Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα V Μέτρο-ρυθμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5.
Κλάσματα.
Συνισταμένη δυνάμεων όχι ίδιας διεύθυνσης
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 394 – 398 (μέχρι κεραία))
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΝΗΜΗΣ.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ FINANCIAL ACCOUNTING
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Γ΄
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Θεωρητικό υπόδειγμα για την μελέτη της οικονομικής δραστηριότητας (Κεφ
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Μεταβαλλόμενη κίνηση Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
6ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ Βυζιργιαννάκης Μανώλης
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Βασικά σημεία του μαθήματος
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Ευρετήρια.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Έννοια και ορισμός.  Απόσβεση: ονομάζεται γενικά η μείωση ενός λογαριασμού για οποιαδήποτε αιτία π.χ. μείωση χρέους, εξαφάνιση απαιτήσεως κατά τρίτου.
ΗΜΙΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ..  ΓΕΝΙΚΑ : ΤΟ ΠΥΡΙΤΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ 14 η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΗ ΦΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ.
Κακαρά Στυλιανή A Η εξέταση των φυτικών δειγμάτων με βάση τα μορφολογικά τους γνωρίσματα, Η κατάταξή τους σε οικογένειες με την χρήση των κλειδων,
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Θεωρία παραγωγής και κόστους.
Απλή Κεφαλαιοποίηση Κεφάλαιο ονομάζουμε το χρηματικό ποσό που όταν δανειστεί ή αποταμιευτεί αποκτά παραγωγική ικανότητα. Οι χρηματοοικονομικές αγορές αναπτύχθηκαν.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Ευρετήρια Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Κβαντικοί αριθμοί και χαρακτηρισμός ατομικών τροχιακών
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Μάθημα VII Στοιχεία διαστημάτων. Σημεία αλλοιώσεως.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Κινητική θεωρία αερίων
Μάθημα VI Είδη μέτρων-Ρυθμικές ενδείξεις.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Εισαγωγή στην Στατιστική
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οικονομικά Μαθηματικά
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Μάθημα VIII. Διαστήματα (αναστροφές).
Μάθημα ΙΧ. Αυξημένα, ελαττωμένα, εναρμόνια διαστήματα.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Δ΄Ομάδα Ματθαίος Λιλικάκης Γιώργος Λαμπάκης Δέσποινα Κουφηδάκη Μαρία.
Η πυραμίδα του μέτρου (μετατροπές από μία υποδιαίρεση του μέτρου στην άλλη) μαθηματικά.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι Εισαγωγή.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
H θεωρία του Lev Vygotsky
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρία Μουσικής Ι Μάθημα V Μέτρο-ρυθμός

Μέτρο και ρυθμός Μέτρο: Διττή σημασία → Ο χώρος που καταλαμβάνουν οι αξίες ανάμεσα σε δύο διαδοχικές διαστολές. Σταθερή και περιοδικά επαναλαμβανόμενη διάρκεια, με βάση την οποία κατανέμονται οι αξίες των φθόγγων Χρόνος ή μέρος του μέτρου: Ή μοναδιαία αξία που καθορίζεται εξ αρχής και διαιρεί το μέτρο Το μέτρο καθορίζεται από δύο αριθμούς που τίθενται στην αρχή του πενταγράμμου μετά το κλειδί του σολ. Ο επάνω αριθμός δείχνει τα μέρη που χωρίζεται το μέτρο και ο κάτω δείχνει την αξία κάθε μέρους.

Ισχυρά και ασθενή μέρη του μέτρου Οι χρόνοι ομαδοποιούνται σε μέτρα με διαφορετική βαρύτητα μεταξύ τους. Ο πρώτος χρόνος ονομάζεται ισχυρός (τονισμός, θέση), ενώ οι άλλοι ασθενείς (άτονοι, άρση). Κύρια και δευτερεύοντα μέρη του μέτρου. Οι υποδιαιρέσεις των μερών του μέτρου. Ελλιπές μέτρο: Όταν λείπουν ένας ή περισσότεροι χρόνοι του μέτρου (συνήθως πρώτο και τελευταίο μέτρο).

Συγκοπή Συγκοπή: Παράταση της διάρκειας ενός φθόγγου από το ασθενές στο ισχυρό ή από το κύριο στο δευτερεύον. Αυτό επιτυγχάνεται με την σύζευξη διαρκείας. Ομαλή συγκοπή: φθόγγοι ίδιας αξίας συζευγνύονται. Ανώμαλη: φθόγγοι διαφορετικής αξίας συζευγνύονται. Συστηματική χρήση συγκοπών → συγκοπτικά

Αντιχρονισμός Αντιχρονισμός: Στην θέση φθόγγου στο ισχυρό ή κύριο μέρος του μέτρου υπάρχει παύση. Ομαλός αντιχρονισμός: η παύση είναι ίδιας αξίας με το μέρος που ακολουθεί Ανώμαλος: Η παύση και το μέρος ή τα μέρη που ακολουθούν δεν έχουν ίδια αξία

Είδη μέτρων Ο αριθμητής καθορίζει τρία είδη μέτρων Απλά: ο αριθμητής είναι 2 ή 3 Σύνθετα: ο αριθμητής πολλαπλάσιο του 2 ή του 3 Μεικτά: ο αριθμητής είναι άθροισμα απλών, σύνθετων ή σύνθετων-απλών μέτρων.