ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Η Εταιρεία Η HYDROFUN είναι εμπορική, κατασκευαστική εταιρεία και η πρώτη στην Ελλάδα η οποία ειδικεύεται στα συστήματα κλιματισμού εξωτερικών χώρων. Με.
ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
Ι. Α. e- Portfolio Είναι παιχνίδια…
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΑΞΗΣ
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
 Στην πλατεία Σκύρου (Γαλάτσι) 1) Flocafe 2) Rose 3) Home.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Σχολική Σύμβουλος 34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας
Το Aναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Δημιουργική Απασχόληση
Μαθησιακά κέντρα: Το κουκλόσπιτο
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά το Μετρό! Παρουσίαση του τεύχους «Παν Μετρό Άριστον» Που εκδόθηκε από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Συγκέντρωση υλικού-Επιμέλεια:Πόπη.
ΕΠΑ 336 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Ατομικός Φάκελος (portfolio)
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ «Ο μαθητής παίρνει την ευθύνη του εαυτού και των σχέσεών του» Πουλής Αναστάσιος Ψυχολόγος - 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
«Παιχνίδια» εξουσίας στο νηπιαγωγείο
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Του Νίκου Δαπόντε Πηγή : ontent&task=view&id=229&Itemid=50
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΒΕΛΚΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Σχ.Σύμβουλος 15ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
2 6.A Η οργάνωση του χώρου.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Mαθησιακό Περιβάλλον: Χώρος και μη λεκτική επικοινωνία ως στοιχεία του μαθησιακού περιβάλλοντος 10/10/2017.
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Διαμόρφωση περιβάλλοντος για λειτουργικές εμπειρίες γραφής
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
M. Chenfeld Δημιουργικός παιδαγωγός, είναι το άτομο που είναι ανοικτό, ευέλικτο, πρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγματα και να ρισκάρει την αποτυχία,
Διαμόρφωση περιβάλλοντος αναδυόμενου γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ Είναι τρόπος διαμόρφωσης του χώρου που δίνει ταυτόχρονα πολλές εναλλακτικές μορφές δραστηριοτήτων στα παιδιά.

ΓΩΝΙΕΣ Είναι κατάλληλα διαμορφωμένα λειτουργικά σημεία (χώροι) μέσα στην τάξη, που διαχωρίζονται ευδιάκριτα το ένα από το άλλο και είναι εξοπλισμένα με υλικό το οποίο εξυπηρετεί τη συγκεκριμένη δραστηριότητα που επιτελείται στη συγκεκριμένη ΓΩΝΙΑ

ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΓΩΝΙΩΝ: κάλυψη βασικών αναγκών Συναισθηματικές ανάγκες Ανάγκη για κίνηση Ανάγκη για παιχνίδι Ανάγκη για κοινωνικοποίηση Ανάγκη για ηρεμία Ανάγκη για αυτονομία

Ανάγκη δημιουργικότητας και ανάπτυξης της φαντασίας Ανάγκη ικανοποίησης της έμφυτης περιέργειας ανάγκη αυτεπίγνωσης και τοποθέτησης του εαυτού του στο χώρο και στον χρόνο

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Τα έπιπλα να είναι ανάλογα με το ύψος των παιδιών και τοποθετημένα έτσι ώστε να επιτρέπουν την ελεύθερη μετακίνηση των παιδιών Το υλικό να είναι τακτοποιημένο σε ράφια ή ντουλάπια στα οποία τα παιδιά έχουν πρόσβαση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και άχρηστο υλικό

ΜΟΝΙΜΕΣ ΓΩΝΙΕΣ: λειτουργούν όλο το χρόνο ΠΡΟΣΚΑΙΡΕΣ/ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΕΣ: λειτουργούν για κάποιο χρονικό διάστημα

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι γωνιές θα πρέπει να προσαρμόζονται σύμφωνα με την ηλικία των παιδιών Δημιουργούνται γωνιές σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών Να είναι προσιτές και προσβάσιμες στα παιδιά Το υλικό να ανανεώνεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα

ΓΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΗ 1-2,6 ΕΤΩΝ Οικοδομικού υλικού Βιβλιοθήκης Παιδαγωγικού υλικού Μουσικής εικαστικών

ΓΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΝΗΠΙΑ 2,6-5,5 ΕΤΩΝ Ββλιοθήκης Μουσικής Εικαστικών (καβλέτα) Οικοδομικό υλικό Μπακάλικο, μανάβικο Ιατρείου Κουκλόσπιτο κομμωτηρίου

Μεταμφίεσης Κουκλοθέατρου Τεχνολογίας Φυσικής Παρατήρησης και ανακαλύψεων Γραφής/ανάγνωσης μαθηματικών

ΚΑΝΟΝΕΣ στις γωνιές Σωστή χρήση και τακτοποίηση του υλικού Χρόνος παραμονής σε κάθε γωνιά Αριθμός των παιδιών σε κάθε γωνιά