LAMS.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυπαρισσία Παπανικολάου ou ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Advertisements

Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Δημιουργία και εκτέλεση συνεργατικών δραστηριοτήτων με το εργαλείο LAMS Επιμέλεια: Παπαμήτσιου Ζαχαρούλα Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ 19 Γενικό Λύκειο Τσοτυλίου.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (GENETIC ALGORITHMS AND QUALITATIVE REASONING).
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Πτυχιακή Εργασία Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων: αναγκαιότητα, προτεραιότητες, προσδοκίες. Κατερίνα Κουτσογιάννη.
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
AudioTool – podcasting, sound
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Ρομαντισμός.
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Από τον Web 1.0 στον Web X
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Αλεξάνδρα Παπάζογλου Φωτεινή Αραβανή
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Η βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (αποθετήριο) «Ιφιγένεια»
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

LAMS

Έχει αναπτυχθεί σε JAVA και σήμερα βρίσκεται στην έκδοση 2.3 Learning Activity Management System To LAMS είναι ένα επαναστατικό εργαλείο για την σχεδίαση και διαχείριση διαδικτυακών συνεργατικών δραστηριοτήτων μάθησης . Δίνει την δυνατότητα στον εκπαιδευτή να δημιουργεί μια σειρά από εκπαιδευτικές δραστηριότητες με την βοήθεια ενός γραφικού περιβάλλοντος Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτόνομα είτε να ενσωματωθεί με τα πιο γνωστά LMS όπως τα Moodle , Sakai , WebCT Έχει αναπτυχθεί σε JAVA και σήμερα βρίσκεται στην έκδοση 2.3

Η ιδιαίτερη δύναμη του LAMS είναι το γραφικό του περιβάλλον που παρέχει έναν πολύ εύχρηστο τρόπο για σχεδιασμό και οργάνωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

Πλεονεκτήματα Το LAMS επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να λαμβάνουν, να μοιράζονται και να προσαρμόζουν εκπαιδευτικές ακολουθίες που έχουν βασιστεί στις «καλύτερες διαδικασίες πρακτικής» Το LAMS τρέχει στις κυριότερες πλατφόρμες υπολογιστών Το LAMS έχει υποστήριξη από το LAMS Foundation που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες γύρω από την πλατφόρμα του. Έτσι εάν δεν έχετε την τεχνική ή εκπαιδευτική πείρα, υπάρχει ένα ίδρυμα που μπορεί να σας παρέχει υποστήριξη. Το LAMS ενθαρρύνει την μεγαλύτερη ανταπόκριση των σπουδαστών στην διαδικασία του μαθήματος - μέσα από έρευνες , μόνο 16% των σπουδαστών ήταν πρόθυμοι να συζητήσουν τις ιδέες τους στην τάξη, εντούτοις, λόγω της δυνατότητας συνεργασίας μέσα στο LAMS, πάνω από 83% των μαθητών ήταν πρόθυμοι να συζητήσουν τις ιδέες τους.

Ποιοι χρησιμοποιούν το LAMS Ειδικότερα στην Αγγλία γίνεται εκτεταμένη χρήση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση Στην Ελλάδα το χρησιμοποιεί το Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Ανοιχτού Πανεπιστημίου.

Δυνατότητες To LAMS παρέχει μια σειρά από δυνατότητες ατομικής και συνεργατικής μάθησης όπως Chat Forum Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής Σημειωματάριο Διαμοίραση Πηγών Υποβολή Αρχείων Έρευνες – Δημοσκοπήσεις Συνεργατική Συγγραφή (Wiki) Google Maps Υποστήριξη μαυροπίνακα Pixlr Web Conferencing Widgets MindMap

Chat - Scribe Με αυτή την δραστηριότητα δίνεται η δυνατότητα για σύγχρονη επικοινωνία μεταξύ των μαθητών . Ο εκπαιδευτής έχει την δυνατότητα να δώσει οδηγίες και να παρακολουθήσει τον τρόπο σκέψης των μαθητών με τα εργαλεία monitoring που δίνει το σύστημα.

Forum - Scribe Ένα εργαλείο παρόμοιας λογικής με την διαφορά ότι εδώ υπάρχει ασύγχρονη επικοινωνία. Πάλι υπάρχει δυνατότητα για διατύπωση οδηγιών από τον εκπαιδευτή και παρακολούθησης της δραστηριότητας του forum

Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής Αυτό το εργαλείο παρέχει την δυνατότητα για ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής , True/False Υπάρχουν και προχωρημένες δυνατότητες όπως δυνατότητα feedback δυνατότητα δεύτερης προσπάθειας παρουσίαση συγκεντρωτικού σκορ της τάξης παρουσίαση συγκεντρωτικών απαντήσεων Ένα από τα πλεονεκτήματα του περιβάλλοντος είναι η δυνατότητα branching καθορισμένου από τον εκπαιδευτή αλλά και δυναμικού με βάση το ποσοστό των σωστών απαντήσεων

Πίνακας Ανακοινώσεων -Σημειωματάριο Ο πίνακας ανακοινώσεων είναι ένας εύκολος τρόπος για να παρουσιάσει ο εκπαιδευτής γρήγορα περιεχόμενο στους μαθητές με την βοήθεια του ενσωματωμένου editor Το σημειωματάριο είναι χρήσιμο γιατί δίνει την δυνατότητα στο μαθητή να κρατάει σημειώσεις κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Διαμοιρασμός Πόρων – Υποβολή Αρχείων Διαμοιρασμός Πόρων: ο εκπαιδευτής μπορεί να μοιράσει εκπαιδευτικό υλικό είτε με χρήση zip αρχείων είτε με μορφή πολυμέσων όπως flash , wmv αλλά και με αλλά γνωστά formats όπως pdf , ppt . Το θετικό είναι ότι ο διαμοιρασμός μπορεί να γίνει και σε πραγματικό χρόνο κατά την διάρκεια του μαθήματος Υποβολή Αρχείων : Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να στείλουν εργασίες προς διόρθωση. Ο εκπαιδευτής διαθέτει μια σειρά από εργαλεία που βοηθούν τόσο στην διόρθωση των εργασιών όσο και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών

Έρευνες - Ψηφοφορίες Έρευνες: ακολουθούν την λογική των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής αλλά εδώ δεν υπάρχει σωστό και λάθος .Υπάρχει δυνατότητα απάντησης με επιλογή ή απάντησης με ανάπτυξη κειμένου. Ψηφοφορίες : :Ένα κλασσικό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για τη επιλογή της πορείας του μαθήματος .Υπάρχει η δυνατότητα για χρονική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και φυσικά συγκεντρωτική παρουσίαση τους.

Εργαλεία Διαχείρισης Ροής Μαθήματος Gates : Ο εκπαιδευτής μπορεί να σταματάει την διαδικασία μέχρι να εκπληρωθεί κάποιος στόχος .Συνήθως σκοπός είναι να συγχρονίσει τους μαθητές μέχρι την έναρξη μιας νέας ενότητας Branching Objects : με την βοήθεια τους δημιουργείται παράλληλα μονοπάτια μέσα σε μια εκπαιδευτική διαδικασία Teacher Allocated : ο εκπαιδευτής αναθέτει σε κάθε μαθητή το αντίστοιχο μονοπάτι Group-Based Branching : μπορεί να γίνει ομαδοποίηση μαθητών έτσι ώστε να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο μονοπάτι Tool-Output Based Branching : το μονοπάτι που θα ακολουθεί εξαρτάται από τα αποτελέσματα της προηγούμενης εκπαιδευτικής ενότητα Optional Activities : δίνεται η δυνατότητα στον μαθητή να διαλέξει αν θέλει μια σειρά από διαθέσιμες δραστηριότητες

Google Maps – Webdim Conference Google Maps : ένα εργαλείο όπου ο εκπαιδευτής και οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να παρατηρήσουν και να σχολιάσουν με χρήση tags χάρτες οι δορυφορικές φωτογραφίες Webdim Conference : δίνεται η δυνατότητα προσομοίωσης του περιβάλλοντος με χρήση πίνακα , διαμοιρασμού αρχείου αλλά και βασικών εργαλείων συνδιάσκεψης όπως επικοινωνία με μικρόφωνο αλλά και webcam

LAMS Community Forums υποστήριξης και ανταλλαγής ιδεών Χώρος για παρουσίαση πρότυπων εκπαιδευτικών ακολουθιών

Activity Planner Παροχή templates στον εκπαιδευτικό για την εισαγωγή του εκπαιδευτικού υλικού Ο εκπαιδευτικός δεν είναι ανάγκη πλέον να σχεδιάζει την ακολουθία