ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

Γερμανία Μαρίλια Διόλα.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός.
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικό Πρόγραμμα Φωτοβολταϊκά σε Κτίρια Ν. 3734/2009 Άρθρο 27 Α παρ.8 Ψηφίσαμε ειδική.
PROJECT: ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
H Βαλκανική χερσόνησο, πριν από τους Βαλκανικούς πολέμους
ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΒΛΑΧΑΚΗΣ-ΓΑΛΑΤΗΣ.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
NATiVuS.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Ελληνικές Ιχθυοκαλλιέργειες Εμπορικό ισοζύγιο Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Υπεύθυνος Πρακτικής Παύλος Καρανικόλας Επιβλέπων.
η πρώτη ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
5ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Παρουσίαση: «ονοματεπώνυμο σπουδαστών»
ΕΛΛΑΔΑ Μια εργασία του μαθητή: Αλέξανδρου Παπαγεωργίου
ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
MENU ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ TIRANA ΑΘΗΝΑ.
ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Συνοδικό Γραφείο Προσκυνηματικών Περιηγήσεων (Θρησκευτικού Τουρισμού)
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΟΤ ΣΕΡΒΙΑΣ Πρoισταμένη Γραφείου: Σοφία Λαζαρίδου Παρουσίαση Τουριστικής Αγοράς 18 &19 Δεκεμβρίου 2015

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΟΤ ΣΕΡΒΙΑΣ ΙΔΡΥΣΗ: Ν. 4179/2013 (ΦΕΚ 175/Α/08.8.2013) , άρθρο 15 «Ανασυγκρότηση γραφείων εξωτερικού Ε.Ο.Τ., τουριστικοί εντεταλμένοι και ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας γραφείων εξωτερικού Ε.Ο.Τ.», παρ. 1, εδάφιο ι’ . ENAΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 23 Απριλίου 2015 Δυνάμει της υπ’ αρ. 503662/23.10.2013 Απόφασης Ε.Ο.Τ. Το Γραφείο «φιλοξενείται» στην Ελληνική Πρεσβεία στο Βελιγράδι Αναμένεται ολοκλήρωση των διαδικασιών για νομική υπόσταση του

ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΟΤ ΣΕΡΒΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕΡΒΙΑ ΚΡΟΑΤΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ

ΒΑΛΚΑΝΙΑ-ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ

(ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΑ) Πηγή: http://webrzs.stat.gov.rs ΣΕΡΒΙΑ (REPUBLIC OF SERBIA) ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ, ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΑ) > 7 ΕΚΑΤ. 4 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ/ΚΑΤΟΙΚΟΙ >100.000: ● ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ≈ 1.660.000 - ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ● ΝΟΒΙ ΣΑΝΤ ≈ 341.000 ● ΝΙΣ ≈ 260.000 ● ΚΡΑΓΚΟΥΓΕΒΑΤΣ ≈ 178.000 Πηγή: http://webrzs.stat.gov.rs Απογραφή 2011

ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ – ΕΘΝΟΤΗΤΕΣ % ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΕΡΒΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ – ΕΘΝΟΤΗΤΕΣ % ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ

ΣΕΡΒΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΕΡΒΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ: ΣΕΡΒΙΚΑ ΚΥΡΙΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΑΛΒΑΒΗΤΟ 88.1% ΣΕΡΒΙΚΑ 3,4% ΟΥΓΓΡΙΚΑ 1,9% BOΣΝΙΑΚΑ 1,4% ΡΟΜΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ:   ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ >6 ΕΚΑΤ. (84,6%) ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ≈ 350.000 (5% ) ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ >220.000 (3%) AΘΕΙΣΤΕΣ (1,1%) ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ (0,99%)  

ΣΕΡΒΙΑ ΝΟΜΙΣΜΑ : ΣΕΡΒΙΚΟ ΔΗΝΑΡΙΟ (RSD) 1 ΕΥΡΩ ≈ 122 RSD (Μέση τιμή 11/12/2015 – National Bank of Serbia)

ΣΕΡΒΙΑ Aκαθάριστο Εθνικό Προιόν (GDP) 33,00 ΔΙΣ € (2014) Μέσος μεικτός μισθός RSD 60767 ή περίπου €500 Mέσος καθαρός μισθός RSD 44.124,00 ή περίπου € 365 Αύξηση τιμών καταναλωτή μεταξύ 2006 και 2011 > 50% €1:RSD80 (2008) σε €1:RSD115 (2013) και σε €1: RSD 122 (2015) Πηγές: http:trade.ec.europa.eu, WTTC, http://webrzs.stat.gov.rs

ΣΕΡΒΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΡΒΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΕΛΗ 2009 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η VISA ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΕ ΧΩΡΕΣ-ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ. ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΒΑΣΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΕΛΛΑΔΑ (985.000, 2014) 1ος ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑ* ( ≈ 120.000) ΑΙΓΥΠΤΟΣ* ΤΥΝΗΣΙΑ* ΙΣΠΑΝΙΑ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ (> 200.000 ) - ΚΡΟΑΤΙΑ ( ≈ 16.000) Πηγή: YUTA

2015 – περίπου στα ίδια επίπεδα με 2014 ΣΕΡΒΙΑ - ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ 2012-2014 ΕΤΗ ΑΦΙΞΕΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΡΕΧΟΝ/ ΠΡΟΗΓ. ΕΤΟΣ % ΕΠΙ ΣΥΝΟΛΟΥ ΟΔΙΚΩΣ ΑΕΡ/ΚΩΣ ΣΙΔ/ΚΩΣ ΘΑΛΑΣΣΙΩΣ 2012 620.450   4,0 565.674 43.780 1.369 2013 778.765 25,5 4,3 748.195 26.470 4.101 2014 985.661 26,6 4,5 953.324 29.293 1.330 1.748 Πηγή: ΕΛΣΤΑΤ, Τράπεζα Ελλάδος 2015 – περίπου στα ίδια επίπεδα με 2014

ΣΕΡΒΙΑ YUTA – Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Σερβίας >300 μέλη Ελλάδα > 250 Κατά μέσο όρο ≈ 625.000 Σέρβοι ταξιδεύουν ετησίως με οργανωμένα ταξίδια Μόνο 10 λειτουργούν πτήσεις charter Πηγή: YUTA

70% της συνολικής κίνησης προς Ελλάδα με οργανωμένα ταξίδια ΣΕΡΒΙΑ Ελλάδα :σταθερά ο Νο1 ξένος προορισμός για τους Σέρβους τουρίστες. ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ Χαλκιδική ≈ 310.000 Πιερία ≈ 135.000 70% της συνολικής κίνησης προς Ελλάδα με οργανωμένα ταξίδια Πηγή : YUTA

13,28 % της συνολικής κίνησης με οργανωμένα ταξίδια ΣΕΡΒΙΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ Κέρκυρα ≈ 45.000 Κεφαλονιά ≈ 18.000 Ζάκυνθος ≈ 20.000 13,28 % της συνολικής κίνησης με οργανωμένα ταξίδια Πηγή: YUTA

ΣΕΡΒΙΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ Σκιάθος ≈ 25.000 Κρήτη ≈ 9.000 Κώς ≈ 3.500 Ρόδος ≈ 8.500 7,36 % του συνόλου της συνολικής κίνησης με οργανωμένα ταξίδια Πηγή: ΥUTA

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – SOCIAL MEDIA Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις το διαδίκτυο είναι το γρηγορότερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό μέσο, τόσο στη Σερβία, όσο και στη Σλοβενία και την Κροατία. Στη Σερβία το ποσοστό διείσδυσης του διαδικτύου ανέρχεται σε 52,2% (κάτω από τον μέσο όρο στην Ευρώπη), ενώ στη Κροατία σε 63% και στη Σλοβενία σε 76% και από αυτού ποσοστό περί το 83% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο κάθε μέρα. H χρήση των social media σαν εργαλείο marketing παρουσιάζει επίσης αυξητική τάση, αλλά με σημαντική υστέρηση. Ανάμεσα στα social media, το δημοφιλέστερο με διαφορά είναι το Facebook, και ακολουθείται από You Τube, LinkedIn και στη συνέχεια Τwitter και τα blogs. Πηγή: Έρευνα ΑdEx Benchmark 2014, ΙΑΒ Εurope, iHS

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Η τηλεόραση και έντυπα μέσα εξακολουθούν να κυριαρχούν στην διαφημιστική αγορά της Σερβίας, με την τηλεόραση να επιτυγχάνει το μεγαλύτερο ποσοστό κάλυψης (96% των νοικοκυριών). H διαφημιστική δαπάνη σε περιοδικά τα τελευταία τρία χρόνια (2013-2015), παρουσιάζει στασιμότητα (περί τα € 11,2 εκατ.) Με βάση στοιχεία της εταιρείας Νielsen για το 2013 τα ποσοστά των μέσων στην συνολική διαφημιστική δαπάνη (περί τα € 155 εκατ.) είναι: τύπος 21%, τηλεόραση 54%, ράδιο 5%, internet 9% και λοιπά 11%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Eθνικής εμβέλειας (Ιδιωτικοί) RTS (δημόσιος) Γκρουπ FOX (καλωδιακό, SBB)

Εθνικές Ημερήσιες Εφημερίδες Περιοδικά www.blic.rs Εθνικές Ημερήσιες Εφημερίδες Περιοδικά Τα περιοδικά και κυρίως τα εξειδικευμένα αυξάνουν την κυκλοφορία τους , ενώ οι εθνικές ημερήσιες εφημερίδες να κατέχουν το 60% της διαφημιστικής δαπάνης για έντυπα μέσα. Ωστόσο, στρέφονται και αυτά προς το διαδίκτυο, δίνοντας σταδιακά μεγαλύτερο βάρος στις ηλεκτρονικές εκδόσεις τους. www.politika.rs www.blic.rs www.novosti.rs www.danas .rs www.kurir.rs www.informer.rs

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ International Fair of Tourism-IFT , Belgrad 18.02.2016 έως 21.02.2016 H Διεθνής Τουριστική Έκθεση που πραγματοποιείται στο Βελιγράδι, στο εκθεσιακό κέντρο Sajam (Belgrade Fair),, αποτελεί τη μεγαλύτερη τουριστική διοργάνωση στην Σερβία και κορυφαία στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Eυρύ κοινό - Eπαγγελματίες τουρισμού To 2015, συνολικά 1.103 εκθέτες, 293 διεθνείς, 50 χώρες. Eπισκέπτες, συνολικά 69.508 άτομα, 11.312 επαγγελματίες + 750 εκπρόσωποι ΜΜΕ.

ΔΡΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟ Ε.Ο.Τ. ΣΕΡΒΙΑΣ ΕΤΟΣ 2016

ΘΕΣΣΑΛΙΑ-ΠΗΛΙΟ-ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΗΠΕΙΡΟΣ-ΙΟΝΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΚΥΘΗΡΑ PRESS TRIPS - FAM TRIPS ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ: ΘΕΣΣΑΛΙΑ-ΠΗΛΙΟ-ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΗΠΕΙΡΟΣ-ΙΟΝΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΚΥΘΗΡΑ ΑΘΗΝΑ-ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΘΡΑΚΗ - ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΣΤΟΧΟΣ : ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΡΘΡΩΝ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ, ON LINE ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ CITY BREAKS ΕΜΦΑΣΗ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ ΥΨΙΦΩΝΟ Κ. Σ. ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ (18 ή 21/02/2016) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΟΥ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ (30/3/16 και 10/4/16) ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΦΗΜΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΟΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗ ΦΟΝΙΑΔΑΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ GREEK WEEKEND – (HBA) ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΕΡΒΙΑΣ (επιδιώκεται γαστρονομικό event, αντίστοιχο πρόγραμμα στον τηλεοπτικό σταθμό RTS) ΜΑΙΟΣ 2016 3 ΗΜΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, τέλη Μαρτίου/αρχές Απριλίου 2016 Διοργάνωση έκθεσης με φωτογραφίες UNESCO (διερεύνηση δυνατότητας)

Σεμινάρια/Workshops/Παρουσιάσεις ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ YUTA, ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ, ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΌ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ (ZTAS ΚΑΙ UHPA)

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΟΤ ΣΕΡΒΙΑΣ Σοφία Λαζαρίδου Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας