Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση Β. Ρεπαντής.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης Μάιος 2012

Μέθοδοι διδακτικής Δεν είναι αυτοσκοπός αλλά έχει σαν σκοπό την ενίσχυση και την χειραφέτηση της σκέψης Δημιουργεί μεθόδους για την γρήγορη κατάκτηση του σκοπού της μάθησης (γνώσης)

Στάδια απόκτησης της γνώσης Γνωστικό Επεξεργασία πολλών νέων πληροφοριών. Πολλά και συχνά λάθη Συνδετικό Καλύτερη εκτίμηση και αντίληψη της κίνησης. Λιγότερα λάθη κυρίως σε λεπτομέρειες της κίνησης. Υπάρχει δυνατότητα του ασκούμενου να επικεντρωθεί στα λάθη Αυτοδύναμο Εκτέλεση της κίνησης σχεδόν αυτόματα. Δυνατότητα για έλεγχο άλλων παραμέτρων (ταχύτητα, τακτική)

Η Ελληνική πραγματικότητα στη διδασκαλία κολύμβησης Απουσία μιας πρότασης για ενιαίο σχεδιασμό εκμάθησης κολύμβησης Απουσία στόχου της εκμάθησης Σύγχυση αγωνιστικής κολύμβησης, διδασκαλίας κολύμβησης, ασφαλούς κολύμβησης Περιορισμένη έρευνα στη διδακτική της κολύμβησης Προσωπική επιλογή και εφαρμογή των μεθόδων διδακτικής προσέγγισης

Μέθοδοι Διδακτικής προσέγγισης Επαγωγική: Δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να διαλέγουν μόνοι τους τον τρόπο της λύσης της άσκησης Απαγωγική: Ο δάσκαλος με την πείρα του καθοδηγεί τον μαθητή στην μάθηση. Την προτιμούν οι δάσκαλοι γιατί είναι σίγουρη και γρήγορη για τη μάθηση ενός κινητικού σκοπού.

Μέθοδοι Διδακτικής προσέγγισης Τμηματική-Ολική: χωρίζει μια ολοκληρωμένη κίνηση-από την αρχή μέχρι το τέλος-σε τμήματα της κίνησης, που μαθαίνονται ξεχωριστά, το ένα μετά το άλλο και στο τέλος όλη η κίνηση Ολική: δίνεται μία ολοκληρωμένη περιγραφή και η επίδειξη της κίνησης στην πιο απλή της μορφή

Μέθοδοι Διδακτικής προσέγγισης Προοδευτική-Τμηματική Συνίσταται στην ξεχωριστή εξάσκηση των κυριότερων τμημάτων μιας ολοκληρωμένης κίνησης, που στη συνέχεια αυτά τα τμήματα συνδέονται μεταξύ τους και προοδευτικά προσθέτονται και τα υπόλοιπα τμήματα, μέχρι να ολοκληρωθεί όλη η μορφή της κίνησης (εξαρτάται από την δυσκολία της κίνησης και την ικανότητα του μαθητή)

Απαγωγική πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα Διδασκαλία συγκεκριμένων «κλειστών» κινήσεων Οδηγεί σε απόκτηση της γνώσης (μιας συγκεκριμένης κίνησης) στη διάρκεια του μαθήματος Οδηγεί σε ανάπτυξη κάποιων δεξιοτήτων;;;;

Απαγωγική Απαιτεί πολλές επαναλήψεις για τη μάθηση Η επανάληψη οδηγεί σε τελειοποίηση;;;; Όταν απαιτεί εκτέλεση μια κίνησης δύσκολης για το επίπεδο ή την ηλικία Πολλές φορές γίνεται βαρετή - κουραστική και η βελτίωση σταματά Όταν χάνεται η αυτοσυγκέντρωση και δεν υπάρχει ανατροφοδότηση ή κίνητρο Εάν γίνεται βαριεστημένα μπορεί να χειροτερέψει την κίνηση Μήπως οδηγεί σε μονιμοποίηση μιας συγκεκριμένης κίνησης; (η οποία μπορεί να είναι λάθος) Δεν επιτυγχάνεται ανάπτυξη άλλων δεξιοτήτων αλλά συγκεκριμένων κινήσεων

Σειρά της Διδακτικής Εκμάθησης Περιγραφή της κίνησης Επεξήγηση της κίνησης Επίδειξη της κίνησης Καθοδήγηση της κίνησης Εξάσκηση της κίνησης Διόρθωση της κίνησης Κιναισθητική εικόνα Βοηθητικά μέσα Μορφή Άσκησης (απλή, παιχνίδι, αγώνες)

Διόρθωση της Κίνησης από το δάσκαλο Α. Ανάλυση της κίνησης Β. Η αιτία του λάθους Απαραίτητη η τεχνική γνώση του δάσκαλου Γ. Διόρθωση Απαραίτητη η ανατροφοδότηση

Μέθοδοι Διόρθωσης Εντοπίζουμε το λάθος και προτείνουμε τρόπους διόρθωσης Εντοπίζουμε το λάθος και δίνουμε μία σειρά ειδικών ασκήσεων Διορθώνουμε τον μαθητή χωρίς να του γνωρίσουμε ότι αυτό που κάνει είναι λάθος τονίζονται το Σωστό Τον οδηγούμε στο σωστό με τη σειρά ασκήσεων που προτείνουμε

Διαφορετικές προσεγγίσεις Επαγωγική Παρέχει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης από ένα μεγαλύτερο «ρεπερτόριο» κινήσεων Παρέχει δυνατότητα δημιουργικής σκέψης και συνεργασίας Είναι πιθανό να οδηγεί σε πιο αργή εκμάθηση των «ορθών» κολυμβητικών κινήσεων Ανάπτυξη δεξιοτήτων και διατήρηση τους Υποθηκεύει ικανότητες για το μέλλον Πιθανή μεταφορά των δεξιοτήτων σε άλλες δραστηριότητες Είναι πιθανό να βελτιώνει την συναρμοστικές ικανότητες Κιναισθητική διαφοροποίηση Αίσθηση χώρου – χρόνου Ικανότητα αντίδρασης Ρυθμική ικανότητα Ικανότητα ισορροπίας

Συνδυασμός επαγωγικής-επαγωγικής Ανάλογα με τις συνθήκες Απαγωγική στην αρχή μιας νέας δεξιότητας επαγωγική στη συνέχεια Πιθανό να αυξήσει την απόκτηση και διατήρηση των δεξιοτήτων Οι δεξιότητες μπορεί να μεταφερθούν και στην εκτέλεση κινήσεων κάτω από διαφορετικές συνθήκες (άλλο στυλ κολύμβησης - άλλες αθλητικές δραστηριότητες)

Επιλογή της μεθόδου Ανάλογα με το επίπεδο και την ηλικία Αγωνιστική κολύμβηση Εκμάθηση – Ασφάλεια – Ψυχαγωγία Ανάλογα με τις ικανότητες του δασκάλου Η προσωπική συμπεριφορά μπορεί να περιορίζει τα μειονεκτήματα κάποιας μεθόδου

Χαρακτηριστικά ηλικιών Ηλικία 4-6 ετών -ανικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής -χαμηλή φυσική αντοχή Μεγάλη ενεργητικότητα και ανυπομονησία Άγνοια των παραγόντων ασφαλείας Εκκεντρικές δυνάμεις κρίσης Εγωισμός Περιορισμένο λεξιλόγιο Μικρός μυϊκός συντονισμός Απειθαρχία Χαμηλό πνεύμα αγωνιστικότητας

Χαρακτηριστικά Ηλικιών Ηλικία 6-8 ετών -μεγάλη ενεργητικότητα -ανικανότητα συγκέντρωσης της προσοχής -περιορισμένη κρίση -καλύτερος μυϊκός συντονισμός -ατομικισμός σε μεγάλο βαθμό -μικρότερη δειλία -Αυξημένη φαντασία -μεγαλύτερη επιδεκτικότητα σε απλές αφηρημένες έννοιες

Χαρακτηριστικά ηλικιών Ηλικία 9-12 ετών -αύξηση της μυϊκής αντοχής -επιθυμία για απόκτηση καινούργιων επιδεξιοτήτων -προκλητικότητα -μεγαλύτερη ικανότητα συγκέντρωσης προσοχής -αυξημένη κοινωνικότητα -μεγαλύτερη γνώση εννοιών και θεωρητικών βάσεων της κολύμβησης -μεγαλύτερη επιδεκτικότητα στη γνώμη των δασκάλων -ανταγωνιστικότητα

Αρχές «συμπεριφοράς» και υγιεινής στην πισίνα Είσοδος στην πισίνα με την άδεια του δασκάλου Απαγορεύεται η είσοδος στην πισίνα με ανοικτές πληγές, μύκητες έλκη, κ.λ.π. Ιατρική Βεβαίωση για την καλή υγεία (δερματολόγο, καρδιολόγος, κ.λ.π.) Γνώση της χρήσης των αποδυτηρίων Υποχρεωτικό ντους

Αρχές «καλής συμπεριφοράς» στην πισίνα Απαγορεύεται το τρέξιμο και το σπρώξιμο στους χώρους της πισίνας Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν το σημείο συγκέντρωσης έξω από την πισίνα πριν το μάθημα Οι μαθητές πρέπει να διδαχθούν την ασφάλεια μέσα στο νερό και πρώτες βοήθειες σχετικά με τους κινδύνους της πισίνας

Αρχές «καλής συμπεριφοράς» στην πισίνα Οι μαθητές δεν πρέπει να κολυμπούν αμέσως και 4 ώρες, μετά το γεύμα Απαγορεύονται οι καραμέλες, μαστίχα, κ.λ.π. κατά την διάρκεια της κολύμβησης Στο κατάστρωμα απαγορεύονται τα πολιτικά παπούτσια. Επιτρέπεται μόνο η χρήση των ειδικών για την πισίνα υποδημάτων Οι μαθητές πρέπει να φορούν σκουφάκια Οι μαθητές δεν πρέπει να αλλάζουν στο κατάστρωμα της πισίνα ή να στύβουν τα μαγιό τους στη πισίνα Γενικότερα οι κανόνες αποσκοπούν στην αίσθηση καθαριότητας και πειθαρχίας που είναι απαραίτητα στην διδασκαλία της κολύμβησης.