Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Καθαρισμός ανάμεσα στα δόντια με νήμα
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
H αρχαία Ελληνική κουζίνα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
Ελένη Αλεξοπούλου Ευφροσύνη Αγγέλη
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Χαράλαμπος Σπύρου Δάσκαλος ΛΕΥ14Γ3_Α06Δ 28/2/2006
ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΟΥ ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΓΓΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Η πυραμίδα της διατροφής
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μεσογειακή διατροφή Φωτεινή χείρα Στ‘  Μεσογειακή διατροφή είναι όρος που επινοήθηκε από τον φυσιολόγο Άνσελ Κις για να περιγράψει το μοντέλο.
Γεύματα και ομάδες τροφίμων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας Σχολ
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ MASTER CHEF
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΑΛΕΞΑΚΟΥ ΘΩΜΑΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΗ ΡΑΦΑΕΛΑ 20942
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Αλεξάκου Θωμαή Δημητρίου Μαρία Μακρή Ραφαέλα Νικηταρά Κατερίνα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ:ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΩΝ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΩΝ Στρατίκη Δήμητρα Κουντουρά Μαρία Μανζώρου Μαρία Ρούντα Μαρία.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Α.Μ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Δασκαλάκη Δ. Δέσποινα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Επ. συνεργάτιδα Medtronic Ηράκλειο, 10/9/2016 Διατροφικές συστάσεις & άσκηση σε ασθενείς με Διαβήτη.
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
Σχεδιασμός Διαιτολογίου για Φυσιολογικές Καταστάσεις ΙΙ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρακτική στην Κοινότητα
Πρακτική στην Κοινότητα
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
08/06/2018.
Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Πρακτική στη Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ. 21152 Αθήνα 2016 Πρακτική στην κοινότητα: Ιδιωτικός παιδικός σταθμός-Νηπιαγωγείο «Φωτεινή». Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ. 21152 Αθήνα 2016

«Φωτεινή» Έτος ιδρύσεως: 1997 (19 χρόνια). Υπεύθυνοι: Γιαννουδάκος Δημήτριος & Γιαννουδάκου Ελένη. Προϊσταμένη: Καρτάλου Ευαγγελία. Toy-box: Συμμετείχαν στην πενταετή έρευνα (2009-2014), με θέμα την παιδική παχυσαρκία, με συμμετοχή που άγγιζε τα 7000 παιδιά από την Ελλάδα, την Βουλγαρία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Πολωνία και την Ισπανία.

Τμήματα: Βρεφικό Μεταβρεφικό Προπρονηπιακό Προνηπιακό Νηπιαγωγείο Κάθε Τρίτη Κάθε Δευτέρα Κάθε Πέμπτη Προπρονηπιακό: 26 παιδιά ηλικίας 3-4 χρονών. Προνηπιακό: 20 παιδιά ηλικίας 4-5 χρονών. Νηπιαγωγείο: 12 παιδιά ηλικίας 5-6χρονών.

Θέματα που αναλύθηκαν: Νερό και φυσική δραστηριότητα. Ομάδα δημητριακών. Ομάδα γαλακτοκομικών. Ομάδα φρούτων. Ομάδα λαχανικών. Ομάδα οσπρίων. Ομάδα πρωτεΐνης-Ψάρια. Επίσης προτάθηκαν κάποιες βελτιώσεις στα μηνιαία διαιτολόγια του σταθμού.

Στόχοι: Η γνωριμία των παιδιών με τα τρόφιμα και τις ομάδες τροφίμων. Η αναγνώριση και ο διαχωρισμός των φρούτων από τα λαχανικά. Διαδραστική παρουσίαση για την κατανόηση της διαδικασίας παραγωγής τους. Κατανόηση της επιλογής τροφίμων στα πλαίσια της υγιεινής διατροφής και κατασκευή της διατροφικης πυραμίδας. Προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής και διατροφής μέσα από δραστηριότητες στα οποία συμμετείχαν τα ίδια τα παιδιά.

Δραστηριότητες:

Γενικές εντυπώσεις: Δραστήριος σταθμός στο τομέα της διατροφής. Συμβουλεύονταν κάποιον ειδικό στο τομέα της μοριακής διατροφής. Διαιτολόγια στα πλαίσια του προτύπου της Μεσογειακής Διατροφής. Διέθεταν στον χώρο του σταθμού ένα λαχανόκηπο με τα παιδιά να δείχνουν μεγάλη προτίμηση στην κατανάλωση λαχανικών όταν αυτά προέρχονταν από αυτόν. Πολλές από τις προτεινόμενες δραστηριότητες είχαν ήδη διεξαχθεί προτού πραγματοποιηθεί η έναρξη της πρακτικής μου άσκησης στο χώρο τους. Συμφωνήθηκε να διδαχθούν θεματικές ενότητες διαφορετικές από αυτές που είχαν ήδη διεξαχθεί.

Πλεονεκτήματα: Προσέγγιση της διατροφής για μικρότερες ηλικίες: βελτίωση των δεξιοτήτων μου σε αυτόν το τομέα. Τα παιδιά γνώριζαν ήδη κάποια θέματα για τη διατροφή: πιο εύκολη η προσέγγιση του θέματος. Άψογη συνεργασία με τις νηπιαγωγούς. Ύστερα από κάποιες ημέρες τα παιδιά έδειχναν ενθουσιασμένα που με έβλεπαν και ανυπομονούσαν να κάνω μάθημα μαζί τους: κέρδισα το ενδιαφέρον τους: επιτυχημένη προσέγγιση. Εφαρμογή των γνώσεων μου στην πράξη μέσω της αξιολόγησης- βελτίωσης των μηνιαίων διαιτολογίων.

Μειονεκτήματα: Τα μικρότερης ηλικίας δυσκολεύονταν να καθίσουν ήσυχα πολύ ώρα. Πολλά παιδιά στα δύο τμήματα με αποτέλεσμα το χωρισμό τους σε μικρότερες ομάδες. Λίγος ο χρόνος που ήταν διαθέσιμος για την διεξαγωγή κάθε θεματικής ενότητας. Η εβδομαδιαία επαφή ήταν αποθαρρυντική καθώς ήταν δύσκολη η διεξαγωγή μίας χρονοβόρας δραστηριότητας.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.