Επιχειρησιακή Στρατηγική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Harvard ManageMentor ® Επικοινωνώντας ένα Κοινό Όραμα.
Advertisements

Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Χαρίδημος Κ. Τσούκας Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης στην Έδρα Columbia Ship Management Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστήμιο.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Waste Water & Energy Ιωάννης Γιάνναρος Υπηρεσίες.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Στρατηγικες Καινοτομιας και Αναπτυξη Καινοτομων Προιοντων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Επιπλέον διάβασμα. Taylor, A. (1998) “ προσαρμογή στις αλλαγές των καιρών ”, fortune. Chan Kim, W. and Mauborgne, R. (2002) “Charting your company’s future”,
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Προσδιορισμός Απαιτήσεων στην ανάπτυξη Π.Σ. (Διάλεξη 8)
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ Β.6 Διαχείριση Κινδύνων & Έργων Α ργυρή Κατωπόδη.
“Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης: Τάσεις και Προοπτικές’’
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 9: Εργαλεία και μέθοδοι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Μέσα Στήριξης της Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
οικογενειακής επιχείρησης
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
1o Συνέδριο Διοικητικών Επιστημόνων «Διοικητική Θεωρία και Πράξη :
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Marketing για εκπαιδευτικούς
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακή Στρατηγική Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Αστερισμός της αξίας. Οι Norman & Ramirez το 1993 με άρθρο τους στο Harvard Business Review, θεώρησαν τη θεωρία της αλυσίδας αξίας ξεπερασμένη. Στηρίζουν την άποψη τους στα εξής: Η αξία αυξάνεται ανάλογα με το πώς ο πελάτης χρησιμοποιεί το προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία. Οι 2 βασικές πηγές που ενδιαφέρουν στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον είναι οι γνώσεις που κατέχουν τα μέλη της επιχειρηματικής αυτής προσπάθειας (ικανότητες) και οι σχέσεις που διαμορφώνονται με την αγορά (πχ πελάτες). Η αξία διαμορφώνεται από την συμμετοχή και συνεργασία όλων των μερών και μοιάζει με αστερισμό της αξίας. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Αστερισμός της αξίας. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Αστερισμός της αξίας. Περιλαμβάνει: προμηθευτές, συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, συμμαχίες, πελάτες. Ο βασικός στρατηγικός στόχος είναι η βελτιστοποίηση της συναρτησιακής σχέσης που διαμορφώνεται ανάμεσα στα στοιχεία που συμμετέχουν στον «αστερισμό της αξίας». 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Αστερισμός της αξίας. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Ο Αστερισμός της Αξίας συνιστάται από ικανότητες και σχέσεις. Η θεωρία της αλυσίδας αξίας είναι περιοριστική, βασίζεται στο παραδοσιακό μοντέλο της γραμμικής , διαδοχικής και προς μία μόνο κατεύθυνση σύνδεσης των μερών του αγαθού, όπου η αξία προστίθεται σε κάθε βήμα αυτής της γραμμής παραγωγής. Η σημασία της στρατηγικής επομένως συνίσταται στη σωστή τοποθέτηση της επιχείρησης και των δραστηριοτήτων της στην αλυσίδα παραγωγής. Η αξία όμως μπορεί να αυξάνεται ανάλογα με το πώς ο πελάτης χρησιμοποιεί το προσφερόμενο αγαθό ή υπηρεσία. Τα εμπλεκόμενα μέρη που προαναφέραμε ονομάζονται «Αστερισμός αξίας». Ο Αστερισμός της Αξίας συνιστάται από ικανότητες και σχέσεις. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Αστερισμός της αξίας. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Βenchmarking είναι η διαδικασία σύγκρισης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού σε σχέση με μία επιχείρηση που είναι πρωτοπόρος στον κλάδο τόσο από άποψη απόδοσης όσο και σε σχέση με την γενικότερη λειτουργία της. Η σύγκριση μπορεί να γίνει στο σύνολο της επιχείρησης ή μπορεί να επικεντρωθεί σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της. Η σύγκριση αυτή περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό μετρήσιμων παραμέτρων που επηρεάζουν την καθημερινή λειτουργία. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Σύγκριση με μία επιχείρηση που παρουσιάζει εξαιρετικά αποτελέσματα στην γενική λειτουργία της ή σε επιμέρους τομείς. Από την διαδικασία αυτή προσδοκάτε η υιοθέτηση πρακτικών ανάπτυξης σε τομείς που υπάρχει υστέρηση. Σύγκριση με μια ομάδα επιχειρήσεων σε συγκεκριμένους προκαθορισμένους δείκτες. Σκοπός είναι η αναγνώριση των δυνατών και αδυνάτων σημείων της επιχείρησης. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Η πολλαπλή αυτή σύγκριση μπορεί να αναφέρεται σε τομείς όπως: Χρηματοοικονομικά, Στρατηγική, Έρευνα και ανάπτυξη, Τεχνολογία παραγωγής, Προϊόντων και marketing, Ποιότητας και ικανοποίησης πελατών, Αποθήκης, Αλυσίδας προμηθειών. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Ορισμός δεικτών προς σύγκριση, Μέτρηση δεικτών σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων, Αξιολόγηση επιχείρησης με γνώμονα τους δείκτες αυτούς, Εύρεση των σημείων όπου η επιχείρηση υστερεί σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλεχθείσες επιχειρήσεις. Προϋπόθεση για την επιτυχία και αξιοπιστία της διαδικασίας είναι η ύπαρξη βάσης δεδομένων με μεγάλη έκταση. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Το κόστος υλοποίησης περιλαμβάνει: Το κόστος ανάληψης από τον ειδικό για την διαμόρφωση του ερωτηματολογίου, Το κόστος χρήσης της βάσης δεδομένων, Την αμοιβή του συμβούλου συγκριτικής αξιολόγησης. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Η εφαρμογή της μεθόδου περιλαμβάνει 5 φάσεις: Σχεδιασμός. Εδώ καθορίζεται το πεδίο εφαρμογής της σύγκρισης και ο τύπος οργανισμού που θα αποτελέσει την βάση για την σύγκριση. Ανάλυση. Αφού συγκεντρωθούν τα δεδομένα, αναλύονται οι διαφορές ανάμεσα στην πηγή και τον αποδέκτη. Έτσι γίνεται αντιληπτή η βέλτιστη πρακτική. Ενσωμάτωση. Αφορά την διαδικασία προετοιμασίας για την υλοποίηση των δράσεων. Δράση. Υλοποίηση των πορισμάτων της συγκριτικής αξιολόγησης. Ωρίμανση. Φάση κατά την οποία παρακολουθούμε την εξέλιξη των όσον υιοθετήσαμε. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Μορφές συγκριτικής αξιολόγησης: Συγκριτική αξιολόγηση του ανταγωνιστή. Εδώ εξετάζονται οι λόγοι για τους οποίους ο ανταγωνιστής παρουσιάζει υψηλότερη απόδοση. Εσωτερική συγκριτική αξιολόγηση. Εφαρμόζεται σε εταιρίες που συγκεντρώνουν από κάτω τους πολλές επιμέρους μονάδες. Συγκριτική αξιολόγηση των διαδικασιών. Μπορεί να εφαρμοστεί και από επιχειρήσεις που παράγουν διαφορετικά προϊόντα. Γενικευμένη συγκριτική αξιολόγηση. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Μέθοδος Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking). Για την "αποκρυπτογράφηση" των στρατηγικών, πρακτικών, διαδικασιών όχι μόνο των ανταγωνιστών αλλά των καλυτέρων στο είδος , την ανίχνευση των δυνάμεων και αδυναμιών τους αλλά και τη χρήση της πληροφόρησης αυτής για τη σχεδίαση των βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να ξεπεραστούν οι ανταγωνιστές. Η καλύτερη γνώση των ανταγωνιστών και των δυνατών και αδύνατων σημείων τους αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία η επιχείρηση μπορεί και πρέπει να βασιστεί για την απόκτηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος. Βοηθάει στην αναγνώριση στοιχείων της στρατηγικής των ανταγωνιστών που μπορεί να αποτελέσουν ανεκτίμητη πληροφόρηση για την επιχείρηση. 1. Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Συνέχεια Ανάλυσης Εξωτερικού περιβάλλοντος Επιπλέον θα παρατεθούν παραδείγματα και θα γίνουν ασκήσεις σχετικά με τα ανωτέρω. Για το επόμενο μάθημα Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. ΤΕΛΟΣ 5ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ. Καθηγητής: Καλογερίδης Νικόλαος Τμήμα Διοίκησης των Επιχειρήσεων / Γρεβενά Εξάμηνο: Ζ