Αγωγή Υγείας Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χονδρογιάννη Μαρίνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Το μυστικό του μουσείου
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Τα παράδοξα των καιρών μας
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Η Φ ι λ ί α.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ FESTIVAL DOCUMANTER ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα παράδοξα των καιρών μας
Από την Παρασκευή Σιδερά
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγωγή Υγείας Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χονδρογιάννη Μαρίνα Διαπροσωπικές σχέσεις -Επικοινωνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χονδρογιάννη Μαρίνα

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Λαζαρίδου Αναστασία Λαζαρίδου Δέσποινα Μπάκαβος Αντώνης Λαζαρίδου Αναστασία Λαζαρίδου Δέσποινα Μπάκαβος Αντώνης Μπερτζενισβίλι Σμαράγδα Μπαχτσιβανοπούλο υ Χαρά Παπαδοπούλου Εύα Παυλίδου Στέλλα Πιπεροπούλου Ευαγγελία Σίμου Χριστίνα Τσατσαρώνη Μαρία Τσιαμούρη Θεοδώρα Χαλάς Δημήτριος Χαριζοπούλου Αναστασία Σέχου Ιωάννα Σωτηριάδης Στράτος

Εικόνα του εαυτού μας- Διαφορετικότητα Τι εντύπωση έδωσα ; Τι γνώμη σχημάτισε για μένα; Αυτά και άλλα πολλά είναι τα ερωτήματα που έρχονται στο μυαλό μας μετά από μια νέα γνωριμία και τις περισσότερες φορές καλούμαστε να τα απαντήσουμε μόνοι μας.

Κάθε άτομο έχει τη δική του προσωπικότητα που το κάνει ξεχωριστό και μοναδικό. Κι έτσι όπως λένε '' είμαστε όλοι ίδιοι κι όμως τόσο διαφορετικοί "

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Μια ιστορία για την ανάπτυξη των αρμονικών σχέσεων μέσα στην οικογένεια.

Η ιστορία των αδερφών Διόσκουρων για το μεγαλείο της αδερφικής αγάπης.

ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Λέγοντας «φιλία» εννοούμαι την ελεύθερη ψυχική σύνδεση µεταξύ προσώπων, που στηρίζεται στον αμοιβαίο σεβασµό, στην εκτίµηση, στην αφοσίωση, στην κατανόηση και στην εμπιστοσύνη.

Πώς επιλέγουμε τους φίλους μας

Κάνεις εύκολα φίλο ένα άτομο που δεν το ξέρεις ; Κάνεις εύκολα φίλο ένα άτομο που δεν το ξέρεις ;

Πρέπει ο φίλος σου να έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (χρώμα , θρήσκευμα )για να τον διαλέξεις ;

Θα πρέπει και οι γονείς σου να εγκρίνουν τον καινούργιο σου φίλο ; Θα πρέπει και οι γονείς σου να εγκρίνουν τον καινούργιο σου φίλο ;

Μπορείς να τον εμπιστεύεσαι εύκολα από την πρώτη στιγμή ; Μπορείς να τον εμπιστεύεσαι εύκολα από την πρώτη στιγμή ;  

Μπορείς να κάνεις κάποιον φίλο μόνο επειδή τον λυπάσαι ;

Μια ιστορία φιλίας ανάμεσα σε μια κοπέλα και το σκυλάκι της

Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΛΩΝ

Ρωμαίος και Ιουλιέτα Η ιστορία αυτή είναι απ' όλες τις ιστορίες αγάπης η πιο ξακουστή κι η πιο μεγάλη που έζησαν, άκουσαν και διηγήθηκαν ποτέ οι άνθρωποι.

Πώς επιλέγουμε το σύντροφό μας

Προτιμάτε τις ξανθιές κοπέλες;

Προτιμάτε τις ψηλές κοπέλες;

Κοιτάτε μόνο ομορφιά σε μια γυναίκα;

Επηρεάζεστε από τους φίλους σας;

Προτιμάτε κορίτσια της ίδιας ηλικίας;

Ζηλεύετε μέσα σε μία σχέση;

Λέτε την αλήθεια κι ας πληγώσει;

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η γλώσσα του σώματος Αν νομίζετε ότι «εν αρχή ην ο λόγος», κάνετε μεγάλο λάθος. Η γλώσσα του σώματος είναι πιο… αποκαλυπτική και πιο αληθινή. Έρευνες υποστηρίζουν ότι η συνολική εντύπωση ενός μηνύματος είναι 7% λεκτική (οι λέξεις που χρησιμοποιούμε), 38% φωνητική (ο ήχος της φωνής μας και ο τονισμός) και 55% μη - προφορική. .. αποκαλυπτική και πιο αληθινή.

Η Γλώσσα του σώματος Νόημα 3030 Η Γλώσσα του σώματος Νόημα Βιαστικό, νευρικό βάδισμα Εμπιστοσύνη Όρθιος με τα χέρια στη μέση Ετοιμότητα , επιθετικότητα Σταυρωμένα τα μπράτσα στο στήθος Αμυντική προδιάθεση Περπάτημα με τα χέρια στις τσέπες , Κατάθλιψη Τα χέρια στο στήθος Αξιολόγηση, σκέψη Πιάνει την μύτη, , την ξύνει ελαφρά Απόρριψη , αμφιβολία, , ψέμα Γουρλώνει τα μάτια Αμφιβολία, έλλειψη εμπιστοσύνης

Σε μια συνάντησή μας 2 μαθήτριες έφτιαξαν μια ιστορία, χωρίς να επιτρέπεται η μεταξύ τους επικοινωνία αλλά μόνο η έμπνευση τους ....! Η κάθε μαθήτρια συνέχιζε την ιστορία από το σημείο που σταματούσε η προηγούμενη χωρίς να μπορούν να συνεννοηθούν για τη συνέχεια.

Η ιστορία ξεκινά.... είστε έτοιμοι; _ Κάποτε ήταν ένα κορίτσι που είχε 2 κολλητές, τις οποίες αγαπούσε αρκετά, όμως αναγκάστηκαν να χωρίσουν γιατί οι δρόμοι τους ήταν πολύ διαφορετικοί. Η κάθε μία πήρε τον δρόμο της.   _ Την ημέρα του αποχαιρετισμού ήταν όλες αρκετά συγκινημένες. Ο λόγος.... γιατί απλά δεν ήταν εύκολο να συνειδητοποιήσουν την πραγματικότητα στην οποία ζούσαν. Είχαν άλλα όνειρα για τη συνέχεια της ζωής τους. _ Τα όνειρα τους γκρεμίστηκαν πολύ νωρίς αφού κάθε όνειρο περιλάμβανε την παρέα με τις κολλητές φίλες. Σκέφτονταν με ποιές τώρα θα μοιράζονται τα μυστικά τους, ποιοι θα βρίσκονται κοντά τους στα καλά και στα άσχημα.

_ Η κοπέλα έφυγε και οι φίλες της κλείστηκαν στον εαυτό τους _ Η κοπέλα έφυγε και οι φίλες της κλείστηκαν στον εαυτό τους. Είχαν την ελπίδα πως θα υπήρχε τρόπος επικοινωνίας μεταξύ τους αλλά και αυτός ο τρόπος ήταν δύσκολος για όλες. Αρκετά χρόνια πέρασαν χωρίς τα κορίτσια να   _ έχουν ανταλλάξει μηνύματα για την ζωή τους. Πολλές φορές έρχονταν οι αναμνήσεις από την εφηβική τους φιλία, με αποτέλεσμα να δακρύζουν κάθε φορά που βρίσκονταν στην σκέψη τους. Πέρασαν 7 ολόκληρα χρόνια όταν συνάντησαν _ τυχαία ένα καλοκαίρι την παλιά τους φίλη. Αγκαλιάστηκαν και ξεσκόνισαν όλες τις παλιές αναμνήσεις. Από τότε αποφάσισαν να ζήσουν όλες μαζί ξανά όπως στα εφηβικά τους χρόνια. Ο αποχαιρετισμός τους δεν ήταν παντοτινός, μόνο _ για 7 χρόνια... Η ιστορία μας τελείωσε. Ελπίζουμε να σας άρεσε γιατί για εμάς ήταν μια πρωτότυπη και διασκεδαστική εμπειρία.!

ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ Συνεργαστήκαμε με παιδοψυχολόγο και παιδοψυχίατρο του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.

Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Γρεβενών Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Γρεβενών

Περιηγηθήκαμε στο Νομό Γρεβενών

Επισκεφθήκαμε το Παλαιοντολογικό Μουσείο Μηλιάς