενούν ευχάριστα συναισθήματα και σε εκείνα που τους προξενούν δυσάρεστα συναισθήματα. Να κατανοήσουν ότι δεν είναι υποχρεωμένα να δέχονται ή ακόμη χειρότερα να ανέχονται δυσάρεστα αγγίγματα

Με τη βοήθεια του Ανδρόνικου του Κοκκινομάλλη, αφού παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε κάποιες εικόνες, διαχωρίσαμε τα αγγίγματα σ΄αυτά που μας προξενούν ευχάριστα συναισθήματα και σ΄εκείνα που μας προκαλούν δυσάρεστα συναισθήματα.

Τα παιδιά διαλέγουν τυχαία μια εικόνα,την περιγράφουν και την τοποθετούν στην κατάλληλη θέση.

Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο από την σειρά: «Πες απλά ΟΧΙ» (ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ)

«Ο τροχός της φιλίας»

Τα παγκάκια της φιλίας

Η Μιμή με τα μεγάλα αφτιά Η μικρή Μιμή ζούσε στο ξακουστό χωριό των ποντικών. Ήταν, όμως, πάντα λυπημένη γιατί τα μεγάλα της αφτιά την εμπόδιζαν να χαρεί τα παιχνίδια, όπως όλα τα ποντίκια της ηλικίας της, αφού της δημιουργούσαν προβλήματα και όλοι την περιγελούσαν. Ως τη στιγμή που για καλή της τύχη θα συναντήσει τον πράσινο Βατραχούλη με τις μαύρες βούλες, που θα γίνει ο καλύτερος της φίλος και θα της αποδείξει πως δεν πρέπει να στενοχωριέται αλλά αντίθετα να χαίρεται γιατί με τα μεγάλα αφτιά που την έκαναν ξεχωριστή μπορούσε να κά­νει πράγματα που τα άλλα ποντίκια ούτε που φα­ντάζονταν. Ένα βιβλίο για τη φιλία, τη διαφορετικότητα και τον αποκλεισμό.

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη φ ο β ι σ μ ό ς ελικόπτερο ελέφαντας Ένα εφημερίδα Ευρώπη έρημος Έλλη Έλληνες Εσκιμώοι Κότα κουτός κουτί κρυψώνα κρυφτό καρέκλα κουπί κουμπί κεφάλι κουτσός κοροϊδία κορίτσι καπέλο κοντός Φρούτα φούρνος φώτα φίλος φόβος φοβισμένος φαγητό φανέλα φύλλο φωτιστικό φίδι φιλί Ορέστης οδοντόβουρτσα οδοντίατρος οδοντόκρεμα όνειρο ομπρέλα οξυγόνο βροχή βρύση βία βάτραχος βασιλιάς βασίλισσα βάλτος βατραχοπέδιλα Ινδιάνος ιπποπόταμος ιππότης ιππόκαμπος ιππασία σχολείο σίδερο σακάκι σαλόνι σαπούνι σαπουνόφουσκες σκηνή σιδεράκια σαλιγκάρι σωστό σταμάτα σαλάτα Σοφοκλής σοφός συμμαθητές σημαντικός συγγνώμη στεναχωρημένος μέλισσα Μαρία μέλι μεγάλος μαμά μαγικό μάγισσα μακαρόνια μάγειρας μαρούλι μύτη μάτια μάγουλο μαλλιά μαρκαδόρος μάσκες μικρός μωρό μαθήτρια

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα κορίτσι που το έλεγαν Μαρία Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα κορίτσι που το έλεγαν Μαρία. Η Μαρία είχε και ένα αδελφό που τον έλεγαν Ορέστη. Η Μαρία ήταν μαθήτρια του δημοτικού σχολείου, ενώ ο Ορέστης ήταν μικρός και πήγαινε νηπιαγωγείο. Η Μαρία πολλές φορές δεν ήθελε να πάει σχολείο, γιατί την κορόιδευαν κάποια παιδάκια που φορούσε σιδεράκια. Δεν της άρεσε που την κορόιδευαν και ήταν στεναχωρημένη. Οι συμμαθητές της, της έλεγαν ότι είναι άσχημη και δεν την ήθελαν για φίλη τους. Η Μαρία είχε μια κρυψώνα που πήγαινε και έκλαιγε όταν ήταν στενοχωρημένη. Ένα μεσημέρι, όταν πήγε σπίτι είδε ένα μεγάλο κουτί. Ρώτησε τη μαμά της τι είναι και τελικά ήταν ένα δώρο για εκείνη. Μέσα είχε μάσκες και μαρκαδόρους γιατί κόντευαν τα καρναβάλια. Είχε καπέλο του ινδιάνου και μάσκες του γορίλλα και του ελέφαντα.

Η Μαρία ήθελε να ντυθεί βασίλισσα Έλσα Η Μαρία ήθελε να ντυθεί βασίλισσα Έλσα. Ήθελε να πάει στο καρναβαλλίστικο πάρτι, να συναντήσει τους φίλους της και να διασκεδάσει. Μερικά παιδάκια ντύθηκαν batman και spiderman. Η Μαρία βρήκε τη φίλη της την Έλλη και χόρεψαν, τραγούδησαν και διασκέδασαν. Πήγε και ο Ορέστης μαζί της και εκεί βρήκε το φίλο του το Σοφοκλή. Εκεί που χόρευε η Μαρία πήγε ένα παιδάκι και τη κορόιδεψε γιατί είχε σιδεράκια. Η Μαρία ένιωθε πολύ άσχημα και ήθελε να φύγει. Όταν πήγε σπίτι το είπε στη μαμά της και αποφάσισαν να πάνε στον οδοντίατρο την άλλη μέρα. Τη νύχτα φόρεσε τις πυτζάμες της και ξάπλωσε. Είδε ένα πολύ όμορφο όνειρο. Ήταν με τους φίλους της βόλτα στο δάσος. Είχε λουλούδια, δέντρα, πεταλούδες και ζωάκια. Έκοψε λουλούδια για τη μαμά της και έπαιξε κρυφτό με τους φίλους της. Μετά ξύπνησε και ετοιμάστηκε για τον οδοντίατρο. Ο οδοντίατρος της είπε ότι τα δόντια της είναι εντάξει και ότι μπορεί να βγάλει τα σιδεράκια. Η Μαρία ήταν πολύ χαρούμενη. Τα παιδάκια στο σχολείο δεν την κορόιδευαν πια και ήθελαν όλοι να είναι φίλοι της. .

Μέθοδος Ροντάρι Τεχνική Πέτρα στη Λίμνη

Αλφαβητισμός

Αλφαβητισμός

Αλφαβητισμός

Αλφαβητισμός

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Φτιάξαμε το  τραγούδι του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, διασκευάζοντας το τραγούδι του Κηλαϊδόνη: «Λέμε ναι»

Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού Αν όλα τα παιδιά της γης Αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια κορίτσια αγόρια στη σειρά και στήνανε χορό ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος κι ολόκληρη τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ. Αν όλα τα παιδιά της γης φωνάζαν τους μεγάλους κι αφήναν τα γραφεία τους και μπαίναν στο χορό ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος και δυο φορές τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ. Θα `ρχόνταν τότε τα πουλιά θα `ρχόνταν τα λουλούδια θα `ρχότανε κι η άνοιξη να μπει μες στο χορό κι ο κύκλος θα γινότανε ακόμα πιο μεγάλος και τρεις φορές τη Γη μας θ’ αγκάλιαζε θαρρώ! Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το τραγούδι «Αν όλα τα παιδιά της γης»

Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού Τα παιδιά ζωγραφίζουν https://youtu.be/LLOXlhdxDMc Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση. Παίρνω φως απ’ τον ήλιο και φτιάχνω την αγάπη και μου λες πως σ’ αρέσει. Τα παιδιά τραγουδούν μες στους δρόμους κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει. Τα σκοτάδια σκορπάνε κι η μέρα λουλουδίζει σαν ανθός στο περβάζι. Ένα σύννεφο είν’ η καρδιά μου κι η ζωή μου γιορτή σε πλατεία. Σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος πόσο μοιάζει με μικρή πολιτεία. Μουσική Αγωγή Διδασκαλία τραγουδιού

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το τραγούδι «Τα παιδιά ζωγραφίζουν»

Μαθηματικά έννοια: Ψηλό – Χαμηλό Μαθηματικά έννοια: Ψηλό – Χαμηλό

Μαθηματικά Το 6 και ο διαμερισμός του Λύση Προβλήματος: Ένα γειτονικό σχολείο αντιμετώπιζε προβλήματα σχολικού εκφοβισμού με 6 παιδάκια και η δασκάλα ζήτησε τη βοήθεια μας. Τα παιδιά θυμήθηκαν τα παγκάκια της φιλίας. Έτσι τέθηκε το ερώτημα «με πόσους τρόπους μπορούν να καθίσουν τα 6 παιδάκια στα 2 παγκάκια της φιλίας».

Μαθηματικά – Διαμερισμός του 6

Μαθηματικά – Διαμερισμός του 6

Φυσική Αγωγή Μετακινήσεις σε όλα τα επίπεδα Ατομικά και σε ζευγάρια

Φυσική Αγωγή Μετακινήσεις σε όλα τα επίπεδα Ατομικά και σε ζευγάρια

Φυσική Αγωγή Μετακινήσεις σε όλα τα επίπεδα Ατομικά και σε ζευγάρια

Φυσική Αγωγή Μετακινήσεις σε όλα τα επίπεδα Ατομικά και σε ζευγάρια

Φυσική Αγωγή ομαδικό παιχνίδι με το αλεξίπτωτο και τη μπάλα

Τα μπαλόνια της φιλίας

Τα παιδιά γράφουν τα μηνύματα Τα μπαλόνια της φιλίας Τα παιδιά γράφουν τα μηνύματα τους στα μπαλόνια

Πορεία κατά της βίας και υπέρ της αγάπης

Μη τσαλακώνετε την καρδιά μας Μη τσαλακώνετε την καρδιά μας!! Ναι στη χαρά, στη συνεργασία, στη φιλία, στο σεβασμό. Ναι στην ΑΓΑΠΗ!!