ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Εξοχική κατοικία 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής.
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Τυρί-Φέτα Η φέτα και γενικότερα το τυρί είναι ένα πολύ διαδεδομένο προϊόν στην χώρα μας και μαζί με το ελαιόλαδο αποτελούν βασικά προϊόντα της διατροφής.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
TA XIONOΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΖΥΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ.
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Ο αγροτουρισμός και η ανάπτυξή του σε ευρωπαϊκό και ελλαδικό επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης: η περιοχή του Νομού Δράμας Πτυχιακή εργασία Της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗΣ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική 1.Αποτελεί Την βάση των σχέσεων με τον πελάτη 2.Αποτελεί το κλειδί για την επενδυτική πολιτική της ΔΕΥΑ 3.Αντικατοπτρίζει.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
OASIS PALACE.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012

Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία και μονάδες ΕΔ Μέσω διαδικτύου (SurveyMonkey) 135 ερωτηματολόγια Πιστικότητα δείγματος Ερωτηματολόγιο και αναλυτικά στοιχεία στο: www.friendsofparos.com

Χώρα μόνιμης κατοικίας 36% Ελλάδα 16% Γερμανία/ Αυστρία/ Ελβετία 12% Ιταλία 10% Γαλλία 9% Ην. Βασίλειο/ Ιρλανδία 17% άλλες χώρες

Πώς ταξίδεψαν;

Πόσο έμειναν;

Άλλα στοιχεία Πού αλλού έμειναν; Πόσες φορές έχουν έρθει στην Πάρο; 36% σε άλλα νησιά του Αιγαίου 27% στην Αθήνα 44% μόνο στην Πάρο Πόσες φορές έχουν έρθει στην Πάρο; 38% 1η επίσκεψη 24% 2η επίσκεψη 38% πάνω από 2 φορές

Πώς έκαναν την κράτηση;

Το προφίλ των επισκεπτών Ένα σχετικά υψηλό ποσοστό μπορεί να περιγραφεί ως «υψηλής ποιότητας» ή ως «σχετικά εύποροι» με βάση τις ακόλουθες ενδείξεις: 85% ανεξάρτητοι (15% «πακέτο διακοπών») 70% έχουν επισκεφθεί 2+ χώρες τους τελευταίους 12 μήνες για δουλειά ή διακοπές 32% περιγράφεται ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων / διευθυντές / αυτοαπασχολούμενοι 83% χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κάθε μέρα και σχεδόν τα 2/3 είχαν ένα φορητό υπολογιστή ή /και «έξυπνο» τηλέφωνο μαζί τους.

Τί χρησιμοποίησαν/επισκέφθηκαν

Βαθμός ικανοποίησης Ικανοποίηση από ποιότητα και κόστος Γενικά, το κόστος θεωρείται ότι είναι λιγότερο ικανοποιητικό από άλλες πτυχές των υπηρεσιών: Ταξίδι: η διάρκεια και η άνεση θεωρούνται «ικανοποιητικές» από το 60%, αλλά το κόστος μόνο από το 32% (24% από έλληνες) Κατάλυμα: ο χώρος/εξοπλισμός θεωρείται "ικανοποιητικός" από το 81%, η εξυπηρέτηση/καθαριότητα από το 92%, το κόστος από το 70%. Φαγητό και ποτά: ποιότητα/επιλογή/τοπικές σπεσιαλιτέ θεωρούνται «ικανοποιητικά» από το 71%, το κόστος μόνο από 38% (24% ελλήνων) Συνολική ικανοποίηση Το 100% (!!!) δήλωσαν «συνολικά ικανοποιημένοι» από την επίσκεψή τους στην Πάρο. Το 92% ότι είναι πολύ πιθανό να ξανάρθουν στην Πάρο για καλοκαιρινές διακοπές ή να συστήσουν την Πάρο σε φίλους τους. (Λίστες του τί άρεσε περισσότερο ή λιγότερο...)

Γιατί διάλεξαν την Πάρο

Θα έρθουν άνοιξη/φθινόπωρο; Το 43% είναι πολύ πιθανό να ξανάρθουν στην Πάρο για διακοπές ή ένα μικρό “break” την άνοιξη ή το φθινόπωρο ή να συστήσουν κάτι τέτοιο σε φίλους τους. 53% εκείνων που ήταν χωρίς παιδιά 55-60% εκείνων που προέρχονται από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία 80% για όσους επισκέφθηκαν την Πάρο τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο

...και γιά ποιό λόγο;

Συμπεράσματα Η ανάπτυξη του τουρισμού του νησιού μπορεί να βασιστεί στους αξιόλογους και με υψηλές απαιτήσεις επισκέπτες Υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Τα συμπεράσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες των ΦτΠ και του «Πάρος 2020»: οι κύριες πηγές εισοδήματος της Πάρου είναι οι τουρίστες, οι ιδιοκτήτες δεύτερης κατοικίας (ημι-μόνιμοι κάτοικοι) και οι παροχές (συντάξεις, επιδόματα πρόνοιας, κλπ). είναι εφικτό να αυξηθούν σημαντικά τα έσοδα από τις δύο πρώτες πηγές χωρίς να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών ή η συνέχιση των πριν-από-την-κρίση τάσεων οικιστικής ανάπτυξης, με τις συνακόλουθες πιέσεις στο περιβάλλον και τις υποδομές του νησιού (κυκλοφοριακό, σκουπίδια, έλλειψη νερού, κλπ) που τελικά οδηγούν σε μη αναστρέψιμη καταστροφή του χαρακτήρα του νησιού, που είναι και το κύριο τουριστικό πλεονέκτημα της Πάρου.

Χάρης Μαρτίνος haris_martinos@hotmail. com ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ www Χάρης Μαρτίνος haris_martinos@hotmail.com ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ www.friendsofparos.com