Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταστάσεις των υλικών
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Διδακτική Φυσικών Επιστημών Χρυσός Δημήτριος Η μάθηση μέσω μικρών ερευνών.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Δημιουργία σεναρίου.
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
Προσχολική Παιδαγωγική
<<Ο κύκλος του νερού>>
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης Νικολακοπούλου Μαρία

1η δραστηριοτητα: Εξαερωση (ανιχνευσησ) Στόχοι: 1. Ανίχνευση βιωματικών νοητικών παραστάσεων των παιδιών για το φαινόμενο της εξαέρωσης και μαθησιακών εμποδίων στη σκέψη τους. 2. Να προβλέπουν την εξαέρωση ως αποτέλεσμα της θέρμανσης του νερού από κάποια πηγή θερμότητας. Υλικά: πυρίμαχο διαφανές δοχείο με δοσομετρητή , καμινέτο, μαύρο χαρτόνι Περιγραφή: Παρουσίαση υλικών πειράματος, χωρίς εξηγήσεις Καταγραφή προβλέψεων

2η δραστηριοτητα: Εξαερωση (διδασκαλιασ) Στόχοι: 1. Να αναγνωρίζουν την εξαέρωση ως αποτέλεσμα της θέρμανσης του νερού από κάποια πηγή θερμότητας. 2. Να αναγνωρίζουν "που θα πάει" το νερό, δηλαδή ότι το νερό θα μετακινηθεί από το δοχείο προς την ατμόσφαιρα. 3. Να περιγράφουν την διαδικασία της εξαέρωσης. Υλικά: πυρίμαχο διαφανές δοχείο με δοσομετρητή , καμινέτο, μαύρο χαρτόνι

2η δραστηριοτητα: Εξαερωση (διδασκαλιασ) Περιγραφή: Καταγραφή στάθμης νερού Θέρμανση νερού, φυσαλίδες και πορεία τους Σταδιακή μείωση νερού, αντίστοιχη αύξηση αριθμού φυσαλίδων και ποσότητας ατμού Παρατήρηση υδρατμών, ταξίδι φυσαλίδας και μετατροπή σε υδρατμό Σταδιακή εισαγωγή νέων όρων

3η δραστηριοτητα: Υγροποιηση (ανιχνευσησ) Στόχοι: 1. Να ανιχνεύσουμε τις βιωματικές νοητικές παραστάσεις των παιδιών για το φαινόμενο της υγροποίησης και τα μαθησιακά εμπόδια στη σκέψη τους. Υλικά: πυρίμαχο δοχείο, καμινέτο, γυάλινο διαφανές ποτήρι, βαμβάκι Περιγραφή: Ίδια πειραματική διάταξη, παρεμβολή με γυάλινο αναποδογυρισμένο ποτήρι Καταγραφή προβλέψεων, αιτιολόγηση

4η δραστηριοτητα: Υγροποιηση (διδασκαλιασ) Στόχοι: 1. Να αναγνωρίζουν την υγροποίηση ως αποτέλεσμα της επαφής των υδρατμών με "πιο κρύα" αντικείμενα. 2. Να περιγράφουν την διαδικασία της υγροποίησης. Υλικά: πυρίμαχο δοχείο, καμινέτο, γυάλινο ποτήρι, βαμβάκι

4η δραστηριοτητα: Υγροποιηση (διδασκαλιασ) Περιγραφή: Επικεντρώνουμε την προσοχή τους στο ατμό και ανακαλούμε την πορεία της φυσαλίδας για ομαλότερη σύνδεση Τοποθετούμε το ποτήρι ανάποδα πάνω απ’ το δοχείο Εξηγούμε αναλυτικά το φαινόμενο Συλλογή μερικών σταγόνων νερού Διατήρηση ποιοτικής ταυτότητας νερού Σύγκριση αποτελεσμάτων παρατήρησης με αρχικές προβλέψεις

5η δραστηριοτητα: Εξατμιση (ανιχνευσησ) Στόχοι: 1. Να ανιχνεύσουμε τις βιωματικές νοητικές παραστάσεις των παιδιών για το φαινόμενο της εξάτμισης και τα μαθησιακά εμπόδια στη σκέψη τους. Υλικά: πανί καθαρισμού Περιγραφή: Αφόρμηση: καθαρισμός τραπεζιών με βρεγμένο πανί Εκτέλεση, παρατήρηση, ερμηνείες παιδιών

6η δραστηριοτητα: Εξατμιση (διδασκαλιασ) Στόχοι: 1. Να αναγνωρίζουν την διαδικασία της εξάτμισης ως αποτέλεσμα έκθεσης στη "ζέστη" και τον άνεμο. 2.Να περιγράφουν την διαδικασία της εξάτμισης. Υλικά: βρεγμένο πανί καθαρισμού Περιγραφή: Ζητάμε ιδέες για τρόπο και μέρος στεγνώματος, αξιοποίηση Παρατήρηση εξέλιξης φαινομένου, συζήτηση πορείας νερού

7η δραστηριοτητα: Εξαερωση, υγροποιηση, εξατμιση (αξιολογησησ) Στόχοι: Να ελέγξουμε κατά πόσο τα παιδιά έχουν κατανοήσει τα τρία παραπάνω φυσικά φαινόμενα. Υλικά: κάρτες – φωτογραφίες Περιγραφή: Χωρίζουμε τα παιδιά σε τρεις ομάδες Μοιράζουμε τις κάρτες για σειροθέτηση Κολλάμε και τις τρεις σειρές σε μεγάλο χαρτόνι, τη μία κάτω απ’ την άλλη