Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Advertisements

Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org Η Ανοιχτή Γενιά είναι εδώ; Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike.
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Ποιότητα Λογισμικού Ενότητα 6: Μέτρηση της κάλυψης των ελέγχων. Διδάσκων: Γεώργιος Κακαρόντζας, Καθηγητής Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Με το LEGO Mindstorms NXT
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Βάρος Το απόλυτο βάρος του αντικειμένου, που διαχειρίζεται το άτομο είναι σημαντικό. Οι παράγοντες, που καθορίζουν την ροπή που πρέπει να υπερνικηθεί.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Εκπαιδευτική ρομποτική
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Κλίμακα PEGI.
Ποιοί είμαστε: Ο Σύλλογος Κ.Ε.Φ.Ι ιδρύθηκε την άνοιξη του 2004 στην Αθήνα, με στόχο να προσφέρει συναισθηματική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου Move Distance (Προχώρα απόσταση) My Block (Move_Inches) By: Droids Robotics

Σκοποσ μαθηματοσ Να δημιουργήσεις ένα χρήσιμο MyBlock. © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

Γιατι ειναι ενα Move DISTANCE (Προχωρα αποσταση)My Block μια καλη ιδεα. Έτοιμα blocks κινήσεων δεν δέχονται τιμές σε εκατοστά ή ίντσες. Είναι πολύ πιο εύκολος τρόπος να μετράς απόσταση με χάρακα παρά σε μοίρες ή περιστροφές. Εάν αλλάξεις τον σχεδιασμό του ρομπότ σου και αλλάξεις με μικρότερους ή μεγαλύτερους τροχούς, δεν χρειάζεται να ξαναμετρήσεις κάθε κίνηση του ρομπότ. Αντί να αλλάζεις την απόσταση σε κάθε πρόγραμμα που έχεις γράψει απλά στο Move Distance Block αλλάζεις πόσα εκατοστά/ ίντσες κάθε κινητήρας πρέπει να διανύσει. © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

My blocks με εισοδους και εξοδουσ (Move InChes) Οι επόμενες διαφάνειες και ο ανάλογος κώδικας θα σου διδάξουν πώς να δημιουργήσεις ένα συγκεκριμένο Move Distance My Block το οποίο ονομάζεται Move Inches. Μπορείς εύκολα να μετατρέψεις τον κώδικα και να χρησιμοποιήσεις εκατοστά. Στο αρχείο του κώδικα, ξεκίνα από την PHASE 1. Υπάρχει επίσης ένα ανάλογο βοήθημα(worksheet) και ένας αυτόματος μετατροπέας ο οποίος θα σε βοηθήσει σε αυτό το μάθημα. © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΒΗΜΑ 1: Μετρηση τροχου © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΒΗΜΑ 2: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣINCHES TO DEGREES My Block © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΒΗΜΑ 3: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ INCHES TO DEGREES MY BLOCK © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ INCHES to DEGREES © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΒΗΜΑ 4: ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΙΣΟΔΩΝ © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

PHASE 5: COMPLETED Move InChes MY BLOCK © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ Move InChes © 2015, EV3Lessons.com, (last edit 2/28/2015)

CREDITS Αυτός ο οδηγός δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan και Arvind Seshan από την Droids Robotics και μεταφράστηκε από τον Πλακιά Γεώργιο. Περισσότερα μαθήματα διαθέσιμα στο www.ev3lessons.com Εmail συγγραφέα : team@droidsrobotics.org Email μεταφραστή : plakiasge@gmail.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)