3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Respecting Diversity (subject 1) Respecting Diversity (subject 1) Oι μαθητές που ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα είναι : Πιπερίδης Χρήστος Πιπερίδης Χρήστος.
Advertisements

Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Γειά σας.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1c: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
A project on diversity and bullying by the “bully-free zone” Kappos Stathis, Konstantinides Vlassis, Moutsi Antonio, Solomides Ioannis and Spyridonides.
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CulturalID) Διδάσκων:
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Νομική των Ζώων στην Ελλάδα Νομική Προστασία των Ζώων στην Ελλάδα Βάσω Τάκη – Δικηγόρος ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
BULLYING. LET’S STOP IT ALL TOGETHER. LET’S LEARN HOW DANGEROUS IT IS. A Project in both English and Greek by five 5 th Grade students of the 14 th Primary.
Lesson 1a: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Μπεθάνη Πένυ Γ’2 Θρησκευτικά Ευαγγελική Σχολή ΝΤΕΣΜΟΝΤ ΤΟΥΤΟΥ “God's dream is that you and I and all of us will realize that we are family, that.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.5: Φωτογραφία και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Ανασυνδυασμένο DNA 1Ακαδημαϊκές Εκδόσεις 2007 Κεφάλαιο 10 Θεμελιώδεις αρχές της αλληλούχισης στο επίπεδο του γονιδιώματος.
Teacher School Education Gateway
Διγλωσσία / Bilingualism Δρ Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Επίκουρη καθηγήτρια “η ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον”
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
HATE SPEECH-RACISM (ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
The University of Adelaide, School of Computer Science
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
The magic letter D and the ABC of the real world
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Τύποι οικογένειας Διπολική οικογένεια (Βinuclear Family). Οικογένεια μετά από διαζύγιο, στην οποία το παιδί είναι μέλος και των δύο νέων οικογενειών, του.
Famous people from Arkadia Greece
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΥΤΤΑΡΟ .… ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ.
HR AGILITY IN TIMES OF AUSTERITY
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
Anti-bullying Campaign
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ και ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ/ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Ζητήματα φύλου στη γλωσσική εκπαίδευση προσφύγων: πρώτοι προβληματισμοί Ρούλα Τσοκαλίδου.
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Παντείου Πανεπιστημίου
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
Ανεξιθρησκία Επιμέλεια: Χριστίνα Ιωαννίδου, Κατερίνα Ζιάκα, Ευαγγελία Ζιάκα, Ελένη Βλέτσα, Αργυρώ Δάβου.
HATE SPEECH-RACISM (ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ)
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Unscramble the mystery word combination
Επιστροφή από την εφορία!!!
«Τα ανθρώπινα Δικαιώματα»
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (RACISM)

Το Σχολείο λέει ΌΧΙ στο ρατσισμό και στη βία The School says No to racism and violence Ομιλήτρια: Μαρία Ανδριτσοπούλου English Foreign Language Teacher (ΠΕ06)

ΟΡΙΣΜΟΣ Ρατσισμός είναι η συμπεριφορά απέναντι σε άτομα ή κοινωνικές ομάδες που διαφοροποιούνται ως προς τα φυσικά και τα φυλετικά ή και πολιτισμικά τους χαρακτηριστικά.

ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ Η συμπεριφορά αυτή εκδηλώνεται με στοιχεία όπως: Η συμπεριφορά αυτή εκδηλώνεται με στοιχεία όπως: υπεροψία, καχυποψία, περιφρόνηση, απομόνωση, περιθωριοποίηση, απόρριψη, κοινωνικό αποκλεισμό (στην εκπαίδευση, στην εργασία, στη ψυχαγωγία κ.λπ.) φαινόμενα βίας.

ΜΟΡΦΕΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Σεξισμός Φυλετισμός Ξενοφοβία Ο ρατσισμός μπορεί να πάρει πολλές μορφές: Σεξισμός Φυλετισμός Ξενοφοβία Κοινωνικές & Φυλετικές προκαταλήψεις Στερεότυπα

ΕΙΔΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Φυλετικός: διακρίσεις σε βάρος ατόμων διαφορετικής εθνικότητας ή διαφορετικού χρώματος δέρματος. Κοινωνικός: ρατσιστικές συμπεριφορές επιδεικνύονται σε άτομα λόγω της επαγγελματικής θέσης, της οικονομικής κατάστασης, του μορφωτικού επιπέδου και της ιδιαίτερης καταγωγής τους. Διακρίσεις με βάση πολιτικών, ιδεολογικών, πνευματικών και πολιτιστικών διαφορών. Διακρίσεις σε βάρος των γυναικών, των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες και των μειονοτήτων. Εθνικός: η αίσθηση της υπεροχής ενός έθνους έναντι των άλλων (εθνικισμός, σοβινισμός).

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ •Μετανάστες •Άτομα από άλλη φυλή •Ἀτομα με αναπηρίες •Roma (αθίγγανοι) •Οικονομικά ασθενείς ομάδες

ΑΙΤΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Οικονομικοπολιτικοί λόγοι. Η δεινή οικονομική κατάσταση που βιώνουν ορισμένοι άνθρωποι τους οδηγεί στην υιοθέτηση ρατσιστικών αντιλήψεων έναντι αλλοδαπών, επειδή αποτελούν φθηνό εργατικό δυναμικό και τους παίρνουν τις δουλειές. Ο ρατσισμός επίσης χρησιμοποιείται ως άλλοθι, για να αποπροσανατολιστεί ο λαός από σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Η αποδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών

ΑΙΤΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Η έλλειψη παιδείας, κουλτούρας για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οι απαίδευτοι άνθρωποι ασπάζονται εύκολα στερεοτυπικές πεποιθήσεις, που υψώνουν φραγμούς στις ανθρώπινες σχέσεις και υιοθετούν ρατσιστικές συμπεριφορές. Ο προσανατολισμός του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να αποκτήσουν οι μαθητές μια εξιδανικευμένη εικόνα περί της καταγωγής τους και εθνικιστικές αντιλήψεις περί της ανωτερότητας του έθνους τους και των υψηλών καταβολών τους, θεωρώντας τα υπόλοιπα έθνη υποδεέστερα.

ΑΙΤΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Οι αντιλήψεις της κοινωνίας, π.χ. οι Λευκοί θεωρούσαν κατώτερους τους Μαύρους, για να τους χρησιμοποιούν ως φθηνά εργατικά χέρια. Μέσα από την υποτίμηση επιδιώκεται η οικονομική εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Ο φόβος των λαών μήπως αφομοιωθούν από άλλα κράτη ενισχύει το αίσθημα της αυτοσυντήρησης και τους συσπειρώνει γύρω από τα εθνικά τους χαρακτηριστικά.

ΑΙΤΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ •Ορισμένοι φιλόδοξοι ηγέτες με επικίνδυνες ρατσιστικές αντιλήψεις, μαζοποιούν και παρασύρουν το λαό για να επιτύχουν τις επιδιώξεις τους και να ικανοποιήσουν τα σχέδιά τους. •Τα Μ.Μ.Ε., που υποδαυλίζουν και ενισχύουν το ρατσισμό για λόγους τηλεθέασης, παρουσιάζοντας τη δράση των μεταναστών ως πηγή της εγκληματικότητας.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Προσβάλλει την ανθρώπινη προσωπικότητα και συντελεί στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Τα άτομα που υφίστανται το ρατσισμό βιώνουν το χλευασμό, τον εμπαιγμό, τον επαγγελματικό αποκλεισμό. Διευρύνονται οι κοινωνικές ανισότητες και υποσκάπτεται - διασπάται η κοινωνική συνοχή, καθώς διαχωρίζονται οι άνθρωποι σε προνομιούχους και μη, με συνέπειες στη μόρφωση και στην επαγγελματική σταδιοδρομία.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα κι επικρατεί το δίκαιο του ισχυρότερου, με αποτέλεσμα να χαμηλώνει το πολιτιστικό επίπεδο μιας χώρας. Οι αποδέκτες των ρατσιστικών συμπεριφορών χάνουν το αίσθημα της αυτοεκτίμησης και γίνονται εσωστρεφείς ή καλλιεργούν αισθήματα αντεκδίκησης, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κοινωνικά προβλήματα (π.χ. βία, εγκληματικότητα).

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Σχηματίζονται κοινωνικά περιθωριοποιημένες ομάδες. Επικρατεί η αποξένωση, που εδράζεται σε φυλετικά ή πολιτισμικά κριτήρια. Επιπροσθέτως, ο αποκλεισμός ατόμων ή ομάδων στερεί τη συνεισφορά τους από τους υπόλοιπους. Μειώνεται η κριτική ικανότητα όσων ασπάζονται τις ιδέες του ρατσισμού με αποτέλεσμα να φανατίζονται και να μετατρέπονται σε μάζα. Κυριαρχεί ο δογματικός τρόπος σκέψης. Μια ρατσιστική κοινωνία χαρακτηρίζεται από την απουσία αρχών, αξιών, ιδανικών και ανθρωπιστικού πνεύματος.

NO TO RACISM

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Να αναπτύξουμε σχέσεις φιλίας, συνεργασίας και αλληλεγγύης στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες που ζούμε. Να κατανοήσουμε την πολιτισμική πολυμορφία των σύγχρονων κοινωνιών. Να καλλιεργήσουμε δεξιότητες επικοινωνίας, ενσυναίσθησης και κοινωνικής ευαισθησίας. Στόχος μας να είναι η άμβλυνση των διενέξεων και των προστριβών & η ενίσχυση των δεσμών και των κοινών στοιχείων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Να σεβαστούμε το δικαίωμα των ανθρώπων στην ισότητα αλλά και στη διαφορετικότητα, μιας και ζούμε σ΄ ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Να επιδείξουμε αποδοχή και να επιδιώξουμε τη συνύπαρξη με τη διαφορετικότητα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Να αλλάξουμε στάσεις, νοοτροπίες, συμπεριφορές και αντιλήψεις. Να καταπολεμήσουμε προκαταλήψεις και στερεότυπα που αφορούν εθνοπολιτισμικές διαφορές. Να αποκτήσουμε οικουμενική συνείδηση και αλτρουιστική συμπεριφορά.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Να οργανώσουμε τις κοινωνίες, ώστε να λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης. Να ασκείται κοινωνική πολιτική και να επικρατεί ισονομία και ανεξιθρησκεία. Θα πρέπει όλοι μας να γίνουμε ενεργοί πολίτες που θα βοηθάμε στην υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι πνευματικοί άνθρωποι θα πρέπει να πρωτοστατήσουν στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης απέναντι σε θέματα ρατσιστικής βίας. Να αναπτύξουμε διεθνείς σχέσεις σε επίπεδο επιστημονικό, οικονομικό και κοινωνικοπολιτικό, που θα συμβάλλουν στην κυριαρχία του διεθνιστικού πνεύματος και κατ’ επέκταση στην ειρηνική συνύπαρξη των λαών.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Η εκπαίδευση να αποσκοπεί στην ανθρωπιστική καλλιέργεια και στην απόκτηση κοινωνικής συνείδησης, ώστε το συλλογικό συμφέρον να τοποθετείται πάνω από το ατομικό. Να υιοθετήσουμε το διάλογο ως το μόνο μέσο επίλυσης διαφορών ανάμεσα στα άτομα και στους λαούς.

We say NO to racism Ρατσισμός σημαίνει καχυποψία, ακόμα και περιφρόνηση απέναντι στα πρόσωπα που έχουν φυσικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά διαφορετικά από τα δικά μαs Ζαχάρ Μπεν Τζελούν, Ο ρατσισμός όπως τον εξήγησα στην κόρη μου, Εκδ. Οργ. Λιβάνη, Αθήνα 1998.

«Έχω ένα όνειρο. Τα τέσσερα παιδιά μου να ζήσουν μια μέρα σ`ένα έθνος όπου δε θα κρίνονται από το χρώμα του δέρματός τους, αλλά από το χαρακτήρα τους». Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ Η φτώχεια είναι η μεγαλύτερη μορφή βίας. Μαχάτμα Γκάντι

WE ALL BELONG TO THE SAME FAMILY

WE ALL BELONG TO THE HUMAN RACE

RESPECT HUMAN RIGHTS Σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα

Recognition of diversity Αναγνώριση της διαφορετικότητας

We dream of a better society Ονειρευόμαστε ένα καλύτερο κόσμο Ονειρευόμαστε μια κοινωνία με ιδανικά και αξίες, με ανθρώπους ελεύθερους και ευτυχισμένους. We dream of a society with ideals and values with free and happy people.