Επιμέλεια Εκθέσεων Ι, Ζ6μηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ Προς μία ποιητική της αφήγησης
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
αναπαραστάσεις της πραγματικότητας σε δύο διαστάσεις
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Βλάχου Ευα Computer Designer Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Εικονικη πραγματικοτητα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ β’ λυκείου Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880, του Γ.Ροϊλού (στο μέσον ο Παλαμάς)
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Εβδομάδα Βιβλίου 1-8 Φεβρουαρίου 2008 Έκθεση Βιβλίου - Αφιέρωμα στο Ταξίδι Επίσκεψη του συγγραφέα Σάκη Σερέφα Θέμα: Λογοτεχνία, ένα ταξίδι στον κόσμο της.
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
John Dewey
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ερμηνευτική προσέγγιση
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ… ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
H γνωστικο-εξελικτική προσέγγιση
Μέση παιδική ηλικία Γνωστική ανάπτυξη
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια Εκθέσεων Ι, Ζ6μηνο Επιμέλεια Εκθέσεων Ι, Ζ6μηνο Γιαννοπούλου Πατρίτσια Κατάκη Κατερίνα Πετσάλνικου Δανάη Τσιβελέκα Άλκηστις

Ι. Ανάπτυξη Κεντρικής Ιδέας

Αρχικά Ερωτήματα Ανοίγουμε το ψυγείο ενός γνωστού ή αγνώστου ? Τι μας ωθεί στο να το κάνουμε ή όχι?

Πιθανοί παράγοντες πρόκλησης συμπεριφοράς μας Ιδιοκτήτης ψυγείου Περιβάλλων χώρος ψυγείου- ατμόσφαιρα Χαρακτήρας επισκέπτη ψυγείου

Παρατήρηση πράξης Συνειδητοποίηση

ΙΙ. Βασικοί Στόχοι και Μηνύματα ΙΙ. Βασικοί Στόχοι και Μηνύματα Επικοινωνία της συνειδητοποίησής μας στο κοινό Ψυχαγωγία

Κεντρικές έννοιες

Λέξεις κλειδιά, για να ξεκλειδώσετε την έκθεση… Εμπειρία + εμπειρισμός Ατμόσφαιρα Αισθήσεις Αισθητηριακή Αντίληψη (Perception) Αίσθημα (Sensation) Άρρητη επικοινωνία Πραγματικότητα Παιχνίδι, Αναλογική σκέψη Φαντασία

Οπτικοποίηση έκθεσης

Τεχνική Έκθεσης «Εικονική πραγματικότητα» : Τεχνική Έκθεσης «Εικονική πραγματικότητα» : Ρευστοποίηση εικόνων πραγματικότητας με ζωγραφική τεχνική (γραφιστική, cartoon) Ευτελής απόδοση πραγματικότητας μέσω υλικών (ποιότητα και ανορθόδοξη χρήση τους) Θεατής σε απόσταση πραγματικότητα Χαώδης, αλλά απτή, προσβάσιμη για δράση και παρατήρηση Παιχνίδι α)κατακερματισμός και ανασύσταση της πραγματικότητας β) απόσταση από ρεαλισμό καθημερινότητας

Άρρητη επικοινωνία Σκηνογραφία Δημιουργία ατμόσφαιρας και εμπειρίας

Συνολική Κάτοψη

Είσοδος Εισαγωγή στο θέμα Φωτογραφικό υλικό

Δωμάτια

Δωμάτιο 1

ΔΩΜ. 1

ΔΩΜ. 1 Αντίφαση + Έκπληξη Οπτικό ερέθισμα Ηρεμία χώρου Θορυβώδες ψυγείο Ψυγείο: ενσωματωμένο σε τοίχο Εσωτερικό ψυγείου: εκτύπωση

Δωμάτιο 2

ΔΩΜ. 2

ΔΩΜ. 2 Προθήκη με πάγκο κουζίνας και ψυγείο Απουσία, ψυχρότητα, μη σωματικότητα Προθήκη με πάγκο κουζίνας και ψυγείο

Δωμάτιο 3

ΔΩΜ. 3

ΔΩΜ. 3 Οπτικό ερέθισμα Οσφρητικό ερέθισμα Αίσθημα μοναξιάς και εγκατάλειψης Οπτικό ερέθισμα Οσφρητικό ερέθισμα

Δωμάτιο 4

ΔΩΜ. 4

ΔΩΜ. 4 Ζωή, δράση, κίνηση, ήχος Πολύχρωμο, ακατάστατο δωμάτιο Αληθινό ψυγείο με περίεργο περιεχόμενο

Δωμάτιο 5

ΔΩΜ. 5

ΔΩΜ. 5 Ουδετερότητα-σχετικότητα Ισορροπία Χρήση του δωματίου Οικειότητα

Δωμάτιο 6 Παιδική Χαρά Οπτικό ερέθισμα Ηχητικό ερέθισμα Νοητικό ερέθισμα (παραλλαγή πραγματικότητας) Φαντασία, πέραν του πραγματικού Επιστροφή σε αναλογική σκέψη Από αποστασιοποίηση σε επαναφορά πραγματικότητας

Έξοδος Αποστασιοποίηση (περιδιάβαση εσωτερικού του δωματίου-εξωπραγματικό στοιχείο) επαναφορά στον εαυτό (φωτογραφία επισκέπτη-πραγματικό στοιχείο)

Επεξηγηματικό φυλλάδιο Ξενάγηση (μέσω φυλλαδίου)

Βιβλιογραφία Walter Burkert, Ελληνική Μυθολογία και τελετουργία: δομή και ιστορία, μτφρ. Ηλέκτρα Ανδρεάδη, Αθήνα, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης , 1997 Johan Huizinga, Ο άνθρωπος και το παιχνίδι (homo ludens), μτφρ. Στέφανος Ροζάνης, Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος Αθήνα, Γνώση , 1989 Jean Piaget, Ψυχολογία και επιστημολογία , μτφρ. Γιώργος Λογοθέτης, Αθήνα, Υποδομή , 1981 Donald Winnicott, Το παιδί, το παιχνίδι και η πραγματικότητα, Αθήνα, Καστανιώτης , 1979 Lutwig Wittgenstein, Γλώσσα, μαγεία, τελετουργία, πρλ., μτφρ. σχ. Κωστής Μ. Κωβαίος , Αθήνα, Καρδαμίτσας , 1990 Rudolf Arnheim, Οπτική Σκέψη, Μτφρ. Ι. Ποταμιανός, Γ.Βρυώνη, University Studio Press, Θεσσαλονίκη, 2007 Monroe C. Beardsley, Ιστορία των Αισθητικών Θεωριών, μτφρ. Δ. Κούρτοβικ, Π. Χριστοδουλίδης, Νεφέλη, Αθήνα, 1989