ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
Μια πόλη για τους πεζούς
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
«Οι Νέοι δίνουν λύσεις στις οδικές συγκρούσεις» Τμήμα Τροχαίας Αρχηγείου.
Α’ Τάξης του Εσπερινού ΓΕΛ Πολυγύρου
Ο Δικυκλισμός και Ατυχήματα
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής.
ΟΔΙΚΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Ως «οδικό τροχαίο ατύχημα” χαρακτηρίζεται κάθε σωματική βλάβη ατόμου από τη δράση τροχοφόρου κινούμενο σε δημόσιο δρόμο.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. Η ΟΜΙΧΛΗ Όταν οι οδηγοί πλησιάζουν περιοχές με πιθανότητα εμφάνισης ομίχλης, θα συναντήσουν την πρώτη.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Ένα είδος επιβλαβούς ακτινοβολίας είναι αυτή του κινητού :
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ! ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ,ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το θέμα της εργασίας μας είναι ιδιαίτερα σύγχρονο και αφορά άμεσα τους νέους. Επιλέξαμε τρεις αιτίες: Υπερβολική ταχύτητα. Μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους. Χρήση κινητού τηλεφώνου και πως τα αίτια αυτά συνδέονται με τα τροχαία δυστυχήματα.

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ Ποια είναι η σχέση της υπερβολικής ταχύτητας με τα τροχαία δυστυχήματα; Πως μπορεί η χρήσης ζώνης ασφαλείας και κράνους να μας προστατέψουν από τις συνέπειες ενός τροχαίου δυστυχήματος; Πως συνδέεται η χρήση κινητού τηλεφώνου με τα τροχαία δυστυχήματα;

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Όρια ταχύτητας στην Ελλάδα: 50km/h Αστικό οδικό δίκτυο 90km/h Μη αστικό οδικό δίκτυο 110km/h-130km/h Αυτοκινητόδρομοι Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 1/3 των τροχαίων ατυχημάτων και αυξάνει τις πιθανότητες σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου.

Αν οδηγούμε με 100km/h και αντιληφθούμε κίνδυνο και πατήσουμε το φρένο το αυτοκίνητο έχει ήδη διανύσει 28 μέτρα και χρειαζόμαστε 50 μέτρα ακόμη για να ακινητοποιηθεί. Η ταχύτητα με την οποία γίνονται τα crash test είναι 64km/h. Μία πλευρική σύγκρουση με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50km/h εκτιμάται ότι δεν αφήνει στον οδηγό καμία πιθανότητα επιβίωσης. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, πιθανότητα επιβίωσης του οδηγού και επιβατών, υπάρχει μόνο αν η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 70km/h.

ΜΑΘΗΤΕΣ Νέζα Ενείντα Αθανασιάδης Φραγκούλης-Δημήτριος Γερμάνης Νικόλαος Γερούκη Ελισάβετ Γιτοπούλου Μαρίνα Καγκελίδης Ευστάθιος Καφετζή Ελένη Κετόγλου Κυριάκος Λιάτσου Αντωνία Λιάτσου Κωνσταντίνα Ορφανίδου Μάρθα Παπαδημητρίου Γεωργία-Άρτεμις Πίτη Ιορδάνα Ράλλης Ιωάννης Στεφούδη Ιωάννα Τζίρος Κωνσταντίνος Τζουβάρα Αγάπη

Σύμφωνα με μελέτη του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) μια σύγκρουση με πεζό με ταχύτητα 50km/h έχει 80% πιθανότητες θανάσιμου τραυματισμού ενώ αν η ταχύτητα μας είναι 30km/h ο κίνδυνος περιορίζεται μόλις στο 10%. Στην οδήγηση πρέπει να παίρνουμε υπόψιν και αστάθμητους παράγοντες όπως κάποιο ζώο που μπορεί να πεταχτεί αλλά και το ενδεχόμενο λάθος άλλου οδηγού. Το να σεβόμαστε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και τα όρια ταχύτητας είναι στάση ζωής που πολύ εύκολα γίνεται συνήθεια και συμβάλλουμε στην οδική ασφάλεια.

ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Το να χρησιμοποιούμε την ζώνη ασφαλείας είναι ο πιο εύκολος και φθηνός τρόπος για να αποφύγουμε τραυματισμό σε περίπτωση σύγκρουσης .Από το 2006 η χρήση ζώνης ασφαλείας είναι υποχρεωτική σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και για όλα τα οχήματα.Σύμφωνα με την νομοθεσία της ένωσης κι οι οδηγοί και οι επιβάτες οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας. Η μη χρήση ζώνης αποτελεί την δεύτερη σημαντικότερη αίτια θανάτου στα τροχαία ατυχήματα μετά την ανάπτυξη ταχύτητας. Η χρήση της ζώνης ασφαλείας θα μπορούσε να σώζει στην Ε.Ε. μέχρι και 7.300 ζωές τον χρόνο. Πρέπει να φοράμε πάντα ζώνη ασφαλείας ακόμα και αν το αυτοκίνητο μας διαθέτει αερόσακους.

ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ Μοτοσυκλετιστές που δεν φορούν κράνος έχουν διπλάσιες πιθανότητες να υποστούν κρανιοεγκεφαλική κάκωση σε μια σύγκρουση σε σχέση με όσους το χρησιμοποιούν. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το κράνος μειώνει την ορατότητα και την ακουστική οξύτητα του οδηγού. Αυτά όμως είναι μύθοι. Ο οδηγός αλλά και ο συνεπιβάτης μοτοσυκλέτας πρέπει να φοράει το κράνος για να προστατεύεται ακόμα και στις πιο μικρές ταχύτητες και μέσα στην πόλη.

ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ Το κινητό τηλέφωνο μας αποσπά την προσοχή όταν οδηγούμε και προκαλεί ατυχήματα. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση έχει μεγάλο ρίσκο. Ενώ το 90% των ανθρωπων που ρωτήθηκαν απαντούν ότι η χρήση κινητού κατά την οδήγηση είναι μη αποδεκτό 80% από αυτούς παραδέχονται ότι συνεχίζουν να το χρησιμοποιούν.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ Δεν έχουμε καλή αντίληψη του τι συμβαίνει στον δρόμο. Δεν προσέχουμε τις πινακίδες. Δεν διατηρούμε σταθερή την ταχύτητα μας. Δεν διατηρούμε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Δεν έχουμε καλά αντανακλαστικά . Αισθανόμαστε περισσότερο άγχος.