Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΕΦΡΙΤΙΔΑΣ ΛΥΚΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. American College of Rheumatology Guidelines for Screening, Treatment, and Management of Lupus Nephritis.
Advertisements

ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη Σωτήρης Θεμιστοκλέους Γιολάντα Φράγκου
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
This project has been funded with support the European Commission
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αναστοχασμός και συλλογισμός
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Children with visual disability in the digital environment
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Κοινωνικεσ δεξιοτητεσ, ποια η σημασια τουσ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Τι είναι η επιχειρηματικότητα και από ποιες δεξιότητες και ικανότητες αποτελείται; Ικανότητα (competence):  τυποποιημένη απαίτηση, προκειμένου ένα άτομο να εκτελεί υπεύθυνα και αυτόνομα κάποια προκαθορισμένη εργασία/έργο ή λειτουργία (πχ. Πιλότος, γενική ικανότητα: χρήση ΤΠΕ Δεξίότητα (skill): χαρακτηρίζεται η δυνατότητα ενός ατόμου να επιτυγχάνει κάποιο συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα, με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια και χρόνο (πχ. Διαχείρηση χρόνου)

https://ec.europa.eu/esco/portal/home

Έρευνα: δεξιότητες / ικανότητες για νέους (+2016) Κατηγορίες Δεξιοτητες Τρόπος σκέψης Στρατηγική σκέψη/ικανότητα Κριτική ικανότητα/σκέψη (Critical thinking) Λήψη αποφάσεων (decision making) Επίλυση προβλημάτων / δημιουργική επίλυση προβλημάτων Αναστοχασμός (self-reflection) Τρόπος εργασίας Επικοινωνία και αιτιολόγηση (communication / reasoning) Συνεργασία Μέσα (Μedia) ΤΠΕ Πως να χρησιμοποιείς νέες πληροφορίες Δεξιότητες που θα σε βοηθήσουν να ζείς σε ένα παγκοσμοποιημένο κόσμο Ανοιχτός/ή σε νέες ιδέες και γνώμες Ενεργός πολίτης: λαμβάνεις υπόψη το τι συμβαίνει στην κοινωνία Ζωή και καρίερα: προτωβουλία, ευελιξία, αυτόνομη εργασία Προσωπική & κοινωνική ευθύνη: προσφορά βοήθειας σε τρίτους, υπευθυνότητα

Γιατί παιχνίδια; (serious games)

“You can discover more about a person in an hour of play than in a year of conversation.” Plato

Serious Game  a game with a purpose other than entertainment: defense, education, scientific exploration, health care, emergency management, city planning, engineering, politics… Serious games are often focused on children, teenagers and young adults, often digital

Serious games are a good and innovative teaching method Serious games are a good and innovative teaching method. When you look at educative games, they are mainly targeted at children or young adults. Why not develop a serious game that can be used in adult education? Who remembers this? Most children nowadays have never seen one of these. This was the kind of cellphone that you could throw down the stairs ten times, the eleventh time it would still work. If you develop a digital game, this is very hard. Technology is evolving so quickly, if you start designing a game, by the time it is done it might not be relevant anymore. So we decided for a more robust concept: a game board.

Objectives: 1. To design and develop a specific game-based learning method for simulation training of adults with an aim of encouraging their entrepreneurship skills; 2. To develop a training curricula for teachers of adult learners for using game-based learning method in the classroom; 3. To test and evaluate the impact of a game-based approach in formal teaching and pedagogic methodologies for adults; 4. To validate the proposed approach as a means of learning and evaluate its impact on adult learners. The effects of the project would be measured by the extent the innovative serious game will be used to develop and foster entrepreneurial skills and the level this approach support adults to increase their knowledge and skills to run their own business or to become more proactive employees within their working environment.

Taking initiative, thinking outside the box, responsibility, communication, problem solving

3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα HUB project: EUROPEAN HUB MODEL FOR SOCIALLY RESPONSIBLE YOUNG ENTREPRENEURS Entrepreneurship in Serious Games www.gametolearn.eu SG4Adults: Serious Games for Adults

1/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα HUB: αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της ανεργία (νέων) Δημιουργία: ΜΟΝΤΕΛΟ HUB «KIT» μέσω των οποίων: Α. οργανισμοί θα έχουν πρόσβαση σε μια «ready-to-go» προσέγγιση η οποία ενσωματώνεται στις υπάρχουσες δραστηριότητές τους (εκπαίδευση και υποστήριξη νέων) και, Β. προσφέρει εκπαίδευση σε οντότητες όπως δημόσιες επιχειρήσεις σχετικά με το ρόλο και τις δυνατότητες που έχουν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την ανεργία των νέων. Παρέχει αποτελεσματική πληροφόρηση και εκπαίδευση ώστε να αναπτύξουν και να υποστηρίξουν δεξιότητες που απαιτούνται για την δημιουργία επιτυχημένων επιχειρηματιών στον κοινωνικό τομέα.

EU YOUTH HUB MODEL KIT Εγχειρίδιο έναρξης HUB Λίστα με πιθανές υπηρεσίες και δραστηριότητες 3 εκπαιδευτικά προγράμματα Πολιτικές σχετικά με την κοινωνική επιχειρηματικότητα Στοιχεία επικοινωνίας European Young Social Entrepreneurs Βίντεο (εκπαιδευτικά YouTube)

2/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα SERIOUS GAME: www.gametolearn.eu Δημιουργία: e-game  βελτίωση της επιχειρηματικής νοοτροπίας - ανάπτυξη καίριων δεξιοτήτων για επιχειρηματικότητα - παρέχει πρακτική πείρα για τον εργασιακό χώρο στους νέους επιχειρηματίες.

3/3 ευρωπαϊκά επιδοτούμενα έργα SG4Adults: επιτραπέζιο παιχνίδι. Δημιουργία:  βελτίωση της επιχειρηματικής νοοτροπίας ευέλικτο, δυναμικό, Συμπλήρωση χάσματος (ΕΕ) όσον αφορά τις υπάρχουσες μεθοδολογίες και τις πολιτικές Ο συνδυασμός – μη τυπική προσέγγιση μάθησης στην τυπική εκπαίδευση

Let’s play!

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας Σοφία Τσιορτού e: sofia@tsiortos.com κ: 697 2718609 ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΑ ΚΟΙΝ.ΣΕΠ