ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Ενεργεια.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Αυγούλα
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Ασκήσεις Συνδυαστικής
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Eργαστήριο.
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ! Α΄ τάξη 9ο Δημ.Σχ.Κιλκίς
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
Σχολ. Έτος: Τάξη: Α’ ΕΠΑΛ Ερευνητική εργασία Α’ τετραμήνου με θέμα:
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Βασικά στοιχεία Τηλεσκοπίου Ενίσχυση Φωτός Μεγέθυνση Γ. Νικολιδάκης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Οικοποίηση του Άρη με ειδικά σχεδιασμένα φυτά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Θέμα : «Το φως ως αυτόνομη φυσική οντότητα» Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Δικαίου Παναγιώτα – Δώρα Α.Μ. : 5623

Στόχοι Να προσδιορίσουν τις φωτεινές αλλά και τεχνητές φυσικές πηγές που εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό. Να αντιληφθούν το φως ως ανεξάρτητη οντότητα από τις φωτεινές πηγές από όπου παράγεται. Να αναγνωρίσουν το φως ως οντότητα που διαδίδεται στο χώρο αλληλεπιδρώντας με τα αντικείμενα που συναντά.

1η δραστηριότητα- Επικοινωνιακό πλαίσιο και Ανίχνευση(1/2): Διήγηση παραμυθιού που δημιουργήσαμε. «Μία φορά και έναν καιρό, σε ένα βασίλειο ξακουστό, ο βασιλιάς και η βασίλισσα ζούσαν αγαπημένοι αλλά από τον κόσμο απομονωμένοι. Η κόρη τους η διαλεκτή είχε εδώ και καιρό χαθεί. Όλη η βασιλική φρουρά μέρα νύχτα την αναζητά. Το κορίτσι ήταν φυλακισμένο σε ένα χαμόσπιτο εγκλωβισμένο. Ένα τέρας την κρατά για να την έχει συντροφιά. Μία μέρα όμως που το τέρας έλλειπε στην αγορά, το κορίτσι βρήκε ένα πορτάκι τόσο δα. Το άνοιξε βιαστικά αλλά μέσα ήταν τόσο σκοτεινά. Το κορίτσι απορούσε πως το τέρας μπορούσε να δει μέσα σε αυτό το σκοτάδι το βαθύ. Πλέον ήταν αποφασισμένη στο κελάρι αυτό να μπει για να βρει διαφυγή. Τι όμως θα χρειαστεί για να μπορεί την έξοδο να βρει;» Ερωτήσεις, προκειμένου να διαπιστώσουμε τι γνωρίζουν για το θέμα μας : «Γιατί η κοπέλα δεν μπορεί να δει;» «Υπάρχει κάτι που μπορεί να πάρει μαζί της για να την βοηθήσει να βρει την έξοδο;» «Τι άλλο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει;»

1η δραστηριότητα- Επικοινωνιακό πλαίσιο και Ανίχνευση(2/2): Αφού τα παιδιά βρουν μία λύση για την κοπέλα, αναφέροντας κάποιες φωτεινές πηγές, θα τους διαβάσουμε την συνέχεια της ιστορίας. «Μα πως δεν το είχα σκεφτεί πρέπει να πάρω μαζί μου μία φωτεινή πηγή. Τώρα με ευκολία θα βρει την έξοδο για να σωθεί. Καταφέρνει στην επιφάνεια να βγει μα ξάφνου πάλι δεν μπορεί να δει. Τόσο δυνατό φως από πού να έρχεται απορούσε και μία λύση πάλι ζητούσε.»   Θέτουμε στα παιδιά τις εξής ερωτήσεις : «Από πού έρχεται το φως;» «Γιατί της φαίνεται τόσο δυνατό;» «Μήπως επειδή ήταν αρκετή ώρα στο σκοτάδι, με λίγο φως;» «Αν κάτσει λίγο ακόμα κάτω από τον ήλιο, θα συνηθίσουν να μάτια της;» «Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;»

2η δραστηριότητα – Διδασκαλία(1/2): Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι : Φωτογραφίες από φυσικές και τεχνικές πηγές φώτισης. Φακός. Λάμπα οροφής. Υφάσματα για συσκότιση. Παρουσιάζουμε αρχικά στα παιδιά φωτογραφίες από ένα φακό και μία λάμπα οροφής που τη μία φορά είναι σε λειτουργία και την άλλη δεν είναι. Βάζουμε τα παιδιά να επιλέξουν σε ποια φωτογραφία κατά τη γνώμη τους υπάρχει φως. Παρουσιάζουμε άλλες τέσσερις φωτογραφίες. Στην πρώτη εικόνα το δωμάτιο είναι σκοτεινό, δεν υπάρχει δηλαδή φως από καμία φωτεινή πηγή, ούτε φυσική, ούτε τεχνική. Στη δεύτερη, υπάρχει φως αλλά μόνο από τη λάμπα οροφής. Στην τρίτη, υπάρχει φως από τον ήλιο που μπαίνει μέσα στο δωμάτιο από το παράθυρο. Τέλος, στη τέταρτη υπάρχει φως από τη λάμπα οροφής και από το παράθυρο.

2η δραστηριότητα – Διδασκαλία(2/2) Ερωτήσεις: «Υπάρχει φως σε αυτή τη φωτογραφία;» «Από πού προέρχεται το φως;» «Είναι από φυσική ή τεχνική πηγή;» «Ποια περιοχή του δωματίου είναι φωτισμένη;» «Ποια περιοχή δεν είναι;»   Δημιουργούμαι στην τάξη τις ίδιες συνθήκες με τις φωτογραφίες.

3η δραστηριότητα – Αξιολόγηση: Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν είναι : Τρείς φακοί. Υφάσματα για συσκότιση. Διάφορα αντικείμενα από το χώρο του νηπιαγωγείου. Δημιουργία παιχνιδιού Εξήγηση κανόνων και δημιουργία τριών ομάδων, κόκκινη, μπλε και κίτρινη αντίστοιχα. Ένα παιδί από κάθε ομάδα θα κρατάει ένα φακό ανοιχτό και θα τον προσανατολίζει σε διάφορα αντικείμενα. Το ταίρι του θα πρέπει να βρει αντικείμενα που έχουν το χρώμα της ομάδας του, δηλαδή κόκκινα, μπλε ή κίτρινα αντίστοιχα, ακολουθώντας τη δέσμη φωτός του συμπαίκτη του. Εάν κάποιο παιδί μπερδευτεί και ακολουθήσει τη δέσμη φωτός του αντιπάλου του χάνει. Δημιουργία συνθηκών συσκότισης μέσα στην τάξη.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!