Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων / δράσεων Σχέση Μουσείου.
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 4 ο H Χρηματοδότηση των Συστημάτων Υγείας Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων / δράσεων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Συστήματα Χρηματοοικονομικής Διοίκησης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 10: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Παροχή πρόσβασης σε ηλεκτρονικά περιοδικά Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας.
Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Συστήματα Χρηματοοικονομικής Διοίκησης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών.
58 Ζητήματα Συγκριτικών Μελετητών της Εκπαίδευσης Η πορεία ανάπτυξης της Συγκριτικής Παιδαγωγικής κατέδειξε την απουσία συναίνεσης των Συγκριτικών Μελετητών.
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Η θεωρία του Χάους στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας (Θ.Χ.Σ.)
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΕ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ

Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Υπάρχει σημαντική διαφωνία στην κοινότητα των μουσείων σχετικά με το τι πράγματα είναι κατάλληλα για μουσεία, εάν τα μουσεία πρέπει να περιέχουν μόνο αντικείμενα.
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ,
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια
Τριήρης Η τριήρης ήταν ταχύτατο αρχαίο κωπήλατο πολεμικό πλοίο, δηλαδή ένα είδος γαλέρας, με τρεις σειρές κωπηλάτες (όχι πάντα και τρεις σειρές κουπιά),
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΜΑΔΑ ΝΕΦΡΟΟΥΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
ΒΙΒΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΛΙΑΚΗΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΟΣ.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014
26 & 27 OCTOBER IMPACT HUB ATHENS
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Β. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Προγράμματα Προαγωγής Υγείας στην Ελλάδα και διεθνώς
Geoffrey S. Cox, MD, Norman R. Hertzer, MD, Jess R
Z-FA-FMK mitigated the motor neuron loss in SMA long-term cultures.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
The effect of density overrides on magnetic resonance-guided radiation therapy planning for lung cancer  Oliver Schrenk, Claudia Katharina Spindeldreier,
THEIR MONEY vs. YOUR SWEAT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιούνται σε διάφορους τόπους που έχουν σχέση με τα διδασκόμενα μαθήματα ειδικότητας, όπως: βιομηχανίες, εργοστάσια, παραγωγικές μονάδες, μουσεία, εκθέσεις, γραφεία, επιχειρήσεις, επαγγελματικούς χώρους κ.ά.

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Βασικό πλεονέκτημα (educational value of school field trips): Η διδασκαλία έχει καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα όταν συνδέεται με την καθημερινή επικαιρότητα, με πραγματικές συνθήκες και σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα (σύνδεση θεωρίας-πράξης)

Είδη Εκπαιδευτικών Επισκέψεων Προπαρασκευαστικές : όταν προηγείται η επίσκεψη προκειμένου να αποκτήσουν εικόνες και παραστάσεις οι μαθητές, και έπεται η διδασκαλία στην τάξη

Είδη Εκπαιδευτικών Επισκέψεων Επισκέψεις με συνδυασμό διδασκαλίας στο χώρο επίσκεψη: Κατά τη διδασκαλία γίνεται χρήση των εγκαταστάσεων ή των αντικειμένων του χώρου επίσκεψης Επισκέψεις μετά τη διδασκαλία του μαθήματος : έπονται της σχετικής διδασκαλίας στην τάξη και αποσκοπούν στη συμπλήρωση ή επανάληψη της

Απαραίτητες ενέργειες για τη διεξαγωγή μιας πετυχημένης εκπαιδευτικής επίσκεψης

Τρίπτυχο: Προετοιμασία-οργάνωση - αξιολόγηση Ενημέρωση και συζήτηση των συναδέλφων αντίστοιχων ειδικοτήτων – Εξέταση όλων των παραμέτρων διενέργειας της εκδρομής (τρόπος και κόστος μετάβασης, επιστροφή κλπ) και έγκριση από το διευθυντή της σχολικής μονάδας – γραφειοκρατική διάσταση

Τρίπτυχο: Προετοιμασία-οργάνωση - αξιολόγηση Διερευνητική επαφή με τους αρμόδιους του χώρου επίσκεψης, προγραμματισμός της ακριβούς ημερομηνίας, δήλωση του αριθμού μαθητών και των συνοδών καθηγητών

Τρίπτυχο: Προετοιμασία-οργάνωση - αξιολόγηση Διατύπωση των στόχων της επίσκεψης στους μαθητές, με παροχή αντίστοιχου φύλλου πληροφοριών σχετικά με τον τόπο επίσκεψης και τους στόχους πραγματοποίησής της

Τρίπτυχο: Προετοιμασία-οργάνωση - αξιολόγηση Ασφαλής και απρόσκοπτη ξενάγηση όλων των μαθητών στον χώρο επίσκεψης, συστηματική καθοδήγηση και επεξήγηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του χώρου

Τρίπτυχο: Προετοιμασία-οργάνωση - αξιολόγηση Αποστολή ευχαριστήριας επιστολής στους υπεύθυνους του τόπου επίσκεψης και αξιολόγηση της όλης δραστηριότητας από τους μαθητές συζήτηση στην τάξη, εξαγωγή συμπερασμάτων, ανατροφοδότηση

Πιθανά προβλήματα

Πιθανά προβλήματα Ελλιπής συμμετοχή-μειωμένο ενδιαφέρον μαθητικού δυναμικού Έλλειψη χρόνου προετοιμασίας και χρόνου διενέργειας επίσκεψης Έλλειψη οικονομικών πόρων Διάφορα οργανωτικά προβλήματα

Πιθανά προβλήματα Άστοχη επιλογή χώρου και χρόνου επίσκεψης Μη σύνδεση της επίσκεψης με το γνωστικό υπόβαθρο και τους διδακτικούς στόχους των εκάστοτε μαθημάτων «Πειθαρχικά» ζητήματα μαθητών κατά τη διάρκεια της επίσκεψης

Βιβλιογραφία: Falk, J. and Dierking, R. (2010). School Field Trips: Assessing Their Long-Term Impact. The Museum Journal, 40 Green, J., Kisida, B. and Bowen, H. (2013). The Educational Value of Field Trips. http://educationnext.org/the-educational-value-of-field-trips/ Πάσχος, Β. (2007) Στοιχεία Διδακτικής και Παιδαγωγικής. Εκδ. Πατάκη Κουτσούκος, Μ. (2012). Σημειώσεις του Μαθήματος Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας. ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης http://www.learnnc.org/lp/pages/1824 http://educationnext.org/the-educational-value-of-field-trips/