ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΑΠΌ ΤΗΝ Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΗΝΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη…» Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
2010 Μηνιαίο ημερολόγιο Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιήσετε ως ημερολόγιο τοίχου είτε να αντιγράψετε τη σελίδα ενός μήνα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2014-2015 ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα: Αγγελική Θεοδωροπούλου ( Δεκέμβριος – Ιούνιος 2015) Γεωργία Πατρωνίδου (Ιανουάριος- Ιούνιος 2015) Ανέτα Θεοδωρίδου (Οκτώβριος 2014) Γεωργία Ασλάνογλου (Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2014) Νουσρέτ Μεχμέτ Αριθμός μαθητών/τριών: 23 Αγόρια: 16 Κορίτσια: 7

Μιλήσαμε για τη φιλία. Τα παιδιά ζωγράφισαν τον/την καλύτερό/η τους φίλο/η και τον/την περιέγραψαν. Στόχος μας ήταν να εξασκηθούν στον περιγραφικό λόγο.

Μάθαμε ακόμα νέα επίθετα και τη χρήση τους, ώστε να τα εντάξουμε στα κείμενά μας.

Φίλοι μας είναι και τα ζώα Φίλοι μας είναι και τα ζώα. Τα παιδιά μίλησαν για τα ζώα που τους αρέσουν και φτιάξανε αφίσες για τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν.

Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’ Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας’’ , γράψαμε την ταυτότητα του ήρωα μας, τον ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε κούκλες ώστε να αναπαραστήσουμε την ιστορία μέσα από το κουκλοθέατρο. Μέσα από τους διαλόγους που έγραψαν τα παιδιά για το κουκλοθέατρο έμαθαν να χρησιμοποιούν σωστά την κλίση των ρημάτων αλλά και τα σημεία στίξης.

Μέσα από το βιβλίο ‘’Καλωσήρθες, καρακάξα’’ είδαμε τα διαφορετικά συναισθήματα των ηρώων και τα καταγράψαμε. Στόχος μας ήταν να μάθουν τα παιδιά τα συναισθήματα.

Ακόμη τα παιδιά εικονογράφησαν και πειρέγραψαν την αγαπημένη τους σκηνή από το παραμύθι.

Όταν ο γίγαντας έφτασε στα Μελίβοια… Οι μέρες με τον γίγαντα! Όταν ο γίγαντας έφτασε στα Μελίβοια…

Την Κυριακή ο γίγαντας έφτασε στο χωριό αλλά ήταν άρρωστος και φτερνιζόταν δυνατά. Τα παιδιά ζωγράφισαν τα αντικείμενα που ανέβηκαν στα δέντρα από το δυνατό φτέρνισμα και τα κατέγραψαν, χρησιμοποιώντας σωστά τα άρθρα των ουσιαστικών.

Τη Δευτέρα φτιάξαμε φάρμακο για τον γίγαντα και του στείλαμε κάρτες ώστε να του δώσουμε συμβουλές για να γίνει γρήγορα καλά. Γλωσσικός στόχος: Να μάθουμε τη χρήση της υποτακτικής.

Ο γίγαντας εξαντλημένος από την αρρώστια του κοιμήθηκε βαριά και είδε πολλά όνειρα. Τα παιδιά φαντάστηκαν και περιέγραψαν κάποια από αυτά.

Την Τρίτη ο γίγαντας έκανε μία βόλτα στο χωριό και γνώρισε τα μαγαζιά Την Τρίτη ο γίγαντας έκανε μία βόλτα στο χωριό και γνώρισε τα μαγαζιά. Τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά τους μαγαζιά και περιέγραψαν τι μπορεί να βρει κανείς σε αυτά.

Την Τετάρτη ο γίγαντας πείνασε και έτσι του φτιάξαμε ένα γλυκό Την Τετάρτη ο γίγαντας πείνασε και έτσι του φτιάξαμε ένα γλυκό. Γράψαμε τη συνταγή μας και την εκτελέσαμε. Με αυτόν τον τρόπο εξασκηθήκαμε στον σχηματισμό της προστακτικής.

Την Πέμπτη ο γίγαντας έκανε μπάνιο στη λίμνη Την Πέμπτη ο γίγαντας έκανε μπάνιο στη λίμνη. Τα παιδιά έγραψαν διαλόγους και δραματοποίησαν τις σκηνές του βιβλίου χρησιμοποιώντας σωστά την κλίση των ρημάτων.

Ο γίγαντας όμως χρειάζεται και καινούργια ρούχα Ο γίγαντας όμως χρειάζεται και καινούργια ρούχα. Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’ Ο ραφτάκος των λέξεων’’ και μάθαμε πώς να φτιάχνουμε ρούχα από λέξεις. Τα ρούχα του γίγαντα τα φτιάξαμε από μεγάλες λέξεις όπως: διαστημόπλοιο, ελέφαντας, ουρανοξύστης κτλ, για να είναι μεγάλα και να του χωράνε. Τα ρούχα όμως των ανθρώπων τα φτιάξαμε από μικρές λέξεις όπως μυρμήγκι, μωρό, μέλισσα κτλ. Έτσι εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιό μας με ουσιαστικά και βάλαμε τα σωστά άρθρα.

Μέσα από διαφορετικές δραστηριότητες με αφορμή τα ρούχα εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας σχετικά με τα υφάσματα, τα χρώματα, τα μεγέθη. Χρησιμοποιήσαμε επίθετα για να περιγράψουμε σχετικές εικόνες και εξοικειωθήκαμε με τη συμφωνία επιθέτου – ουσιαστικού.

Την Παρασκευή οι άνθρωποι έκαναν μία γιορτή για τον γίγαντα Την Παρασκευή οι άνθρωποι έκαναν μία γιορτή για τον γίγαντα. Φτιάξαμε και εμείς μία τούρτα για τη γιορτή όπου γράψαμε την ημερομηνία των γενεθλίων μας. Στόχος μας ήταν να εξασκηθούμε με τις χρονικές έννοιες μέρα, μήνας, χρόνος.

Πώς να κάνουμε τον γίγαντα να τρώει υγιεινά; Ασχοληθήκαμε με το θέμα της διατροφής.

Τα παιδιά χώρισαν τις τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές .

Η διατροφή όμως είναι μέρος και της τέχνης Η διατροφή όμως είναι μέρος και της τέχνης. Είδαμε έργα του Ιταλού ζωγράφου Τζουζέπε Αρτζιμπόλιο και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα.

Με αφορμή τη θέση των φρούτων και των λαχανικών στις ζωγραφιές μας, ασχοληθήκαμε με τα τοπικά επιρρήματα.

Τέχνη είναι όμως και η μουσική Τέχνη είναι όμως και η μουσική. Έτσι ακούσαμε και γράψαμε τραγούδια με θέμα τη διατροφή, συμπληρώσαμε τους στίχους που έλειπαν και τα τραγουδήσαμε.

Στο τέλος κάναμε μία κατασκευή όπου συμπεριλάβαμε όλα όσα είχαμε κάνει μέσα στη χρονιά, κάνοντας με αυτό τον τρόπο επανάληψη σε όσα μάθαμε.

Σας ευχαριστούμε πολύ!