Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Ενότητα # 8: Τιμολόγηση και Διαχείριση Εσόδων Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Δομημένος Προγραμματισμός
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Επαναληπτική Διάλεξη (2017 – 18).
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη Μάρκετινγκ Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/PGRAD_OMM104/

Δομή Γραπτής Εξέτασης Διάρκεια 2 ώρες Χωρίς διάλλειμα Επιλογή ερωτήσεων (2 από 3 ή 3 από 4) Τύποι ερωτήσεων: Ανάλυση Μελετών περίπτωσης Ερωτήσεις ανάπτυξης (π.χ., η φετινή 1η εργασία) Ερωτήσεις με υπο-ερωτήματα Δεν επιτρέπονται: Κινητά Ανταλλαγή υλικού | αναλώσιμων Έξοδος από την αίθουσα Εξετάζουμε: Κατανόηση υλικού Σύνδεση υλικού Κριτική ικανότητα Γνώση πληροφορίας (χρήση παραδειγμάτων)

Οδηγίες Διαβάστε προσεκτικά και πολλές φορές τις ερωτήσεις. οι ίδιες οι ερωτήσεις θα σας δίνουν κατευθύνσεις σχετικά με το τι και πώς θα (το) γράψετε Δώστε παραδείγματα και προσπαθήστε να είστε ακριβείς για το τι γράφετε. Προσπαθήστε να απαντήσετε την κάθε ερώτηση έχοντας υπόψη σας ότι αυτός/η που θα διορθώσει το γραπτό σας δεν έχει καμιά γνώση με το αντικείμενο Για τη βαθμολογία της τελικής εξέτασης θα ληφθούν υπόψη τα παρακάτω στοιχεία: Ορθή χρήση (επίκαιρων) παραδειγμάτων Ποιότητα ανάλυσης και σχολιασμού των απαντήσεων σας (απαντήσεις σε μορφή bullet point δεν θα γίνονται αποδεκτές Ακρίβεια στην έκφραση Ικανότητα συνδυασμού υλικού και εννοιών από διαφορετικές ενότητες – διαλέξεις (δημιουργία νοητικού χάρτη) Κατανοητή γραφή (εξίσου σημαντικό με το τι γράφετε, είναι να μπορώ να το διαβάσω κιόλας…) Κατά πόσο απαντάτε την ερώτηση που σας έχει τεθεί (λόγω στενότητας χρόνου, πρέπει να είστε επιλεκτικοί στο υλικό που θα χρησιμοποιήσετε στην απάντηση σας).

1η Διάλεξη: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Ι και ΙΙ) Ιστορική αναδρομή μάρκετινγκ Τωρινή εξέλιξη (ποια είναι;;;) Πηγές προστιθέμενης αξίας Λογική και σημασία του μάρκετινγκ Μυωπία μάρκετινγκ Διάγραμμα και παραδείγματα Μελέτη περίπτωση (Honda CR-V)

3η Διάλεξη: Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Διαφορές στον προσανατολισμό του μάρκετινγκ Διαφορές αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας Παραδείγματα και διάγραμμα Απαιτούμενοι παράγοντες για διατηρούμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Θεωρίες (διατηρούμενου) ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ν/Κ θεωρία Θεωρία Συγκριτικού Πλεονεκτήματος Δρόμοι ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Στρατηγικές Ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ασκήσεις Πράξης Μελέτη Περίπτωσης

4η Διάλεξη: Συμπεριφορά / Ανάλυση Πελατών Ερωτήσεις σχετικά με τη κατανόηση των καταναλωτών Ερωτήσεις σχετικά με τους ρόλους των καταναλωτών Διαδικασία λήψης απόφασης καταναλωτών Διαδικασία λήψης απόφασης οργανισμού Σύγκριση και διαφορές Παράγοντες επηρεασμού λήξης απόφασης οργανισμού Μελέτη περίπτωσης

5η Διάλεξη: Τμηματοποίηση Ζήτησης Σημασία την ανάλυση του καταναλωτή Τμηματοποίηση Στόχευση Τοποθέτηση Στάδια ανάλυσης και σημασία τους (σύνδεση με άλλες διαλέξεις) Οφέλη τμηματοποίησης Κριτήρια επιτυχημένης τμηματοποίησης Ανάλυση, σχολιασμός στρατηγικών στόχευσης Διαφορές και παραδείγματα Σημασία και σημαντικότητα τοποθέτησης Παράμετροι επιτυχημένης τοποθέτησης Διαδικασία δημιουργίας αντιληπτικού χάρτη Στρατηγικές επανατοποθέτησης Παραδείγματα Μελέτη περίπτωσης Ασκήσεις πράξης

6η Διάλεξη: Αξία μέσω Προϊόντων και Μαρκών Περιγραφή προϊόντος 3 στάδια προϊόντος Διαφοροποίηση προϊόντος Οφέλη που προκύπτουν από τη μάρκα/επωνυμία Παράγοντες που επηρεάζουν τη τοποθέτηση της μάρκας Μήτρα ανάλυσης χαρτοφυλακίου BCG Σχολιασμός + ανάλυση Παραδείγματα Μελέτη περίπτωσης

7η Διάλεξη: Αξία μέσω Τιμολόγησης Ανάλυση και σχολιασμός μεθόδων τιμολόγησης Παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολογιακή πολιτική Παράγοντες κλειδιά που επηρεάζουν τις αποφάσεις τιμολόγησης παραδείγματα Price skimming vs penetration pricing

8η Διάλεξη: Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς Σχολιασμός στρατηγικών ανάπτυξης Συσχέτιση με μήτρα Ansoff (5 όχι 4) Σχολιασμός και ανάπτυξη (στόχος κτλ) Στρατηγικές Μεριδίου Αγοράς Γενικές Στρατηγικές Μεριδίου Αγοράς Στρατηγικές Χαμηλού Μεριδίου Αγοράς Στρατηγικές Υψηλού μεριδίου Αγοράς

9η Διάλεξη: Στρατηγικές για Φθίνουσες Αγορές Στρατηγικές Επιλογές σε Περ. Κρίσης Χαρακτηριστικά Ανταγωνισμού σε Φθίνουσες Αγορές Εμπόδια εξόδου από μια Αγορά Στρατηγικές για Φθίνουσες Αγορές Στρατηγική Ηγεσίας (Niche) Στρατηγική Συγκομιδής

10η Διάλεξη: Κανάλια Διανομής Βασικά Κριτήρια για τον Καθορισμό Καναλιών Διανομής Βασικοί Φορείς Διανομής Τα Κόστη Καναλιών Διανομής Στρατηγική των Δικτύων Διανομής Στρατηγική έλξης Στρατηγική πίεσης Στρατηγικές Κάλυψης Αγοράς