Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Ποιός κάνει λάθος;.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
2/4/2015Γ' ΤΑΞΗ Υπολογισμός Ριζών Τριωνύμου1 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
ΑΑΤ με αρχική φάση και αρχική χρονική στιγμή. Αν η μελέτη μιας ΑΑΤ αρχίζει μια χρονική στιγμή διάφορη του μηδενός (t 0 ≠ 0), τότε ισχύει: αρνητικές Οι.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Κύρια Μνήμη Διάφοροι τύποι μνήμης RAM Από πάνω προς τα κάτω, DIP, SIPP, SIMM (30-pin), SIMM (72-pin), DIMM (168-pin), DDR DIMM (184-pin). Μνήμη RΟM.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εργαστήριο: Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
Δομή Επιλογής Χρησιμοποιείται σε προβλήματα όπου χρειάζεται να ληφθούν κάποιες αποφάσεις με βάση κάποια δεδομένα κριτήρια. Περιλαμβάνει τον έλεγχο κάποιας.
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
1.1 Η έννοια του προβλήματος
1.3 Ιδιότητες ενός Αλγορίθμου
Java DataBase Connectivity
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Οι διάφορες εκδοχές της
ΜΟΡΦΕΣ ΔΟΜΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
Σύνθετες λογικές εκφράσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ - ΤΑΞΗ Γ'
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε τον έλεγχο του φαναριού. Ο αλγόριθμος μπορεί να περιγραφεί με βήματα ως εξής: Περπάτησε μέχρι την άκρη του πεζοδρομίου. Έλεγξε το σηματοδότη για τους πεζούς. Αν ο σηματοδότης είναι πράσινος, τότε πέρασε προσεκτικά το δρόμο∙ διαφορετικά (δηλ. αν είναι κόκκινος), περίμενε στην άκρη του πεζοδρομίου μέχρι το φανάρι να γίνει πράσινο.

ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2] Να γραφεί ένας αλγόριθμος που θα μας δίνει την απόλυτη τιμή ενός αριθμού. Αν θυμηθούμε λίγο τα μαθηματικά, η απόλυτη τιμή ενός αριθμού x ισούται με: x, αν x >= 0, -x, αν x < 0. Η εντολή της Logo που χρησιμεύει για την εκτέλεση του παραπάνω αλγορίθμου από τον υπολογιστή είναι η: ΑνΔιαφορετικά συνθήκη [εντολή 1] [εντολή 2] Με την εντολή αυτή ο υπολογιστής ελέγχει αρχικά, αν ισχύει η συνθήκη. Στη συνέχεια ανάλογα με το αν ισχύει (είναι αληθής), εκτελεί την πρώτη εντολή∙ διαφορετικά εκτελεί τη δεύτερη. για απόλυτη :χ ΑνΔιαφορετικά :χ < 0 [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] (-1) * :χ)] [Ανακοίνωση (φρ [Η απόλυτη τιμή είναι: ] :χ)] τέλος

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 : ΚΟΥΙΖ Για παιχνίδιΓνώσεων ερώτηση [Πώς ονομάζεται στα αγγλικά η μνήμη του υπολογιστή, όπου αποθηκεύουμε προσωρινά δεδομένα και εντολές?] ΑνΔιαφορετικά ανήκει? Απάντηση [RAM R.A.M.] [ανακοίνωση [ΜΠΡΑΒΟ!]] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ!]] τέλος Εισάγετε ήχο σε κάθε περίπτωση

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 : ΚΟΥΙΖ + χρόνος Για αντανακλαστικά ΑρχικοποίησηΧρονιστή κάνε “αρ1 1 + τυχαίο 100 κάνε “αρ2 1 + τυχαίο 100 ερώτηση (φρ[πόσο κάνει ] :αρ1 “επί :αρ2 “?) ΑνΔιαφορετικά απάντηση = :αρ1 * :αρ2 [ανακοίνωση (φρ[ΜΠΡΑΒΟ! Ο χρόνος σου ήταν ] χρονιστής / 10 “δευτερόλεπτα! ) ] [ανακοίνωση [ΛΑΘΟΣ απάντηση!]] τέλος

test Γράψτε μία διαδικασία που θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς που δέχεται είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί δεν είναι ίσοι.

…λύση για Μικρότερος :x :y Ανδιαφορετικά :x < :y [ Ανακοίνωση [ο πρώτος μικρότερος από τον δεύτερο] ] [ Ανακοίνωση [ο δεύτερος μικρότερος από τον πρώτο] ] Τέλος Κλήση Μικρότερος 10 20 Μικρότερος 5 10

άσκηση Γράψτε μία διαδικασία που θα ζητάει από τον χρήστη 2 αριθμούς και θα ανακοινώνει ποιος από τους 2 αριθμούς είναι μικρότερος. Θεωρήστε ότι οι αριθμοί μπορεί να είναι ίσοι.

Επίλυση πρωτοβάθμιας εξίσωσης αx+β=0

Τώρα μπορούμε να φτιάχνουμε πιο σύνθετα προγράμματα: Αριθμομηχανή Κυνηγητό σκύλου γάτας