Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Advertisements

Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Σιακκαγιαννη Φωτεινη ΑΕΜ 696
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
WEB 2.
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Ο όρος Web 2.0.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
H Περαιτέρω Χρήση Πληροφοριών του Δημόσιου Τομέα
Διαδικτυακός εκφοβισμός
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Αρχικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους Αύγουστος 2019.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας, 2017 Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων Στογιάννη Όλγα Σολάκης Δημήτρης Δανιηλίδης Δημήτρης

Τι είναι το Padlet ; Web 2.0 εργαλείο επιτρέπει στον χρήστη να προσθέσει εύκολα σημειώσεις, κείμενα, εικόνες, βίντεο, και τα σχέδια του στον τοίχο του είναι πολύ εύκολο στη χρήση και έχει μια φιλική διεπαφή (interface) προς το χρήστη είναι web-based και δεν απαιτεί καμία εγκατάσταση λογισμικού παρέχει μια ευρεία ποικιλία διατάξεων για να διαλέξει ο κάθε χρήστης λειτουργεί σε πολλές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων κάθε Padlet τοίχος που δημιουργείται μπορεί να ενσωματωθεί σε ιστολόγιο ή/και σε ιστοσελίδα ενισχύει τη συλλογική εργασία, καθώς πολλά άτομα μπορούν να δημοσιεύουν στον ίδιο τοίχο ταυτόχρονα. κάθε τοίχος Padlet μπορεί να εξαχθεί σε μια ποικιλία μορφών, όπως: PDF, εικόνα, CSV, Excel. Είναι δωρεάν ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Τι είναι το Edmodo ; Το Edmodo (edmodo.com) είναι ένα παγκόσμιο, ασφαλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικής μάθησης για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Παρέχει ένα προστατευμένο περιβάλλον, όπου επιτρέπεται η δημιουργία ηλεκτρονικών τάξεων, η διαχείριση ηλεκτρονικών φακέλων μαθητών, η διασύνδεση εκπαιδευτικών, καθώς και η συμμετοχή τους σε ηλεκτρονικές κοινότητες διαφορετικών εκπαιδευτικών αντικειμένων. Μέσω του Edmodo, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί διαμοιράζονται ψηφιακό υλικό, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η συμμετοχή, η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία μεταξύ τους. (Θ. Γούτας, 2012, «Edmodo: Ασφαλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικής μάθησης») ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Οι υπηρεσίες του Edmodo: φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον διεπαφής και αρχιτεκτονικη παρόμοι με αυτή δημοφιλών ΜΚΔ, όπως facebook και twitter ημερολόγιο ανάθεση εργασιών παράδοση εργασιών διαγωνίσματα βαθμολόγιο βιβλιοθήκη / σακίδιο ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Οργάνωση κοινότητας Ομάδα 1- Περιεχομένου και συντονισμού Προτείνουμε να χωριστούμε σε 5 ομάδες των 6 ατόμων η καθεμιά. Ομάδα 1- Περιεχομένου και συντονισμού Ομάδα 2 - συγκέντρωσης ιστολογίων Ομάδα 3 – Συγκέντρωσης και επεξεργασίας υλικού Ομάδα 4 - Σύνταξης και Παρουσίασης Ομάδα 5 – Αξιολόγησης ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Σχεδιασμός Έργου Συνολική διάρκεια 7 εβδομάδων 1η εβδομάδα Προβληματισμός και η οριοθέτηση του θέματος Συγκρότηση των 5 ομάδων Διατύπωση των στόχων καθορισμός του τρόπου εργασίας των ομάδων Διευθέτηση των χρονικών περιθωρίων. Καταιγισμός ιδεών ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

2-3η εβδομάδα Συνεργασία ομάδας Θα γίνει ο καθορισμός των διαδικασιών Ανάθεση των ρόλων και η επεξεργασία των πηγών και του υλικού. Θα οριστούν οι κανόνες και οι κυρώσεις. Επιπλέον θα γίνει αναζήτηση των ιστολογίων λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια και τις ανάγκες. Θα γίνουν λογαριασμοί , θα αναζητηθεί και θα συγκεντρωθεί το ψηφιακό υλικό. Θα ετοιμαστούν τα ερωτηματολόγια και οι εβδομαδιαίες αξιολογήσεις ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

4-5η εβδομάδα Η κάθε ομάδα καταθέτει τα παραδοτέα που της είχαν ανατεθεί. Παρουσίαση και συζήτηση των εργασιών και θα γίνει η σύνθεση του κοινού έργου. Ολοκληρώνονται οι αναθέσεις των εργασιών στο Edmodo. Παράδοση και παρουσίαση του έργου. ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

6η εβδομάδα Αξιολόγηση Γνωστική (επίτευξη γνωστικών στόχων) και Συνεργασίας: Ατομική – Ομαδική. Ανατροφοδότηση: αυτό μπορεί να γίνει για παράδειγμα με τη Δημιουργία Κουίζ στο Edmodo. Μεταγνωστικές δεξιότητες: Γίνεται ανάδειξη διαδικασιών σκέψεων και στρατηγικών για την ανάλυση και αντιμετώπιση της προβληματικής κατάστασης. ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

7η εβδομάδα Τελική εργασία λαμβάνονται υπόψη τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, της ανατροφοδότησης και των μεταγνωστικών δεξιοτήτων. Το τελικό αποτέλεσμα δημοσιεύεται και προωθείται. ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Οργάνωση του wiki Οι σελίδες στο wiki μας είναι οι: Αρχική σελίδα Περιεχόμενα Συζήτηση Οργάνωση ομάδων Ομάδα 1- Περιεχομένου και συντονισμού Ομάδα 2 - συγκέντρωσης ιστολογίων Ομάδα 3 – Συγκέντρωσης και επεξεργασίας υλικού: Ομάδα 4 - Σύνταξης και Παρουσίασης Ομάδα 5 – Αξιολόγησης Αξιολόγηση Ερωτηματολόγια Εβδομαδιαία αποτίμηση Ομαδοποίηση ιστολογίων Τελικό προϊόν ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας… ΣτογιάννηΌλγα-Σολάκης Δημήτρης-Δανιηλίδης Δημήτρης