Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στη γειτονιά του ήλιου start Δημιουργία: Παύλος Κώτσης.
Advertisements

Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Μαθηματικα και χορος.
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
Δημιουργία παρουσίασης:
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Η αρχή της ανεξαρτησίας των κινήσεων.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Δημιουργία παρουσίασης:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
Μια εξίσωση της μορφής αχ + βχ = γ όπου α,β,γ είναι πραγματικοί αριθμοί και x, y μεταβλητές, ονομάζεται γραμμική εξίσωση με δύο αγνώστους.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Ομάδας Βιολογίας //ΚΟΝΤΑΚΗΣ – ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ// Αλλάζοντας μέγεθος Εργασία.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Ένα συν ένα ίσον τέσσερα; Δημήτρης Τσαούσης
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος Μαθαίνω να ισορροπώ Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία

Στον πλανήτη της Εξίσωσης ζουν κάτι περίεργα πλάσματα.

Το σώμα τους αποτελείται από δύο μέρη που ενώνονται με ένα ίσον.

Το ένα τους μέρος είναι κίτρινο και το άλλο κόκκινο.

Σε κάθε μέρος τους κουβαλούν κυβάκια.

Για να μπορούν να επιβιώσουν θα πρέπει όσα κυβάκια έχουν στο ένα τους μέρος, τόσα να έχουν και στο άλλο.

Αν η ισορροπία χαλάσει, το βαρύτερο μέρος τους πέφτει στο έδαφος και το ελαφρύτερο πετάει ψηλά και χάνεται.

Έτσι βρίσκονται σε ένα διαρκή αγώνα να κρατούν τα δύο τους μέρη εξισωμένα.

Χ Μπορείτε να μαντέψετε πόσα κυβάκια κουβαλάει στο πρώτο του μέρος ο εξωγήινος φίλος μας;

Μπράβο σας!!! Καλά το φανταστήκατε. Χ Μπράβο σας!!! Καλά το φανταστήκατε.

Μπορείτε να κάνετε το φίλο μας να αδυνατίσει κατά 2 κυβάκια χωρίς να χαλάσει η ισορροπία του;

Σωστά! Αν αφαιρέσουμε 1 κυβάκι από κάθε μέρος του η ισορροπία δε χαλάει.

Μπορείτε να τον κάνετε τώρα να παχύνει κατά 4 κυβάκια χωρίς να χαλάσει η ισορροπία του;

Σωστά! Μπορούμε να προσθέσουμε από 2 κυβάκια σε κάθε του μέρος, χωρίς να χαλάσουμε την ισορροπία του.

Μπορούμε λοιπόν να προσθέτουμε ή να αφαιρούμε ίδιο αριθμό από κυβάκια στα δύο μέρη, χωρίς να χαλάμε την ισότητα.

Καμιά φορά το κίτρινο μέρος τους αποτελείται από δύο μέρη. + Καμιά φορά το κίτρινο μέρος τους αποτελείται από δύο μέρη.

+ Αυτό δεν τα βολεύει ιδιαίτερα και πάντα προσπαθούν να έχουν ένα κίτρινο κι ένα κόκκινο μέρος.

Μπορούμε να βοηθήσουμε το φίλο μας να τα καταφέρει; + Μπορούμε να βοηθήσουμε το φίλο μας να τα καταφέρει;

+

Ωραία! Ήρθε η ώρα όμως να σας βάλω ένα προβληματάκι.

Χ + Μπορείτε να φανταστείτε πόσα κυβάκια κουβαλάει ο φίλος μας στο πρώτο του κίτρινο μέρος;

Για να βρούμε τη λύση, πρέπει να θυμηθούμε κάτι που μάθαμε πριν. Χ + Για να βρούμε τη λύση, πρέπει να θυμηθούμε κάτι που μάθαμε πριν.

Χ + Όπως είδαμε, μπορούμε να προσθέτουμε ή να αφαιρούμε τον ίδιο αριθμό από κυβάκια κι από τα δύο του μέρη, χωρίς να χαλάει η ισότητα.

Μπορούμε λοιπόν να αφαιρέσουμε δύο κυβάκια από το κίτρινο μέρος του…… Χ + Μπορούμε λοιπόν να αφαιρέσουμε δύο κυβάκια από το κίτρινο μέρος του…… και δύο από το κόκκινο

Πόσα κυβάκια έχει το κίτρινο μέρος; Χ Πόσα κυβάκια έχει το κίτρινο μέρος;

Χ Σωστά! Έχει 7 κυβάκια.

Μπράβο σας! Μόλις λύσατε την πρώτη σας εξίσωση.

Ας προσπαθήσουμε τώρα να ορίσουμε την έννοια της εξίσωσης. Χ + Ας προσπαθήσουμε τώρα να ορίσουμε την έννοια της εξίσωσης.

+ Χ Εξίσωση είναι μία ισότητα….. που αποτελείται από γνωστούς….. και άγνωστους παράγοντες….. και επαληθεύεται μόνο με ορισμένες τιμές των άγνωστων παραγόντων της

Ας δούμε τώρα μια εξίσωση με αριθμούς.

Ποιοι είναι οι γνωστοί παράγοντες;

Ποιος είναι ο άγνωστος παράγοντας;

Τι πράξη συνδέει το γνωστό με τον άγνωστο παράγοντα στο πρώτο μέλος της εξίσωσης;

Άγνωστος είναι λοιπόν ο β΄ προσθετέος.

Πώς θα λύσουμε την εξίσωση; Πώς θα βρούμε δηλαδή την τιμή του Χ;

Μάθαμε ότι μπορούμε να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε τον ίδιο αριθμό στα δύο μέλη της εξίσωσης, χωρίς να χαλάσουμε την ισότητα.

Εδώ θα προσθέσουμε ή θα αφαιρέσουμε; Ποιον αριθμό;

Θα αφαιρέσουμε κι από τα δύο μέλη το 6.

Αφαιρέσαμε τον α΄ προσθετέο από το άθροισμα. Τι κάναμε δηλαδή; Αφαιρέσαμε τον α΄ προσθετέο από το άθροισμα.

Τι κάνουμε όταν ψάχνουμε τον α΄ προσθετέο; , , Τι κάνουμε όταν ψάχνουμε τον α΄ προσθετέο;

Αφαιρούμε το β΄ προσθετέο από το άθροισμα. , , , Αφαιρούμε το β΄ προσθετέο από το άθροισμα.

Συμπέρασμα: Όταν ο άγνωστος έχει τη θέση προσθετέου, για να λύσω την εξίσωση αφαιρώ από το άθροισμα τον άλλο προσθετέο.