ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκκίνηση του MATLAB.
Advertisements

Προετοιμασία των δεδομένων Τα δεδομένα τείνουν να έχουν 2 είδη προβλημάτων: Να μην έχουν κανονική κατανομή, να μην είναι ευθύγραμμες οι σχέσεις μεταξύ.
ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ Ομάδα: Σταύρος Λουγιάκης- Στέλιος Μαρκαντωνάκης.
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
Publicity & Communication Plan ” INNOVATION FESTIVAL THESSALONIKI ’Future City’ The Future belongs to those who define it Μay 2010.
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
1 Διάγραμμα Μήτρας Σκοπός του είναι η αποσαφήνιση των σχέσεων μεταξύ αποτελεσμάτων και αιτίων ή μεταξύ σκοπών και μεθόδων και να δείξει τη σημασία κάθε.
Το Οικονομικό Πλάνο Το οικονομικό μοντέλο που χρησιμοποιούμε είναι ένα τριπλό Forced Matrix! Αναπτύσσεται ως εξής.
2.1.Η έννοια της οργάνωσης Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία Βενετία.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 5α: Επανάληψη - Xρυσός κανόνας του Fermi, χώρος των φάσεων, υπολογισμοί, I σοσπίν Λέκτορας Κώστας.
Ο υπολογιστής Υλικό - Hardware Λογισμικό - Software.
ΤΕΔΚ ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τίτλος Έργου: «Προώθηση Ευρυζωνικών Υπηρεσιών και Εφαρμογών στο Ν. Λασιθίου μέσω της υλοποίησης Έργου επίδειξης των ευρυζωνικών Δικτύων και.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Έργα Πληροφορικής και Διαχείριση Έργων.
Προγραμματισμός Η / Υ β ’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 10: Διαγράμματα Feynman Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Στοιχειώδη.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 4: Επιλογή μέσων διαφήμισης Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 3β: Σκέδαση αδρονίων και χρυσός κανόνας του Fermi Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 8: Το υπόδειγμα Ansoff Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Ο Κλάδος της Κινητής Τηλεφωνίας στο νέο περιβάλλον Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 1η ενότητα: «Η έννοια της «Η έννοια της Αναψυχής», Υπαίθριας Αναψυχής» «Διαστάσεις της Υπαίθριας Αναψυχής» Κουθούρης.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΕΩΝ ΣΕ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΣΡΟΩΝ- ΕΚΡΟΩΝ: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ενοτητα 4. πολυεθνικεσ επιχειρησεισ
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Χ. Πετρίδου, Κ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
ΓΡΑΦΟΙ (GRAPHS).
Εθνικό Λαχείο – Έκδοση 229 Καμπάνια για Συλλογή Στοιχείων Παικτών με Κίνητρο Έξτρα Κλήρωση με Χρηματικά Έπαθλα (Ταξίδια στη Ελλάδα) Μάιος 2015.
“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Θεωρίας Γραφημάτων
ΣΥΣΤΗΜΑ MLM MATRIX ( 2 Χ 6 – 2 Χ 12 – 3 Χ 10 κ.τ.λ )
Μονάδες εισόδου – εξόδου Είδη υπολογιστών
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 5α: Επανάληψη - Xρυσός κανόνας του Fermi, χώρος των φάσεων, υπολογισμοί, Iσοσπίν Λέκτορας Κώστας.
Τα μέρη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Ρ/Η.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Reading the City Διαβάζοντας την πόλη
Φοιτητρια: Ραλλη Γεωργια 3346 Επιβλεπων: κ. ΚουϊρουκιδηΣ ΑποστολοΣ
Αξιολογώντας παιδιά από διαφορετικά κοινωνικο- πολιτιστικά και γλωσσικά περιβάλλοντα στο νηπιαγωγείο Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Be Innovative Kinetic European (BIKE)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
11/11/2018.
ΚΙΝΗΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αθηνά Μαυρίδου Καθ. Μικροβιολογίας ΤΕΙ Αθήνας
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI-Εργαστήριο Εισαγωγή στη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων Α. Θεοδουλίδης.
Πληροφοριακά Συστήματα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΣΧΟΥ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
1.
Θεματικές Ενότητες Μέθοδοι και εργαλεία σχεδιασμού, παρακολούθησης και διαχείρισης των ΕΕΜΤ. Η έννοια της τουριστικής φέρουσας ικανότητας. Τα στάδια εφαρμογής.
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Προβλήματα Ελάχιστου Κόστους Ροής σε Δίκτυο
ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5η- ΜΕΡΟΣ 2ο

Στοιχεία Ενότητας Εισαγωγή και Ορισμοί Ο Τύπος Το Ραδιόφωνο Τηλεόραση Κινηματογράφος Υπαίθρια Διαφήμιση (Outdoor) ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τηλεόραση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Τι Διαφημίζεται στην Τηλεόραση Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αφορούν σε γενικές γραμμές δημοφιλή αγαθά, και διαρκή καταναλωτικά αγαθά. Ενδείκνυται για κάποιον που θέλει να διαφημιστεί σε ολόκληρη τη χώρα και συνήθως για προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Τότε και μόνο συμφέρει οικονομικά αφού το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι πάρα πολύ μεγάλο και συνήθως αυξάνεται με ρυθμούς κατά πολύ μεγαλύτερους του πληθωρισμού. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Πλεονεκτήματα Τηλεόρασης Ρεαλισμός Ο συνδυασμός χρωμάτων, ήχου και δράσης δίνει στην τηλεόραση πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα άλλα μέσα. Δεκτικοί Θεατές Η ατμόσφαιρα ψυχαγωγίας που επικρατεί στο σπίτι έχει αποτέλεσμα οι θεατές να δέχονται ευχάριστα τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Επανάληψη Η διαφήμιση μπορεί να επαναληφθεί αρκετές φορές, ώστε να έχει απήχηση. Συνδυασμός με άλλα Μέσα Η τηλεοπτική διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί υποστηρικτικά αλλά και να υποστηρίζεται από άλλα μέσα. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μειονεκτήματα Τηλεοπτικής Διαφήμισης Προσεγγίζει το μαζικό κοινό, ενώ ο Τύπος έχει μεγαλύτερη επιλεκτικότητα. Δεν έχει μεγάλη λεπτομέρεια ως προς το διαφημιζόμενο προϊόν. Είναι πολύ ακριβή, γιατί απευθύνεται σε όλο τον κόσμο. Δεν προσφέρεται για επείγουσες διαφημίσεις/ ανακοινώσεις, μια και χρειάζεται χρόνο για την παραγωγή του μηνύματος. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Κινηματογράφος ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Πλεονεκτήματα Κινηματογράφου Αιχμάλωτο Κοινό Διαφημίσεις Μεγαλύτερης Διάρκειας Μεγαλύτερη Οθόνη Απουσία Διακοπών Διαχωρισμός σε Γεωγραφικές Ζώνες Κλίμα Αναψυχής ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Μειονεκτήματα Κινηματογραφικής Διαφήμισης Είναι φευγαλέο μέσο και στηρίζεται στο πόσο καλά θυμάται ο κόσμος το μήνυμα. Περιορισμένο, νεανικό κοινό. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Υπαίθρια Διαφήμιση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Εισαγωγή Η υπαίθρια διαφήμιση είναι η παλαιότερη μορφή διαφήμισης. Στις μέρες μας χαρακτηρίζεται από μεγάλη καινοτομία, όπως π.χ. ηλεκτρονικούς πίνακες matrix ή περιστρεφόμενες περσίδες που εναλλάσσονται μεταξύ δύο μηνυμάτων. Μαζί με τη διαφήμιση στα μεταφορικά μέσα, η υπαίθρια διαφήμιση έδειξε μεγάλη ευελιξία και επινοητικότητα καθώς οι εποχές και οι νόμοι είχαν μεγάλη επίδραση πάνω της. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Διαχωρισμός Υπαίθριας και Διαφήμισης στα Μεταφορικά Μέσα Η υπαίθρια διαφήμιση (outdoor) αποτελείται από αφίσες διαφόρων μεγεθών και από φωτιζόμενες μεταλλικές επιγραφές που εκτίθενται σε υπαίθριους χώρους. Η διαφήμιση στα μέσα μεταφοράς αποτελείται από παρεμφερείς διαφημίσεις που τοποθετούνται στους εξωτερικούς ή τους εσωτερικούς χώρους οχημάτων. Οι διαφημίσεις εντός των μέσων μαζικής μεταφοράς και μέσα στους χώρους αναμονής επιτρέπουν την παρουσίαση πιο λεπτομερών μηνυμάτων ή κειμένων απ’ ότι οι αφίσες και οι επιγραφές που απευθύνονται στους περαστικούς, ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η Σημασία της Διαφήμισης (outdoor) Χρησιμοποιείται κυρίως για υπενθυμιστικές διαφημίσεις ή ως δευτερεύον μέσο για την υποστήριξη έντυπων ή τηλεοπτικών διαφημιστικών εκστρατειών. Παλιά οι υπαίθριες διαφημίσεις έμεναν στη θέση τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά πλέον η τάση είναι για πιο έντονες και σύντομες διαφημιστικές εκστρατείες με παρουσία υπαίθριας διαφήμισης δύο εβδομάδων σε πολλά σημεία. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Χαρακτηριστικά Outdoor Μέγεθος και Κυριαρχία Εξαιτίας τους μεγέθους τους οι αφίσες δεσπόζουν στο χώρο Χρώμα Οι περισσότερες αφίσες είναι έγχρωμες με ρεαλιστικές σκηνές και φωτογραφίες προϊόντων Σύντομο Διαφημιστικό Κείμενο Διαχωρισμός σε Ζώνες Οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορούν να οργανωθούν σε επιλεγμένες περιοχές ή πόλεις. Ικανότητα να κάνουν γνωστή τη μάρκα μέσω τολμηρότητας στο θέμα και Επανάληψης. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Αδυναμίες Αδυναμία χρήσης μεγάλου κειμένου Πιθανότητες ζημιάς από βανδαλισμούς ή καιρικές συνθήκες Αδυναμία περαστικών να συγκεντρωθούν στο μήνυμα Χρόνος για σχεδιασμό, εκτύπωση και αφισοκόλληση ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Η Σημασία της Διαφήμισης στα Μέσα Μεταφοράς Απευθύνεται σε όσους μετακινούνται με τα μέσα μεταφοράς και έχουν το χρόνο να αφομοιώσουν το μήνυμα ενώ περιμένουν ή ταξιδεύουν. Οι διαφημίσεις στα μέσα μεταφοράς μπορεί να είναι πολύ πιο λεπτομερείς και ζωντανές. Ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στο Μετρό και κυρίως στο ντύσιμο βαγονιών ή παραθύρων με διάτρητο αυτοκόλλητο που όταν κινείται το τραίνο λειτουργεί ως ταινία με συνεχόμενα καρέ. ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ

Χαρακτηριστικά Διαφήμισης στα Μέσα Μεταφοράς* Ποικιλία θέσεων και μεγεθών Επιλεκτικότητα Βραχυπρόθεσμες εκστρατείες Κινητό μέσο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ