Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Πυραμίδα των τροφών.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Η πυραμίδα της διατροφής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
4 η ομάδα ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ Γαρυφαλλής Δημήτρης Γρύλλη Μαρία Καραντάνης Νικόλας Σκεμπές Παναγιώτης Τσακυριού Μαρία Ελιά: από το δέντρο στο … πιάτο μας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Υγιεινή διατροφή Συντονίστρια εκπ/κός: Μαντικού Σταματία Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί διαχείρισης ομάδων: Καρβούνη Ευαγγελία Λιβανίου Ευαγγελία Τσούτσουρα Φρειδερίκη.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
1. ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ 2. ΔΙΝΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 3. ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΛΑΜΠΕΡΟΥΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες Πού κρύβεται η υγεία; Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες Υπ. εκπαιδευτικός: Γιάννης Ηλίας ΕΕΕΕΚ Λιβαδειάς Σχ. έτος: 2016 – ‘17

Στόχοι Στόχος του προγράμματος ήταν η επίτευξη της καλής υγείας μέσα από την ομαλή προσαρμογή στη σχολική και την κοινωνική ζωή, την ανάπτυξη σχέσεων με τους συνομηλίκους και γενικότερα την εδραίωση κομβικών κοινωνικών και ατομικών δεξιοτήτων. Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων και ασκήσεων οι μαθητές βοηθήθηκαν να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να εντοπίζουν, να κατανοούν, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν τις ζητούμενες πρακτικές σχετικά: Τη σωστή διατροφή, Την σωματική άσκηση, Την ατομική υγιεινή, Τις κοινωνικές σχέσεις, Τα συναισθήματα και τα αισθήματα.

Μεθοδολογία υλοποίησης Τεχνικές βασισμένες στη γνωσιακή-συμπεριφοριστική προσέγγιση και Ελεγχόμενες μορφές διερευνητικής μάθησης. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Συνεργασία με ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό, με διατροφολόγο, σχολικό νοσηλευτή, καθηγητή φυσικής αγωγής, (διεπιστημονική προσέγγιση).

Διαθεματικότητα Φυσική Αγωγή Γλώσσα Κοινωνική και Επαγγελματική αγωγή Αισθητική Αγωγή Κύρια ειδικότητα των μαθητών Μουσική

Χρονοδιάγραμμα - φάσεις

Υλοποίηση, περιγραφή Το πρόγραμμα σε πρώτη φάση περιλάμβανε τη θεωρητική προσέγγιση και στη συνέχεια τη βιωματική. Στη συνέχεια με τη συμμετοχή των μαθητών κατασκευάστηκε το παιχνίδι. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την υλοποίηση του παιχνιδιού: «Πού κρύβεται η υγεία;»

Υλοποίηση, φωτογραφίες

Υλοποίηση, φωτογραφίες

Υλοποίηση, φωτογραφίες

Υλοποίηση, φωτογραφίες

Κάρτα 1 Το τυρί και το γάλα μας βοηθούν να έχουμε γερά κόκαλα Σωστό Το τυρί και το γάλα μας βοηθούν να έχουμε γερά κόκαλα Σωστό Εκεί βάζει γκολ ο ποδοσφαιριστής Λάθος Εκεί κρύβεται η γάτα του σχολείου

Κάρτα 2 Τα γλυκά, οι καραμέλες και τα αναψυκτικά μας βοηθούν να χάσουμε κιλά Σωστό Είναι μεγάλη και πράσινη Λάθος Από αυτήν περνάμε κάθε πρωί

Κάρτα 3 Τα φρούτα δεν έχουν πολλές βιταμίνες και δεν κάνουν καλό στον οργανισμό Σωστό Από εκεί φαίνεται καλά το Λιοντάρι Λάθος Την ανοίγουμε για να ποτίσουμε τα λαχανικά του κήπου του σχολείου

Κάρτα 4 Τα λαχανικά τα τρώμε μόνο βρασμένα Σωστό Λάθος Τα λαχανικά τα τρώμε μόνο βρασμένα Σωστό Εκεί μπορείς να δεις πολλά αρχαία αντικείμενα Λάθος Βγαίνοντας από εκεί πηγαίνουμε πιο γρήγορα από το σχολείο στη Χαιρώνεια

Κάρτα 5 Δεν πρέπει να τρώμε κρέας κάθε μέρα Σωστό Λάθος Δεν πρέπει να τρώμε κρέας κάθε μέρα Σωστό Είναι μια από τις τρεις που έχουμε στην αυλή του σχολείου για να μας κρατούν ίσκιο Λάθος Στο τέλος της ευθείας θα το βρεις να σε περιμένει

Κάρτα 6 Τα όσπρια δεν κάνουν καλό στην υγεία Σωστό Λάθος Τα όσπρια δεν κάνουν καλό στην υγεία Σωστό Εκεί παίζονται θεατρικές παραστάσεις Λάθος Εκεί βρίσκεται το βασίλειο της ζωγραφικής

Κάρτα 7 Πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας έπειτα από κάθε γεύμα Σωστό Πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας έπειτα από κάθε γεύμα Σωστό Μέσα εκεί μεγαλώνουν τα φυτά τον χειμώνα Λάθος Εκεί είναι το γραφείο του Δημάρχου

Κάρτα 8 Η γυμναστική δεν κάνει καλό στην καρδιά μας Σωστό Λάθος Η γυμναστική δεν κάνει καλό στην καρδιά μας Σωστό Αν τρέξεις γύρω του τρεις φορές, θα το ανακαλύψεις Λάθος Όταν παίζεις μπάσκετ προσπαθείς να βάλεις τη μπάλα σ’ αυτό

Κάρτα 9 Η καθημερινή γυμναστική προκαλεί ηρεμία και χαλάρωση και μας βοηθάει να αδυνατίσουμε Σωστό Όταν κάνει κρύο, εκεί κάνουμε τη γυμναστική και τις γιορτές μας Λάθος Αυτό το δέντρο έκανε τα πιο πολλά φρούτα φέτος

Μόνο αν πας κοντά του θα το δεις Εκεί είναι ο χώρος των καθηγητών Κάρτα 10 Είναι καλό να τρώμε πολύ ψωμί κάθε μέρα και να γυμναζόμαστε με γεμάτο στομάχι Σωστό Μόνο αν πας κοντά του θα το δεις Λάθος Εκεί είναι ο χώρος των καθηγητών

Όταν ο ήλιος καίει, καθόμαστε από κάτω Εκεί κάνουμε μάθημα τα βράδια Κάρτα 11 Δεν είναι καλό να θυμώνουμε και να τσακωνόμαστε με τους άλλους ανθρώπους Σωστό Όταν ο ήλιος καίει, καθόμαστε από κάτω Λάθος Εκεί κάνουμε μάθημα τα βράδια

Κάρτα 12 Είναι καλό να φερόμαστε φιλικά στους άλλους Σωστό Λάθος Είναι καλό να φερόμαστε φιλικά στους άλλους Σωστό Εκεί μαζευόμαστε όλοι για να φάμε και να κάνουμε τα γενέθλιά μας Λάθος Είναι ακριβώς απέναντί σου