Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
για να σχηματίσω τη λέξη
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά 2005-06 Υπεύθυνος Επιθεωρητής: Νίκος Πενταράς Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας: Μαρία Ιωάννου

Οδική Ασφάλεια: Ζήτημα ζωής ή Θανάτου

Η Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης έχει τεθεί ως υπό έμφαση στόχος για τους ακόλουθους λόγους: Γιατί το λένε οι αριθμοί Γιατί τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή και εμείς ευθύνη να διασφαλίσουμε το δικαίωμα αυτό Γιατί ο σημερινός πεζός θα είναι ο αυριανός οδηγός Γιατί η κυριότερη αιτία πρόκλησης τροχαίων δυστυχημάτων είναι ο ανθρώπινος παράγοντας

Νεκροί και τραυματίες κατά ηλικία 2000-2004

Ανθρώπινος παράγοντας σε σχέση με τα δυστυχήματα 5% καθόλου ανθρώπινο λάθος 30% ανθρώπινο λάθος και άλλοι παράγοντες (π.χ. όχημα, δρόμος ) 65% Αποκλειστικά ανθρώπινο λάθος

Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ως ειδική αυτόνομη διαθεματική ενότητα Ως θέμα ενσωματωμένο σε μια ευρύτερη περιοχή του αναλυτικού, όπως η Αγωγή Υγείας Μέσα από τα διάφορα μαθήματα του Ωρολογίου Προγράμματος.

Επιμέρους στόχοι: Παράλληλη ανάπτυξη όλων των επιμέρους τομέων της Αγωγής (Γνώσεων, Στάσεων και Δεξιοτήτων) Εξάσκηση σε βασικές δεξιότητες διακίνησης(πεζοί, επιβάτες, ποδηλατιστές) Εμπλουτισμός του λεξιλογίου

Δραστηριότητες μέσα στα πλαίσια της Καλλιέργειας Οδικής Συνείδησης: Συνεδρία διδακτικού προσωπικού Παρακολούθηση σχετικών συνεδρίων Διοργάνωση δεκαπενθήμερου, αφιερωμένου στην οδική ασφάλεια - επισκέψεις στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής - διαλέξεις στα σχολεία από κλιμάκια της Αστυνομίας - ενημέρωση γονιών Αξιολόγηση του προγράμματος Αξιοποίηση σχολικών βοηθημάτων

Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

Διαλέξεις από αστυνομικούς

ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Εισαγωγικό Σημείωμα Δραστηριότητες Συλλογή εικόνων, άρθρων, φωτογραφιών κτλ Δραματοποίηση Παιχνίδια Μέσα - Υλικά Παράρτημα

Συλλογή άρθρων σχετικών με την οδική ασφάλεια ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Οδηγούσε μεθυσμένος 2 νεκροί και 4 τραυματίες Δε φορούσαν ζώνες ασφαλείας Κοριτσάκι, θύμα οδικού δυστυχήματος Αιτία η υπερβολική ταχύτητα ΝΕΚΡΟΣ 20άχρονος μοτοσικλετιστής Πέρασε με κόκκινο και δε φορούσε κράνος.

Θεατρικό παιχνίδι

Παιχνίδια τόμπολα

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Α: Γνωριμία με το Γρηγόρη και το Σταμάτη ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως επιβάτης ΕΝΟΤΗΤΑ Ε: Οδηγώ με ασφάλεια ποδήλατο ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ: Τροχαία δυστυχήματα ΕΝΟΤΗΤΑ Α: Γνωριμία με το Γρηγόρη και το Σταμάτη ΕΝΟΤΗΤΑ Β: Λέξεις και έννοιες σχετικές με την Κυκλοφοριακή Αγωγή ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: Κυκλοφορώ με ασφάλεια πεζός

Πίνακας διδακτέας ύλης

Πίνακας διδακτέας ύλης

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Λεξιλογικές Ασκήσεις Αναγνωστικές Δραστηριότητες Ασκήσεις Σχηματοποίησης Δημιουργικές Εργασίες Αξιολόγηση ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ

Κρυπτόλεξο Δ Ι Α Β Σ Η Ρ Π Ε Ζ Ω Ν Φ Γ Ο Θ Υ Ξ Κ Ψ Μ Τ Λ Χ

Έρευνα και γραφική παράσταση Πώς ερχόμαστε στο σχολείο;

Δημιουργικές Εργασίες παιχνίδια με καρτέλες, ζάρια κτλ συγγραφή γραμμάτων, διαλόγων, άρθρων, διαφημίσεων κτλ αλλαγή αρχής ή τέλους μιας ιστορίας συνθήματα

Συμβόλαιο Συμβόλαιο ασφαλούς κυκλοφορίας στο δρόμο Ημερομηνία:______________________________ Ο/Η_________________________________ υπόσχεται να _________________ __________________________________________________________________ Αν αυτή η υπόσχεση τηρηθεί τότε ο/η μαθητής/τρια θα __________________________________________________________________ Αν αυτή η υπόσχεση δεν τηρηθεί τότε ο/η μαθητής/τρια θα __________________________________________________________________ Αυτό το συμβόλαιο ισχύει από _______________ μέχρι ________________ . Υπογραφή μαθητή/τριας Υπογραφή δασκάλου/λας ______________________ _________________________ Υπογραφή πατέρα, μητέρας ή κηδεμόνα Υπογραφή διευθυντή/τριας _________________________ _________________________

10 ΒΗΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ROSE 25 Αναγνώριση του ρόλου της Κυκλοφοριακής Αγωγής Προτεραιότητα στο θέμα Στενή συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων και Υπηρεσιών Ένταξη στα Αναλυτικά Προγράμματα σχολείων και νηπιαγωγείων (10 τουλάχιστον ώρες το χρόνο) Σύνδεση με ευρύτερα θέματα του Αναλυτικού, όπως Αγωγή Υγείας Διαφώτιση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση εφήβων Συμμετοχή γονιών Μακροπρόθεσμοι στόχοι, μέτρα και προγράμματα Εκπαίδευση – Αστυνόμευση / Νομοθεσία – Μηχανική Έρευνα – Αξιολόγηση - Έλεγχος

ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΑΣ