Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Advertisements

Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Παιδαγωγική πλαισίωση Web 2.0
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Ποιοι είμαστε Northwind traders
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
To Φωτόδεντρο.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ»   ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ  Ένα ιστολόγιο για ένα συνέδριο ιστολογίων Ομάδα εργασίας: Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529 Νικολέτα Χαρούμενου, ΑΕΜ:598 Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Παλαιγεωργίου  ΦΛΩΡΙΝΑ, ΜΑΙΟΣ 2017

Το προϊόν Stixy : προϊόν Web 2.0 Στόχος του: ο διαμοιρασμός πληροφοριών Δημιουργία εικονικών πινάκων ανακοινώσεων Κατάλληλο για :συλλογή, οργάνωση, έκδοση , ανταλλαγή πληροφοριών Εύκολη Πρόσβαση :Δημιουργία λογαριασμού από τους χρήστες Ανάπτυξη επικοινωνίας

Το προϊόν Stixy : προϊόν Web 2.0 Φωτογραφίες, σημειώσεις, έγγραφα και οργάνωση καταλόγων Ένας διαχειριστής της κοινότητας Όλοι οι προσκεκλημένοι από τον διαχειριστή χρήστες της κοινότητας μπορούν να σχολιάζουν, προσθέτουν, στέλνουν μηνύματα, κάνουν αλλαγές.

Το προϊόν Stixy : προϊόν Web 2.0

Επιπλέον προϊόντα αναρτήσεις συναδέλφων bloggers, οι οποίοι προτείνουν μια δική τους λίστα ιστολογίων Μηχανή αναζήτησης ιστολογίων Συνεντεύξεις bloggers Ερευνητικές καταγραφές

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki 7 Ομάδες: Ομάδα κριτηρίων επιλογής ιστολογίων Ομάδα επιλογής ιστολογίων Ομάδα παρουσίασης ιστολογίων Ομάδα αξιοποίησης των web 2 στην εκπαίδευση Ομάδα δόμησης των παρουσιάσεων Ομάδα σύνταξης και μορφοποίησης Ομάδα συντονισμού αξιολόγησης

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki Ομάδα κριτηρίων επιλογής ιστολογίων. Καθορισμός κριτηρίων επιλογής Αναζήτηση για έγκυρα και έγκαιρα εκπαιδευτικά ιστολόγια.

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki 2. Ομάδα επιλογής ιστολογίων Καταγραφή λίστα ιστολογίων 3. Ομάδα παρουσίασης ιστολογίων Καθορισμός κριτηρίων παρουσίασης

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki 4. Ομάδα αξιοποίησης των web2 στην εκπαίδευση. συγκέντρωση παραδειγμάτων αξιοποίησης των web.2 πάνω στη διδασκαλία συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων 5. Ομάδα δόμησης των παρουσιάσεων Διαμόρφωση παρουσιάσεων των εισηγήσεων του συνεδρίου

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki 6. Ομάδα σύνταξης και μορφοποιήσης. σύνταξη ενός προτύπου δόμησης των εισηγήσεων από άποψη Η μορφοποίηση των τελικών εισηγήσεων με ένα κοινό τύπο.

Οργάνωση Κοινότητας και Wiki 7. Ομάδα συντονισμού αξιολόγησης. Αποτελείται από τους εκπροσώπους των ομάδων εβδομαδιαία αποτίμηση του έργου κάθε ομάδας ερχόμενη σε “επαφή” μαζί είτε μέσω διάνοιξης μιας σύντομης διαδικτυακής κουβέντας είτε μέσω της συμπλήρωσης ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου. ενημέρωση των μελών για την πορεία του έργου ανατροφοδότηση των μελών επικοινωνία μεταξύ των ομάδων για τα παραγόμενα προϊόντα όποτε είναι απαραίτητο

Οργάνωση κοινότητας και Wiki Αρχική (σκοπός έργου) Ομάδες κοινότητας (για την αλληλεπίδραση των επιμέρους ομάδων) Αξιολόγηση (π.χ. ερωτηματολόγια) Τελικό προϊόν

Συμμετοχή μελών 1η εβδομάδα : Σύνταξη εκπαιδευτικού συμβολαίου Επιλογή ομάδων Στοχοθεσία 2η εβδομάδα: Λαμβάνουν δράση οι ομάδες 1, 6 & 7.

Συμμετοχή μελών 3η – 4η εβδομάδα: Ενεργοποιούνται οι ομάδες 2, 4 & 7 Ενεργοποιούνται οι ομάδες 2, 4 & 7 Ολοκληρώνοντας συγκεκριμένα οι ομάδες 1 & 6 την αποστολή τους ενημερώνουν την συντονιστική ομάδα και έτσι τα αποτελέσματά της πρώτης ομάδας προωθούνται στην δεύτερη ομάδα και τα αποτελέσματα της 6 τόσο στην δεύτερη όσο και στην τέταρτη ομάδα.

Συμμετοχή μελών 5η -6η εβδομάδα : Λαμβάνουν δράση οι ομάδες 3, 5 & 7. Λαμβάνουν δράση οι ομάδες 3, 5 & 7. 7η εβδομάδα : Ενεργοποιούνται οι ομάδες 6 & 7.