Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουσική παραγωγή Κεχράκος Κώστας.
Advertisements

Σάγγου Ασημίνα Παπαδημητρίου Σοφία Παπαδοπούλου Βασιλική Σίμου Αναστασία Παπαδόπουλος Σάββας.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΣΙΜΟ ΟΙΚΙΑΚΟΥ STUDIO
HY-566 Semantic Web Κατασκευή σχήματος RDFS για την περιγραφή του domain “Songs” Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 3: Λήψη αποφάσεων και απόδοση κάτω από στρες και ψυχική διέγερση, προσοχή,μνήμη Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Προσαρμογή των Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις ανάγκες υγείας των πολιτών της τοπικής κοινωνίας 1/2 Στρατηγικοί Άξονες: Διαμόρφωση αξιόπιστου.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Electronic Dance Music
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μουσική και εφηβεία.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Εργασία Projekt της μαθήτριας Ιωάννα Αλεξίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
House Music και η Electro .
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Μουσική και Μουσικοί
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Αναστάσης Παπαϊωάννου Σταύρος Χαραλαμπόπoυλος
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
DRUMSTEP Ηλεκτρονική Μουσική.
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οργανωσιακή κουλτούρα
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Music: Nightengale Serenade
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Γιώσα Σμαρώ Μελλίδου Κατερίνα Παπαδήμου Ελένη
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ CREATIVE INDUSTRIES PRESENTATION AU7M5 ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕΤΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΖΙΜΑΝΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Εισαγωγή ηλεκτρονικής μουσικής ,τι είναι ηλεκτρονική μουσική και πως δημιουργήθηκε Η ηλεκτρονική μουσική είναι ένα μουσικό είδος που βασίζεται σε ηλεκτρονικά μουσικά όργανα και κατ’ επέκταση ότι ηλεκτρονικό μέσο και τεχνολογία υπάρχει για να γίνει μια παραγωγή. Οι πρώτες εμφανίσεις της ηλεκτρονικής μουσικής έγιναν το 19ο αιώνα με την εμφάνιση του τελαρμονίου και του θερέμιν και πιο αργά της ηλεκτρικής κιθάρας και των synthesizer. Ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που βοήθησε να εξαπλωθεί η ηλεκτρονική μουσική είναι ο Ζαν Μισέλ Ζαρ και πολλά γνωστά συγκροτήματα όπως Pink Floyd, Depeche Mode, Human league κ.α

Ζαν Μισέλ Ζαρ Η πρώτη του επιτυχία ήταν το άλμπουμ του 1976 Oxygène. Ηχογραφημένο σε ένα αυτοσχέδιο στούντιο στο σπίτι του, πούλησε περί τα 12 εκατομμύρια αντίτυπα. Ακολούθησε το 1978 το Équinoxe

Ποιά είδη ηλεκτρονικής μουσικής υπάρχουν Όπως μπορεί κάνεις να καταλάβει η ηλεκτρονική μουσική όπως κάθε είδος μουσικής δεν έχει όρια και καλούπια ειδικά όταν μιλάμε για ένα μουσικό είδος οπού μπορεί οποιοσδήποτε να πειραματιστεί. Σε γενικές γραμμές ωστόσο και χωρίς να εντάσσουμε όλες τις υποκατηγορίες έχουμε: Ambient, Breakbeat, Disco-nu Disco, Down tempo, Electronic music, Electro, Electronica, (uk)Garage, Hardcore, House, Industrial, Drum and bass, Jungle, Trance, nu rave, Techno

Ποια είναι η εξέλιξη της ηλεκτρονικής μουσικής από την δεκαετία του 90 μέχρι και σήμερα Η δεκαετία του 90 και έπειτα ήταν ίσως από τις πιο παραγωγικές δεκαετίες για την ηλεκτρονική μουσική καθώς έγινε η μεγάλη επανάσταση στην τεχνολογία και το κόστος παραγωγής έπεσε με αποτέλεσμα να υπάρξουν πολλά συγκροτήματα και καλλιτέχνες. Ήταν επίσης η δεκαετία που γεννήθηκαν πολλά είδη ηλεκτρονικής μουσικής όπως η drum and bass, trip hop, Dubstep κ.ά με αποτέλεσμα να γίνει μια μεγάλη ανακατανομή στην μουσική βιομηχανία. Με την ηλεκτρονική μουσική να εξελίσσετε ολοένα και πιο γοργά φτάσαμε μέσα σε δυο δεκαετίες να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε ένα παλιό Dubstep αν είναι όντως Dubstep η αν είναι κάποιο άλλο είδος. Υπάρχει μια συνέχιση καθώς όλα τα μουσικά είδη της ηλεκτρονικής έχουν υποστεί ριζικές αλλαγές. Ο λόγος που γίνετε αυτό είναι ότι υπάρχουν πολλές υποκατηγορίες και η ηλεκτρονική μουσική έχει την τάση να αλλάζει με τον καιρό για να είναι πάντα επίκαιρη. Η εξέλιξη της όπως μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί έγινε χάρη τον υπολογιστών και αρκετών αναλογικών synthesizers τα οποία ήταν και ο κορμός για να γίνει μια παραγωγή. Είναι μουσική με μέλλον και μπορεί να φανεί από πολλές παραγωγές ότι δεν πρόκειται απλά για μια μόδα αλλά για ένα μουσικό είδος που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα είδη μουσικής.

Με ποια μέσα γίνετε μια παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής Η μουσική βιομηχανία πλέον βγάζει πολλά μηχανήματα αναλογικά και ψηφιακά όπως και επιφάνειες εργασίας στον υπολογιστή για την παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής. Πίσω στην δεκαετία του 90 υπήρχε ο υπολογιστής ως μέσο ωστόσο η περισσότερη δουλειά γίνονταν με αναλογικά μηχανήματα τα λεγόμενα synthesizers που είναι στην ουσία πλήκτρα τα οποία αναπαράγουν διαφορετικούς ήχους οι οποίοι μπορούν και να μοιάζουν με αλλά μουσικά όργανα ή απλά να έχουν ένα ξεχωριστό ήχο. Επίσης ένα χρήσιμο εργαλείο για τότε ήταν τα λεγόμενα drum maschines και όπως μπορεί κάνεις να υποθέσει επεξεργάζονταν τα ντράμς με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να παίξουν σε τρομερές ταχύτητες και με ήχους τους οποίους τα φυσικά τύμπανα δεν θα μπορούσαν να παράγουν.

90’s Production Studio

Κοινωνικά κινήματα Η ηλεκτρονική όπως κάθε είδος μουσικής είχε και κινήματα το πιο γνωστό από όλα είναι το κίνημα των Ρέϊβ το οποίο ξεκίνησε το 1990 στην Αγγλία σε παλιές αποθήκες και γκαράζ. Ήταν ένα μέσο να ξεφεύγουν οι νεαροί από την ρουτίνα και φυσικά να χορεύουν και να περνούν ωραία μέχρι τις πρωινές ώρες. Ρέϊβ σημαίνει χορός, διασκέδαση, απελευθέρωση και στην Ελλάδα εμφανίστηκε στα μέσα με αρχές της δεκαετίας του 1990. Στα Ρέϊβ πάρτι ήταν όλα επιτρεπτά δεν υπήρχε κάποιο σχετικό ντύσιμο και ο χορός δεν ήταν συγκεκριμένος.’Ησουν ελεύθερος να εκφραστείς όπως εσύ ήθελες. Σε ένα Ρέϊβ πάρτι τα πιο συνηθισμένα μουσικά είδη ήταν Trance μέχρι και House

Ποσοστά ακρόασης ηλ.μουσικής βάση ηλικίας

Βιβλιογραφία http://www.factmag.com/2016/09/15/14-most-important-synths/ http://www.openculture.com/2016/03/the-history-of-electronic- music-in-476-tracks-1937-2001.html http://www.evart.gr/blog/1301-rave-music-culture http://users.ionio.gr/~GreekMus/anakoinoseis/mamalis.pdf http://welovechill.blogspot.gr/p/electronic-music-genres.html http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file= article&id=2926