(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νόμοι αερίων.
Advertisements

Εσωτερική Ενέργεια.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Θερμοδυναμικό σύστημα – Μακροσκοπικές μεταβλητές
Θερμοδυναμική μελέτη μερικών αντιστρεπτών μεταβολών
Δρ Σωκράτης Τουμπεκτσής users.sch.gr/stoumpektsis
Θερμοδυναμική.
Θερμοδυναμικό σύστημα – Μακροσκοπικές μεταβλητές
Νόμοι αερίων.
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Νόμοι αερίων.
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
4) Κατακόρυφη ταχύτητα Στα συνοπτικά συστήματα η κατακόρυφη ταχύτητα είναι συνήθως της τάξης των μερικών cm/sec. Όμως, οι επιχειρησιακές μετρήσεις (ραδιοβολίσεις)
8. ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΩΝ
(The Primitive Equations)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
H NEA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ Το γεωργικό μηχάνημα του χθες και του σήμερα Εισηγητής : Λεωνίδας Βεντουράκης Γεωπόνος Γεωργικής Μηχανικής Εμπορικός.
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Θερμοκρασία: φυσική ιδιότητα της ύλης – εκφράζει ποσοτικά το «ζεστό» ή «κρύο»
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
Θερμοδυναμική. Θερμοδυναμική είναι......η μελέτη της μεταφοράς και των μετατροπών της ενέργειας...η επίδραση της ενέργειας σε ποσότητα ύλης.
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.  Εισαγωγή  Στην αρχαιότητα, σαν πρώτη θερμική μηχανή αναφέρεται ο ατμοστρόβιλος του Ήρωνα τον Αλεξανδρινό περίπου το 100 μ.Χ.  Θα ακολουθήσουν.
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Στοιχεία θερμοδυναμικής του ατμοσφαιρικού αέρα
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
MSc in Management and Information Systems
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
-ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ Μ.Ε.Κ.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Ατμοστρόβιλοι με Αναθέρμανση και Αναγέννηση
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Θερμοδυναμική Ατμοσφαιρικού Αέρα
(χρησιμοποιείται στους βενζινοκινητήρες)
Ενότητα 8 : Κύκλοι Θερμικών Μηχανών
Οι αντιστρεπτές μεταβολές
Θερμοδυναμική Ενότητα 3 : Ιδανικά Αέρια Δρ Γεώργιος Αλέξης
Ο Δεύτερος Θερμοδυναμικός Νόμος
1ος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 9 Κύκλοι ισχύος των αερίων
Αξιοποίηση της Γεωθερμικής ενέργειας
Η μηχανή του Carnot Sadi Carnot (1796 – 1832)
Εσωτερική Ενέργεια ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ Υλικά καθημερινής χρήσης (ανακυκλώσιμα ) μεταμορφώνονται σε συσκευές για την Πειραματική μελέτη φυσικών φαινομένων ώστε να.
Ιδιότητες λογαρίθμων Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Ο κύκλος του Carnot 1 – 2 ισόθερμη συμπίεση 2 – 3 αδιαβατική θέρμανση
Ο ήλιος ακτινοβολεί φως και θερμότητα
Δομή του μαθήματος Το σύστημα και το περιβάλλον του συστήματος
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Επιμέλεια διαφάνειας Mehmet Kanoglu
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ Υλικά καθημερινής χρήσης (ανακυκλώσιμα ) μεταμορφώνονται σε συσκευές για την Πειραματική μελέτη φυσικών φαινομένων ώστε να.
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
Κεφάλαιο 4 Ενεργειακή Ανάλυση Κλειστών Συστημάτων
Υγροποίηση Αναγκαιότητα χρήσης των διαγραμμάτων Τ-S
Εισαγωγή στα αέρια. Τα σώματα σε αέρια κατάσταση είναι η πιο διαδεδομένη μορφή σωμάτων που βρίσκονται στο περιβάλλον μας, στη Γη. Η ατμόσφαιρα της Γης.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Αντίστροφος κύκλος Carnot - Ψύξη
Κεφάλαιο 11 Ψυκτικοί Κύκλοι
Κεφάλαιο 9 Κύκλοι ισχύος των αερίων
Ο Δεύτερος Θερμοδυναμικός Νόμος
Εννοιολογικός χάρτης συστημάτων κεντρικής θέρμανσης
ΠηγΕΣ ενΕργειαΣ Ενότητα 2η.
1ος Νόμος της Θερμοδυναμικής
Για άσκηση και διασκέδαση.
Ο Δεύτερος Θερμοδυναμικός Νόμος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V V

(χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) Ο κύκλος Diesel (χρησιμοποιείται στους πετρελαιοκινητήρες) p 2 1 – 2 αδιαβατική συμπίεση 2 – 3 ισοβαρής θέρμανση 3 – 4 αδιαβατική εκτόνωση 4 – 1 ισόχωρη αποβολή θερμότητας 3 4 1 V V V