Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Παραλληλόγραμμα τεστ 1 τεστ 2 ασκήσεις Φάνης Παπαδάκης
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
Τ ρ ί γ ω ν α Ιωάννης Τάσιου.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΤΡΙΓΩΝΑ. ΤΡΙΓΩΝΑ Το σχήμα που προκύπτει είναι το τρίγωνο ΑΒΓ Το τρίγωνο Α Β Γ Ορίζουμε τρία σημεία Α, Β, Γ πάνω στο επίπεδο 2. Ενώνουμε τα σημεία.
ΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ Φυσική Γ λυκείου Θετική & τεχνολογική κατεύθυνση
Test διάθλαση, φακοί.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Άσκηση 1 : Δίνονται οι συντεταγμένες δυο σημείων Χ ο = m, Y ο = m, X 1 = m, Y 1 = m. Μετρήθηκαν οι γωνίες θλάσης (β 1 =250 g.2345.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Παναγιωτοπούλου Κωνσταντίνα Χροναίου Χρυσάνθη.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 7: Παράδειγμα από Α΄ Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
Introducing a New Product Ονοματεπώνυμα: Μαρία Καλογείτονα Ηλίας Χασακής Σχολείο: 2ο Λύκειο Βούλας Τάξη: Β' Λυκείου Κατευθυνση Καθηγητής: Μιχάλης Κασκαντάμης.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Διδασκαλία στην Β’ Λυκείου Τριγωνομετρία. Επίλυση προβλημάτων στην Τριγωνομετρία Κατανόηση την σχέση των τριγωνομετρικών αριθμών μεταξύ τους Συσχέτιση.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Διδασκαλία και μάθηση της έννοιας της γωνίας
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Κύκλος.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Το πείραμα του Ερατοσθένη
ΤΡΙΓΩΝΑ.
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Διδασκαλία Μοντελοποίησης
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Είναι ίσα μεταξύ τους δύο τρίγωνα με 5 ζεύγη κύριων στοιχείων τους ίσα? Επιμέλεια: Κουρτέση Γεωργία - Μαθηματικός.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΤΡΙΓΩΝΑ.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική Παρακολούθηση στη β’ γυμνασίου πάνω στο θέμα της εφαπτομένης

΄΄Αυτό δεν είναι απόδειξη…΄΄

Στόχοι μαθήματος Όσο ο λόγος της απέναντι κάθετης πλευράς προς την προσκείμενη κάθετη πλευρά μένει σταθερός, η γωνία παραμένει ίδια. Όσο η γωνία μένει σταθερή ,ο λόγος απέναντι κάθετη πλευρά προς την προσκείμενη κάθετη πλευρά δεν αλλάζει. Να κατανοήσουν οι μαθητές ότι η εφαπτομένη της γωνίας είναι καθαρός αριθμός

Ο καθηγητής ζητάει από τους μαθητές να κατασκευάσουν τα παρακάτω σχήματα: 5 3 1 6 10 2 5 2 1 3 6 15

Τους ζητάει να μετρήσουν με μοιρογνωμόνιο τη γωνία θ σε κάθε σχήμα, με στόχο να καταλάβουν ότι τα σχήματα που βρίσκονται στο πάνω μέρος του πίνακα έχουν την ίδια γωνία αφού ο λόγος είναι : Αντίστοιχα για τα σχήματα του κάτω μέρους ισχύει: 1 3 5 0,5 2 6 10 1 2 5 0,333… 3 6 15

Ο καθηγητής αντιμετώπισε δυσκολίες στην επίτευξη του στόχου γιατί δεν έπρεπε να εμπλέξει τρίγωνα με διαφορετικό λόγο. Η εμπλοκή δύο διαφορετικών λόγων έκανε τους μαθητές να αναζητούν ψευδοαναλογικές σχέσεις ανάμεσα στο λόγο στη γωνία.

Οι μαθητές θα μπορούσαν να παρατηρήσουν ότι όσο μεγαλώνει ο λόγος μεγαλώνει και η γωνία αλλά αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχει αναλογία μεταξύ λόγου και γωνίας όπως πίστεψαν οι μαθητές. Θεώρησαν δηλαδή ότι εφ2α=2εφα???

Στη συνέχεια ο καθηγητής δίνει το παρακάτω σχήμα στον πίνακα και ζητά από τους μαθητές να βρουν την πλευρά ΑΒ έχοντας σαν δεδομένα ότι ΑΓ=15cm και Β=30ο Γ Α Β

Καθ: Πώς θα βρούμε την πλευρά ΑΒ; Α: Θα χρησιμοποιήσουμε τον τύπο απέναντι κάθετη πλευρά Καθ: Συγκεκριμένα στο παράδειγμά μας; Γ:Θα είναι εφ30⁰ Καθ: Ωραία, πώς θα βρεθεί η ΑΒ; Γ: Να κάνουμε χιαστί εφω προσκείμενη κάθετη πλευρά 15 ΑΒ

(Ενώ ο καθηγητής λύνει το πρόβλημα στον πίνακα με τη μέθοδο χιαστί, μια μαθήτρια εκφράζει την εξής απορία) Μ₁: Γιατί κύριε κάνουμε χιαστί; Μ₂: Έτσι λύνεται κύριε αφού αν έχουμε 2 3 Κάνουμε 2x6=3x4 που μας κάνει 12=12. Μ₃: Αυτό δεν είναι απόδειξη… Καθ: Έχουμε πει πολλές φορές ότι δεν αρκεί ένα παράδειγμα για να αποδείξουμε έναν ισχυρισμό. 4 6

Ο καθηγητής δίνει το εξής παράδειγμα στην τάξη για να πείσει τους μαθητές για το ότι ένα παράδειγμα δεν αποτελεί απόδειξη: Α = ν²+ν+41 είναι πρώτος για κάθε ν φυσικό Για ν=0 Α = 41 ισχύει, δηλαδή Α-πρώτος Για ν=1 Α = 43 πρώτος Για ν=2 Α = 47 πρώτος . Για ν=40 Α = 40x40+40+41= 1681= 41x41 που είναι σύνθετος

Ο καθηγητής μετά το παράδειγμα αυτό, προχώρησε στην τυπική μαθηματική απόδειξη του χιαστί αλλά χτύπησε κουδούνι και δεσμεύτηκε να την ολοκληρώσει την επόμενη φορά.

ΤΕΛΟΣ