1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Πρόγραμμα Kidspiration
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Lego Mindstorms Προγραμματισμός μέσα από το παιγνίδι Βεργεράκης Παναγιώτης
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΠΥΡΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ’2
Εκπαιδευτική ρομποτική
Εποικισμός του Άρη.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Τι είναι ρομπότ Χριστιάνα Ζορπίδου.
Ρομποτική και πληροφορίες…
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Ρομποτική Ηλίας και Παναγιώτης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας Κατασκευή Διατάξεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με χρήση Lego WeDo και Προγραμματισμός τους με Scratch 1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας

Σιδηρόπουλος Χαράλαμπος Τάξη Ε’ Μπατάνης Βασίλης Ρακιτζής Τάσος Γιούπης Κώστας Ισμαϊλάιν Άννα Αργυρός Κώστας Μπατανάρα Μαρία Πολυμένη Μαρία Μαζαράκης Δημήτρης Μπιζέτας Δημήτρης Στραβέλα Στέλλα Σιδηρόπουλος Χαράλαμπος Δελαντώνης Βασίλης Τσιούχας Λάζαρος Σωτηριάδης Γιώργος Παπαγιάννη Κωνσταντίνα Δεμερτζίδου Κωνσταντίνα Καραμούτης Γιώργος ΠΕ19 Κριθάρα Καλλιόπη ΠΕ 70

Τί είναι η Ρομποτική; Ο κλάδος της επιστήμης που μελετά τις μηχανές εκείνες που μπορούν να αντικαταστήσουν τον άνθρωπο στην εκτέλεση μιας εργασίας.

Τί εργασίες εκτελεί ένα Ρομπότ; Επικίνδυνες – Απαιτούν Ακρίβεια Κοπιαστικές

Εκπαιδευτική Ρομποτική της Lego Lego Wedo Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 6+ Διαθέτει: Αισθητήρα κίνησης Αισθητήρα κλίσης Κινητήρα Δομικά στοιχεία

Από ποιά μέρη αποτελείται ένα ρομπότ; Μηχανικά μέρη Ρόδες Γρανάζια Δομικά στοιχεία Ηλεκτρονικά – Ηλεκτρικά μέρη Αισθητήρες Κινητήρες Καλώδια Λογισμικό Προγράμματα

Project : αυτό-οδηγούμενο όχημα Η κατασκευή μας προσομοιώνει ένα αυτό-οδηγούμενο αυτοκίνητο. Όταν ο αισθητήρας κίνησης ανιχνεύσει εμπόδιο μπροστά απ΄το όχημα σε απόσταση μικρότερη από το όριο που θέτουμε, διακόπτει την λειτουργία του κινητήρα και φρενάρει. Στο σενάριο μας το εμπόδιο είναι ένας μαθητής που διασχίζει διάβαση πεζών. Στη συνέχεια το όχημα περιμένει φωνητική εντολή από τον επιβάτη, οτι μπορεί να συνεχίσει την πορεία του για να ξεκινήσει και πάλι

Project : αυτό-οδηγούμενο όχημα Στο δεύτερο κομμάτι του σεναρίου υποθέτουμε ότι το όχημα έχει υποστεί βλάβη ελαστικού με αποτέλεσμα να έχουμε απώλεια πίεσης του αέρα στο λάστιχο. Σε αυτή την περίπτωση ο αισθητήρας κλίσης ανιχνεύει την κλίση που παίρνει το όχημα και ειδοποιεί τον επιβάτη με ηχητικό και οπτικό μήνυμα, διακόπτοντας ταυτόχρονα την λειτουργία του κινητήρα.

Ο Κώδικας στο Scratch

Διδακτικοί Στόχοι Οι μαθητές να κατανοήσουν την συμβολή της σύγχρονης ρομποτικής σε παραγωγικούς και επιστημονικούς τομείς όπως: Αυτοκινητοβιομηχανία Μεταφορές Ιατρική και άλλες επιστήμες Να μάθουν να προγραμματίζουν χρησιμοποιώντας τις βασικές προγραμματιστικές δομές: ακολουθία, επανάληψη, επιλογή

Διδακτικοί Στόχοι Να αναπτύξουν δεξιότητες όπως: αφαιρετική ικανότητα λογική οργάνωση των δεδομένων γενίκευση μιας λύσης και μεταφοράς της σε άλλα προβλήματα αλγοριθμική σκέψη αποσφαλμάτωση ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Να αναπτύξουν συνεργατικές δεξιότητες

Απολογισμός Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι ένα αντικείμενο που βοηθάει πολύ τους μαθητές του δημοτικού να ξεκινήσουν να αναπτύσσουν κριτική σκέψη και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων. Και το επιτυγχάνει μέσα από δημιουργικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες μάθησης

Σας ευχαριστούμε . . .