ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ ΠΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Επιμόρφωση Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Δειγματική διδασκαλία - Σχέδιο μαθήματος
Η ανάγκη της επανάληψης Πώς θα εκτυπώσουμε ένα μήνυμα 1000 φορές; Πώς θα υπολογίσουμε ένα άθροισμα ή γινόμενο με πολλούς όρους; Πώς θα «βγάλουμε» το μέσο όρο βαθμολογίας για κάθε έναν από 100 μαθητές; Ποιος θα μας εξυπηρετήσει; Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ
Η σύνταξη της εντολής ΓΙΑ ΓΙΑ αρ.μεταβλητή ΑΠΟ τ1 ΜΕΧΡΙ τ2 ΜΕ_ΒΗΜΑ β ……………ε ν τ ο λ έ ς…………….. ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΙΑ κ ΑΠΟ 3 ΜΕΧΡΙ 15 ΜΕ_ΒΗΜΑ 4 Εμφάνισε κ Τέλος_επανάληψης ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10 Εμφάνισε “καλημέρα” Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ
Περιορισμοί Αν τ1 τ2, τότε πρέπει το βήμα 0. Αν τ1 τ2, τότε πρέπει το βήμα 0. Αν βήμα = 1 τότε δεν αναγράφεται Αν τ1 = τ2 τότε ……;;; Αν βήμα = 0 τότε……..;;; Πλήθος_επαναλήψεων=[(τ2-τ1)/β]+1 Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ
Η εντολή Για - πίνακας τιμών Για Α από 1μέχρι 4 με_βήμα 2 Β 2*Α Γ (Α + 4*Β) / 3 Εμφάνισε Γ Τέλος_επανάληψης Ποια η τιμή του Α μετά την επανάληψη; Α Β Γ 1 2 3 6 9 5 Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ
Υπολογισμός αθροίσματος S 0 Για i από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2 S S + i Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε S Αλλάζοντας το i, το βήμα, το S….. Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ
Υπολογισμός γινομένου P 1 Για i από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2 P P * i Τέλος_επανάληψης Εκτύπωσε P Αλλάζοντας το i, το βήμα, το P….. Τ. ΚΑΡΑΚΙΖΑ