Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΗΝΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Άνοιξη Η άνοιξη είναι η εποχή που η φύση ξαναγεννιέται. Τα φυτά ανθίζουν, τα ζώα ζευγαρώνουν. Ο καιρός είναι ηλιόλουστος και ζεστός. Άνοιξη έχουμε τον.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Archimedean Academy Mr. Panagiotis Tsakalis 3rd/4th Grade Greek Language Days/Months/Seasons Pronunciation & Spelling Review Study Packet *Click anywhere.
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
Ποιος Πακετάρει το Δικό σου Αλεξίπτωτο;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης

Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Τζαβάρα
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
2010 Μηνιαίο ημερολόγιο Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε αυτό το πρότυπο για να το χρησιμοποιήσετε ως ημερολόγιο τοίχου είτε να αντιγράψετε τη σελίδα ενός μήνα.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ.
Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους
ΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΠΛΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Δομή Επιλογής , 8.1.
Τα έθιμα των μηνών Μέλη ομάδας :.
ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2007
Συνοπτικός Οικονομικός Απολογισμός
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Οι μήνες Ένας χρόνος έχει 12 μήνες.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Be cool, recycle in school 15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Σχολ. Έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους Δορυφορικό 4ης Ομάδας

Υπευθυνότητα: Όταν ξοδεύουμε χρόνο προκειμένου να κάνουμε τους μαθητές μας υπεύθυνους για τη μάθησή τους, διάφορα πράγματα μπορούν να συμβούν Μπορούμε να διορθώσουμε κάποια παρανόηση –ίσως να έφυγαν από την τάξη μπερδεμένα με κάποιο μέρος του μαθήματος. Μπορούμε να θυμίσουμε στους μαθητές την αλήθεια –ίσως να ξέχασαν και όλο το μάθημα. Μπορούμε να εφαρμόσουμε ξανά την αλήθεια στη ζωή των μαθητών –ίσως να σχεδίαζαν να θέσουν την αλήθεια σε εφαρμογή κι έπειτα να το ξέχασαν.

Με ποιο τρόπο καθιστούμε τους μαθητές υπεύθυνους για αυτά που έμαθαν;

Με ποιο τρόπο καθιστούμε τους μαθητές υπεύθυνους για αυτά που έμαθαν; Κάνε ερωτήσεις Χρησιμοποίησε δημιουργικά κουίζ

Με ποιο τρόπο καθιστούμε τους μαθητές υπεύθυνους για αυτά που έμαθαν; Ενσωμάτωσε ένα σύστημα επανάληψης Χρησιμοποίησε δραστηριότητες και παιχνίδια Δείξτε προηγούμενο υλικό

Πες τους ότι θα τους κάνεις ερωτήσεις Κάνε ερωτήσεις Ενθάρρυνε μαρτυρίες Κράτησε επαφή στη διάρκεια της βδομάδας Γονική υποστήριξη Επέστρεψε τις κάρτες υπόσχεσης

1. Χρησιμοποίησε το χρόνο που υπάρχει πριν ή και μετά το πρόγραμ­μα. 2. Συνηθίστε να βγαίνετε από το κανονικό σας πρόγραμμα πραγματοποιώντας βδομάδα επανάληψης.

Ο Θεός θα φροντίσει για μας Ημερομηνία Ο Θεός θα φροντίσει για μας Οδηγίες Χρησιμοποίησε τις προαιρετικές επιλογές, είναι όμορφες και κάνουν το μάθημα ενδιαφέρον Μήνας Μέρα Σεπτέμβριος 28 Μάθημα 1 11 Δίδαξε από σελ. 1–1 μέχρι και Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές, π.χ. #7, #9. Προσοχή: στο τέλος να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης. Οκτώβριος 5 12 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Χρησιμοποίησε Επιλογές: π.χ. #14, #16 Μάθημα 2 21 Δίδαξε από σελ. 2–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Επιλογές π.χ. #2, #4. να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 19 22 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος . Επιλογές: π.χ. #9, #10 26 Μάθημα 3 31 Δίδαξε από σελ 3–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρε­τι­κές επιλογές. να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης Νοέμβριος 2 32 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Επιλογές: π.χ. #3, #5. 9 Μάθημα 4 4 23 Επανάληψη Μαθήματα 1 — 4 και τα εδάφια τους. Να σχεδιάσεις κάποιο ενδιαφέρον παιχνίδι επανάληψης και ερωτήσεις επανάληψης. 30 Μάθημα 5 51 Δίδαξε από σελ 5–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2β . Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #9, #11, #12. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης.

Δεκέμβριος 7 Μάθημα 5 52 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2β. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος . Επιλογές: π.χ. #13 14 Μάθημα 6 6 21 Χριστούγεννα 28 Μάθημα 7 71 Δίδαξε από σελ 7–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 1. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #2, #6. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης Ιανουάριος 4 72 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 1. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #8, #9, #12. 11 Μάθημα 8 81 Δίδαξε από σελ 8–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 1. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #1, #2, #3. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 18 Μάθημα 8 82 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 1. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #6, #7, #8 25 Επανάληψη Επανάληψη των μαθημάτων 1 – 8. Να σχεδιάσετε ενδιαφέροντα παιχνίδια για επανάληψη και ερωτήσεις (γιατί όχι και ένα μικρό διαγώνισμα;). Φεβρουάριος 1 Επανάληψη εδαφίων με παιχνίδια. Και εδώ μπορείτε να κάνετε ένα μικρό διαγώνισμα. 8 Μάθημα 9 9 15 Μάθημα 10 10 22 Μάθημα 11 111 Δίδαξε από σελ 11–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #1, #4, #7. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 29 Μάθημα 11 112 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #9 #10

Μάρτιος 7 Μάθημα 12 121 Δίδαξε από σελ 12–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #2, #3. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 14 Μάθημα 12 122 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #4, #5. 21 Μάθημα 13 131 Δίδαξε από σελ 13–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #2, #3. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 28 Μάθημα 13 132 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #7, #8. Απρίλιος 4 Επανάληψη Επανάληψη: μαθήματα 9 –13 και εδάφια 9 – 13 Να σχεδιάσετε ενδιαφέροντα παιχνίδια για επανάληψη και ερωτήσεις. 11 Πάσχα 18 Μάθημα 14α 14α1 Δίδαξε από σελ 14α–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2 μέχρι εκεί που έχει το σήμα #5 στην σελίδα 14α–6. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #2, #3 #5. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 25 14α2 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2 (#5 σελ. 14α–6). Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #6, #7.

Μάιος 2 Μάθημα 14β 14β1 Δίδαξε από σελ 14β–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #1, #2. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 9 14β2 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2. Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #4. 16 Μάθημα 15 15 23 Μάθημα 16 161 Δίδαξε από σελ 16–1 μέχρι και τη Βιβλική αφήγηση 2 μέχρι εκεί που έχει το σήμα #5 σελ. 16–6. Πρόσεξε τις προαιρετικές επιλογές π.χ. #3, #5. Να κάνεις ανακεφαλαίωση, εφαρμογή και δραστηριότητα ανταπόκρισης 30 Μάθημα 16 162 Επανάληψη το Διάγραμμα, το εδάφιο και μέχρι τη Βιβλική αφήγηση 2 (#5 σελ 16–6). Δίδαξε μέχρι το τέλος του μαθήματος. Πρόσεξε τις Επιλογές π.χ. #6, #9. Ιούνιος 6 Γενική επανάληψη Επανάληψη όλα τα κεφάλαια και τα εδάφια με διάφορα παιχνίδια για επανάληψη και παιχνίδια ερωτήσεων.

Δώσε χρόνο και διάβασε όλη την εισαγωγή του Βιβλίου. Είναι απαραίτητο να διαβάσεις όλα τα μαθήματα και να ετοιμάσεις όλα τα εποπτικά μέσα και ιδιαίτερα αυτά που θα χρειαστείς στη Δραστηριότητα Ανταπόκρισης που βρίσκονται στις πίσω σελίδες. Κάνε φωτοτυπίες για να τις έχεις έτοιμες καθώς θα τις χρειαστείς στην τάξη. Ακολούθησε τις οδηγίες και φωτοτύπησε την κάρτα εδαφίων και τα εδάφια από τα πρότυπα που βρίσκονται στο πακέτο.. Οι προαιρετικές επιλογές πλουτίζουν το μάθημα και ιδιαίτερα όταν αναφέρονται στους τρόπους επανάληψης των εδαφίων κλπ. Οι προαιρετικές επιλογές που σου προτείνουμε στο αναλυτικό πρόγραμμα δίνονται ως υπόδειγμα. Χρησιμοποίησε αυτές που νομίζεις ότι ταιριάζουν στις ανάγκες των παιδιών σου. Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για μαθήματα διάρκειας 30 με 40 λεπτών και καλύπτει το χρονικό διάστημα από την τελευταία Κυριακή Σεπτεμβρίου μέχρι την πρώτη Κυριακή Ιουνίου. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δε θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν ορισμένα μαθήματα μπορείς να ενώσεις μερικά μαθήματα που είναι χωρισμένα στα δύο ή να παραλείψεις κάποια επανάληψη. Μαθήματα που είναι πιο κατάλληλα για να ενώσεις είναι: 61 και 62, 111 και 112 , 121 με 122 Γι’ αυτό είναι πολύ βασικό να προγραμματίσεις όλο το χρόνο που θα διδάξεις. "Βοηθήματα Βιβλικής Μελέτης": Ενθάρρυνε τα παιδιά να διαβάζουν κάθε μέρα την περικοπή και να απαντούν τις ερωτήσεις της ημέρας. Ο σκοπός των Βοηθημάτων είναι να μάθουν τα παιδιά να έχουν την προσωπική τους ώρα μελέτης. Να σου φέρνουν το μάθημα κάθε Κυριακή και να το διορθώνεις. Μη βάζεις βαθμό.