ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός αθροίσματος με επαναληπτική εντολή: για...από...μέχρι... με βήμα Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των άρτιων αριθμών από.
Advertisements

ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ Η/Υ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Καθηγητής Παναγιώτης
Παράδειγμα 1:Ταξινόμηση Φυσαλίδας
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Γενική μορφή προγράμματος Pascal
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης.  ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ x= Α * ημωt k=D F= - F 0 * ημωtω=2π/Τ F 0 =m * α max α max = ω 2 * Α D=m * ω 2 F=-D * x ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ.
Παράδειγμα 1: Εκτύπωση διαδοχικών αριθμών(χρήση επαναληπτικής εντολής Επανέλαβε...μέχρις_ότου (repeat…until) Να γραφεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους.
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Υπολογισμός της συνέλιξης
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Η Δομή Επανάληψης Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο Η παρουσίαση της εντολής Όσο είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη και Π. Τσιωτάκη στο 3ο Συνέδριο.
Παράδειγμα 2:Υπολογισμός μέγιστης και ελάχιστης θερμοκρασίας Αλγόριθμος Ελάχιστη_Μέγιστη !Αρχή αλγορίθμου.
Αλγοριθμική Μία εισαγωγή στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 7η.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Επανάληψη.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Κεφάλαιο 3ο Δομές Δεδομένων.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Α.Ε.Π.Π.)» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.
1 Η ΓΙΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Η δομή Για περιέχει 3 τμήματα (εντολές) που εκτελούνται αυτόματα(εσωτερικά στη Για) Για i από 1 μέχρι 100 i ← 1 i
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 4: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (1ο μέρος) και υλοποίηση με πύλες NAND -
for (παράσταση_1; παράσταση_2; παράσταση_3)
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Άθροισμα ρητών αριθμών.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΓΕΜΙΣΜΑ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (Άσκηση 1)
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Επανάληψη.
Μονοδιάστατοι πίνακες
8.2 Η Δομή Επανάληψης Μέχρις_ότου
Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Δομή Επιλογής , 8.1.
Από τη Δομή Επανάληψης Για στην Όσο
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Λυμένα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων με υποπρογράμματα
1Εντολή Δείξε
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ ΠΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Επιμόρφωση Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Δειγματική διδασκαλία - Σχέδιο μαθήματος

Η ανάγκη της επανάληψης Πώς θα εκτυπώσουμε ένα μήνυμα 1000 φορές; Πώς θα υπολογίσουμε ένα άθροισμα ή γινόμενο με πολλούς όρους; Πώς θα «βγάλουμε» το μέσο όρο βαθμολογίας για κάθε έναν από 100 μαθητές; Ποιος θα μας εξυπηρετήσει; Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ

Η σύνταξη της εντολής ΓΙΑ ΓΙΑ αρ.μεταβλητή ΑΠΟ τ1 ΜΕΧΡΙ τ2 ΜΕ_ΒΗΜΑ β ……………ε ν τ ο λ έ ς…………….. ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΙΑ κ ΑΠΟ 3 ΜΕΧΡΙ 15 ΜΕ_ΒΗΜΑ 4 Εμφάνισε κ Τέλος_επανάληψης ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10 Εμφάνισε “καλημέρα” Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ

Περιορισμοί Αν τ1  τ2, τότε πρέπει το βήμα  0. Αν τ1  τ2, τότε πρέπει το βήμα  0. Αν βήμα = 1 τότε δεν αναγράφεται Αν τ1 = τ2 τότε ……;;; Αν βήμα = 0 τότε……..;;; Πλήθος_επαναλήψεων=[(τ2-τ1)/β]+1 Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ

Η εντολή Για - πίνακας τιμών Για Α από 1μέχρι 4 με_βήμα 2 Β  2*Α Γ  (Α + 4*Β) / 3 Εμφάνισε Γ Τέλος_επανάληψης Ποια η τιμή του Α μετά την επανάληψη; Α Β Γ 1 2 3 6 9 5 Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ

Υπολογισμός αθροίσματος S  0 Για i από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2 S  S + i Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε S Αλλάζοντας το i, το βήμα, το S….. Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ

Υπολογισμός γινομένου P  1 Για i από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2 P  P * i Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε P Αλλάζοντας το i, το βήμα, το P….. Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ