ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Προσωπικές δεξιότητες
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Τρόποι και βήματα διευθέτησης των εργασιακών διαφορών (Β) ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 4.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΥΓΕΙΑΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Γρήγορη αναφορά για βίντεο Έναρξη κλήσης βίντεο 1.Αφήστε το δείκτη επάνω στη φωτογραφία μιας επαφής και κάντε κλικ στο κουμπί της κάμερας. 2.Στην οθόνη.
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Συνέντευξη με νήπια.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το σώμα ως μια μηχανή.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Πρόσληψη μελών οικογένειας
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συστηθείτε, παρουσιάστε το σενάριο και κάθε ισχύον θέμα προς διευθέτηση. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε ανασκόπηση των θεμελιωδών κανόνων της συζήτησης, οι οποίοι πρέπει να περιλαμβάνουν τον σεβασμό των εμπειριών των άλλων, την τήρηση της εμπιστευτικότητας όσων λέγονται, και τη δέσμευση για πλήρη συμμετοχή στη διάρκεια των συζητήσεων. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Αυτή η διαφάνεια «λέει μια ιστορία» την οποία εσείς ή κάποιος εθελοντής υπάλληλος πρέπει να διαβάσει δυνατά. ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Ως συντονιστής, φροντίστε να επανεξετάσετε τα στοιχεία της κατάστασης του υπαλλήλου και τις επακόλουθες ενέργειες προτού προχωρήσετε στην επόμενη διαφάνεια. Βεβαιωθείτε ότι οι προσωπικές ιστορίες που οι υπάλληλοι επιθυμούν να μοιραστούν είναι ιστορίες που έχουν συνάφεια με το σενάριο που παρουσιάζεται. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τι θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση του Andrei ή του David; Σημείωση για τον Συντονιστή: Αφήστε τους συμμετέχοντες να απαντήσουν ελεύθερα και να συζητήσουν στο πλαίσιο της ομάδας. Είναι σωστές οι ενέργειες του David; Όχι. Οι ενέργειές του δεν είναι σωστές επειδή είναι εχθρικές και απειλητικές. Είναι σωστές οι ενέργειες του Andrei; Όχι. Οι απειλές εναντίον της Εταιρείας μας ή υπαλλήλου δεν είναι αποδεκτές και δεν θα πρέπει να αγνοούνται ούτε να παραλείπεται η αναφορά τους. Αν ο Andrei πιστεύει ότι ο συνάδελφός του διατυπώνει απειλές, έχει την υποχρέωση να Μιλήσει Ανοιχτά. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες της απόφασής του Andrei; Αν ο Andrei δεν αναφέρει κάποια απειλή βίας, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος για την ασφάλεια των υπαλλήλων και της περιουσίας της Tyco. Εάν ο David είχε πραγματοποιήσει τις απειλές του όχι μόνο μπορεί να τραυματίζονταν υπάλληλοι αλλά και η φήμη της Tyco θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο. Ο Andrei θα μπορούσε να υποστεί πειθαρχικές κυρώσεις επειδή δεν ανέφερε τις απειλές του David. Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν: ο Andrei δεν ήξερε καλά τον David; Όχι. Το είδος της σχέσης ανάμεσα στους δύο άνδρες δεν πρέπει να έχει σημασία. Καμία απειλή ή πράξη βίας δεν θα γίνεται ανεκτή. Η διατύπωση σχολίων στ' αστεία ή λόγω απογοήτευσης θα μπορούσε να εκληφθεί στα σοβαρά, αν ακουστεί εκτός του συγκεκριμένου πλαισίου ή ακουστεί από άλλους και κανένα σχόλιο δεν πρέπει να διατυπώνεται στο χώρο εργασίας. ο Andrei είχε δει τον David να χάνει την ψυχραιμία του και να χρησιμοποιεί απειλητική γλώσσα, αλλά δεν τον είχε δει να ασκεί σωματική βία; Όχι. Το γεγονός ότι ο Andrei δεν είχε δει τον David να ασκεί σωματική βία δεν έχει σημασία. Εφόσον είχε ακούσει τη χρήση απειλητικής γλώσσας, ο Andrei γνώριζε κάποια δυνητικά επικίνδυνη κατάσταση, και θα έπρεπε να έχει μιλήσει ανοιχτά. Επιπλέον, το γεγονός ότι ανησυχούσε αρκετά για τη βία ώστε να φύγει από το γραφείο πρέπει να υποδεικνύει την ανάγκη αναφοράς του προβληματισμού. ο Andrei δεν είχε νιώσει την ανάγκη να φύγει από το γραφείο; Όχι, εδώ υπάρχει όντως διαφορά. Εάν ο Andrei ένιωθε αρκετά ασφαλής να μένει και ο ίδιος στο γραφείο, πιθανόν δεν πίστευε ότι ο David είχε την πρόθεση να ασκήσει βία. Ωστόσο, όταν τίθεται ζήτημα πιθανής άσκησης βίας, είναι καλύτερο να σφάλλουμε και να είμαστε ασφαλείς αναφέροντας όλους τους προβληματισμούς. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ: Παραπέμψτε στην Πολιτική Προώθησης ενός Χώρου εργασίας χωρίς Βία της Tyco. Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι: Κάθε υπάλληλος που παρατηρεί ή υποπτεύεται βία στο χώρο εργασίας ή πιστεύει ότι ο ίδιος/ η ίδια ή άλλος υπάλληλος έχει υποστεί βία στο χώρο εργασίας πρέπει να αναφέρει αμέσως το περιστατικό. Κάθε παράπονο θα διερευνάται σε βάθος και θα επιλύεται όσο πιο γρήγορα γίνεται. Θα καταβάλλεται κάθε προσπάθεια να αποτρέπεται η γνωστοποίηση εμπιστευτικών ή/και ευαίσθητων πληροφοριών ενώ θα διασφαλίζεται ότι κάθε περιστατικό διερευνάται προσεκτικά και ολοκληρωμένα. Όποτε διαπιστώνεται ότι κάποιος υπάλληλος έχει ασκήσει βία στο χώρο εργασίας, θα υπόκειται στις δέουσες πειθαρχικές κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένης ακόμα και της λύσης της εργασιακής σχέσης. Η Εταιρεία θα διατηρεί, στο αρχείο προσωπικού των υπαλλήλων, κάθε καταγραφή βίας στο χώρο εργασίας και τα επακόλουθα πειθαρχικά μέτρα, με την επιφύλαξη του τοπικού δικαίου. Η Εταιρεία δεν θα ανέχεται καμία μορφή αντίποινων σε βάρος υπαλλήλων που υποβάλλουν καλόπιστα αναφορά βίας στο χώρο εργασίας, ανεξάρτητα από την έκβαση της έρευνας. Κάθε υπάλληλος που υποβάλλει άλλο υπάλληλο σε παρόμοια αντίποινα θα υπόκειται σε πειθαρχικά μέτρα, συμπεριλαμβανομένης ακόμα και της λύσης της εργασιακής σχέσης. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε οποιαδήποτε καταληκτική δήλωση κρίνετε κατάλληλη λαμβάνοντας υπόψη το ακροατήριο και τις αντιδράσεις του και τη συζήτηση σχετικά με το θέμα αυτό και τη μελέτη περίπτωσης. Συνοψίστε τις συζητήσεις που ακούσατε. Χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να ενισχύσετε τα σημεία που παρουσιάστηκαν νωρίτερα σχετικά με κάποιον υπάλληλο που ενεργεί σύμφωνα με τις αξίες και τη δεοντολογία της Tyco. Επαναλάβετε την Πολιτική Προώθησης ενός Χώρου Εργασίας χωρίς Βία της Tyco όπως συνδέεται με τα προβλήματα και τις συνέπειες που συζητήθηκαν στη μελέτη περίπτωσης. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΑΝΤΛΟΥΜΕΝΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι δεν είναι μόνοι τους όταν λαμβάνουν αποφάσεις και ότι είναι σημαντικό να θέτουν ερωτήσεις όταν έχουν απορίες. Ενισχύστε τους πόρους που διατίθενται σε όλους τους υπαλλήλους σε περίπτωση που κάποιος προβληματισμός πρέπει να αναφερθεί σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΒΙΑΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: