1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας Κατασκευή Διατάξεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με χρήση Lego WeDo και Προγραμματισμός τους με Scratch 1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
Σιδηρόπουλος Χαράλαμπος Τάξη Ε’ Μπατάνης Βασίλης Ρακιτζής Τάσος Γιούπης Κώστας Ισμαϊλάιν Άννα Αργυρός Κώστας Μπατανάρα Μαρία Πολυμένη Μαρία Μαζαράκης Δημήτρης Μπιζέτας Δημήτρης Στραβέλα Στέλλα Σιδηρόπουλος Χαράλαμπος Δελαντώνης Βασίλης Τσιούχας Λάζαρος Σωτηριάδης Γιώργος Παπαγιάννη Κωνσταντίνα Δεμερτζίδου Κωνσταντίνα Καραμούτης Γιώργος ΠΕ19 Κριθάρα Καλλιόπη ΠΕ 70
Τί είναι η Ρομποτική; Ο κλάδος της επιστήμης που μελετά τις μηχανές εκείνες που μπορούν να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο στην εκτέλεση μιας εργασίας.
Τί εργασίες εκτελεί ένα Ρομπότ; Επικίνδυνες – Απαιτούν Ακρίβεια Κοπιαστικές
Εκπαιδευτική Ρομποτική της Lego Lego Wedo Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 6+ Διαθέτει: Αισθητήρα κίνησης Αισθητήρα κλίσης Κινητήρα Δομικά στοιχεία
Από ποιά μέρη αποτελείται ένα ρομπότ; Μηχανικά μέρη Ρόδες Γρανάζια Δομικά στοιχεία Ηλεκτρονικά – Ηλεκτρικά μέρη Αισθητήρες Κινητήρες Καλώδια Λογισμικό Προγράμματα
Project : αυτό-οδηγούμενο όχημα Η κατασκευή μας προσομοιώνει ένα αυτό-οδηγούμενο αυτοκίνητο. Όταν ο αισθητήρας κίνησης ανιχνεύσει εμπόδιο μπροστά απ΄το όχημα σε απόσταση μικρότερη από το όριο που θέτουμε, διακόπτει την λειτουργία του κινητήρα και φρενάρει. Στο σενάριο μας το εμπόδιο είναι ένας μαθητής που διασχίζει διάβαση πεζών. Στη συνέχεια το όχημα περιμένει φωνητική εντολή από τον επιβάτη, οτι μπορεί να συνεχίσει την πορεία του για να ξεκινήσει και πάλι
Project : αυτό-οδηγούμενο όχημα Στο δεύτερο κομμάτι του σεναρίου υποθέτουμε ότι το όχημα έχει υποστεί βλάβη ελαστικού με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια πίεσης του αέρα στο λάστιχο. Σε αυτή την περίπτωση ο αισθητήρας κλίσης ανιχνεύει την κλίση που παίρνει το όχημα και ειδοποιεί τον επιβάτη με ηχητικό και οπτικό μήνυμα, διακόπτοντας ταυτόχρονα την λειτουργία του κινητήρα.
Ο Κώδικας στο Scratch
Διδακτικοί Στόχοι Οι μαθητές να κατανοήσουν την συμβολή της σύγχρονης ρομποτικής σε παραγωγικούς και επιστημονικούς τομείς όπως: Αυτοκινητοβιομηχανία Μεταφορές Ιατρική και άλλες επιστήμες Να μάθουν να προγραμματίζουν χρησιμοποιώντας τις βασικές προγραμματιστικές δομές: ακολουθία, επανάληψη, επιλογή
Διδακτικοί Στόχοι Να αναπτύξουν δεξιότητες όπως: αφαιρετική ικανότητα λογική οργάνωση των δεδομένων γενίκευση μιας λύσης και μεταφοράς της σε άλλα προβλήματα αλγοριθμική σκέψη αποσφαλμάτωση ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Να αναπτύξουν συνεργατικές δεξιότητες
Απολογισμός Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι ένα αντικείμενο που βοηθάει πολύ τους μαθητές του δημοτικού να ξεκινήσουν να αναπτύσσουν κριτική σκέψη και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων. Και το επιτυγχάνει μέσα από δημιουργικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες μάθησης
Σας ευχαριστούμε . . .