ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι 7ο εξάμηνο ακαδ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Τι είναι ο προγραμματισμός
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΡΟΗ Υ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΪΟΓΛΟΥ YOU ARE NOW ENTERING TO THE WORLD OF AGENT BASED MODELS.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Εφαρμογές Δικτύων Αισθητήρων: Τί μέλλει γενέσθαι; Σ. Χατζηευθυμιάδης Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ Ερευνητική Ομάδα Διάχυτου Υπολογισμού.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εργασία Πληροφορικής 2 ου Εξαμήνου Συστήματα Στήριξης Οδοντιατρικής Απόφασης (ΣΣΟΑ) Δημάδης Αργύρης Θεοδοσοπούλου Ζωή Παπαδούλης Κων/νος.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
Καλές Πρακτικές Ευχρηστίας Τάσος Μακρής, M.Sc. Digital Ship - Athens 2009 Tasos Makris Ημέρες Ευχρηστίας & Προσβασιμότητας 2011 Τάσος Μακρής.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
M. Πατρινόπουλος.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι 7ο εξάμηνο ακαδ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι 7ο εξάμηνο ακαδ. έτος 2015|6 AMBIENT INTELLIGENCE + RESPONSIVE ENVIRONMENTS ΟΜΑΔΑ 3

AMBIENT INTELLIGENCE + RESPONSIVE ENVIRONMENTS ΟΜΑΔΑ3 To Ambient Intelligence οραματίζεται ένα κόσμο οπού οι άνθρωποι περικυκλώνονται από έξυπνες κ διαισθητικές διασυνδέσεις ενσωματωμένες σε καθημερινά αντικείμενα και φυσικά περιβάλλοντα. Αυτές οι διασυνδέσεις αναγνωρίζουν και ανταποκρίνονται στην παρουσία και τη συμπεριφορά ενός ατόμου με προσωπικό και σχετικό τρόπο. Η τεχνολογία αυτή είναι αόρατη καθώς χρησιμοποιεί λειτουργείες που εμφανίζονται απευθείας,είναι διάχυτη καθώς είναι καθολικά προσβάσιμη,αφού βρίσκεται σε αντικείμενα και περιβάλλοντα γύρω μας και τέλος, έξυπνη καθώς διαθέτει ένα ανώτερο επίπεδο συλλογισμού που οδηγεί σε λογικά αποτελέσματα με σκοπό να βοηθήσει το χρήστη.

ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΑΛΙΚΗ Kinetic architecture Interactive Architecture δημιουργία χώρων και αντικειμένων που μπορούν να ξαναρυθμιστούν (δομικά), ώστε να ανταποκρίνονται σε μεταβαλλόμενες ανάγκες. μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αναβάθμιση των αισθητικών χαρακτηριστικών τους, για να ανταποκριθούν στις περιβαλλοντικές συνθήκες Η δυνατότητα για πρακτικές εφαρμογές της κινητικής αρχιτεκτονικής αυξήθηκε απότομα στα τέλη του 20ου αιώνα, λόγω των εξελίξεων στη μηχανική, τη πληροφορική , και τη ρομποτική H κινητή πόρτα-γέφυρα στα μεσαιωνικά κάστρα μπορεί να θεωρηθεί μια πρώιμη μορφή κινητικού σχεδιασμού. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα είναι το βιβλίο του ρώσου Chernikhov «101 Architectural Fantasies» (1933). Με το συνδυασμό ¨έξυπνων¨ υπολογιστικών συστημάτων και μεταβαλλομενων δομών, η αρχιτεκτονική μπορεί να στοχεύσει στη δημιουργία πολύπλοκων συμπεριφορών σε σύνθετα περιβάλλοντα. Κινητές γέφυρες με μηχανισμό που επιτρέπει τη διέλευση πλοίων Κινητές όψεις κτιρίων Κινητά στέγαστρα σε στάδια κτλ ΟΜΑΔΑ3 Interactive Architecture ΑΜ 601468

ΒΛΑΧΟΥ ΖΩΗ Ambient Interfaces ΒΛΑΧΟΥ ΖΩΗ Ambient Interfaces Το ανθρώπινο πρόσωπο είναι συνηθισμένο να αναγνωρίζει άλλους ανθρώπους, να ρυθμίζει τη συζήτηση με νεύματα, να ερμηνεύει ό,τι έχει ειπωθεί από το διάβασμα των χειλιών και να επικοινωνεί και να καταλαβαίνει κοινωνικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων συναισθηματικών καταστάσεων και προθέσεων, βασιζόμενο στις εκφράσεις του προσώπου. Η μηχανική κατανόηση των εκφράσεων του ανθρώπινου προσώπου θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στις κοινωνικές διεπαφές και διασυνδέσεις του χρήστη, ένα αναπόσπαστο κομμάτι των τεχνολογιών της περιβάλλουσας νοημοσύνης. Τα προγράμματα περιβαλλουσών διεπαφών (ambient interfaces) υπερβαίνουν τις κλασσικες γραφικές διεπαφές με τον χρήστη και χρησιμοποιούν ολόκληρο το περιβάλλον του για την αλληλεπίδρασή ανάμεσα στον χρήστη και το σύστημα. Παρουσιάζουν ψηφιακές πληροφορίες μέσα από έξυπνες αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον του χρήστη, όπως μεταβολές του φωτός, ήχων ή κινήσεων. Αιχμαλωτίζουν τις φυσικές αλληλεπιδράσεις του χρήστη με συσκευές, όπως διακόπτες, κουμπιά ή τροχούς και τις μεταφράζουν σε ψηφιακές εντολές. Οι περιβάλλουσες διασυνδέσεις υπερβαίνουν την κλασική γραφική διεπαφή του χρήστη και δεν καταναλώνονται στην οθόνη ενός υπολογιστή, κάνουν την αλληλεπίδραση του χρήστη με το σύστημα πιο εύκολη και διαισθητική. ΟΜΑΔΑ3 Ambient Intelligence in Everyday Life: Foreword by Emile Aarts ΑΜ 601479

Ηuman computing interaction ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Ηuman computing interaction Ένας βασικός στόχος της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή είναι να βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ χρηστών και υπολογιστών, μέσω της ορθής σχεδίασης εύχρηστων και εργονομικών υπολογιστών, προσανατολισμένων στις ανθρώπινες ανάγκες. Παρέχει κατανόηση των αναγκών των χρηστών, οδηγίες ορθού σχεδιασμού διεπαφών, μεθόδους αξιολόγησης χρηστικότητας υπολογιστικών συστημάτων και μία βάση γνώσεων για τις διαθέσιμες τεχνολογίες αλληλεπίδρασης. Σημαντικά παραδείγματα (paradigms) και επιτεύγματα του πεδίου της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή Γλώσσα εντολών Μενού επιλογής Φόρμες Γραφικές διεπαφές Παραθυρικό περιβάλλον Διαδίκτυο Υπερμέσα και πολυμέσα 3Δ (τρισδιάστατες) διεπαφές ΟΜΑΔΑ3 Human- Computer Interaction Fundamentals ΑΜ 601450

multi user smart system ΚΑΣΚΑΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ multi user smart system   RTLS (Real Time Location System) RFID ( Radio-Frequency Identification) Aυτοματοποιημένο σύστημα εντολών Internet Βάση Δεδομένων  H χρήση τέτοιων συτημάτων οδηγεί σε:  Εξοικονόμηση χρόνου, χρήματος, ενέργειας Αύξηση παραγωγικότητας Μεγαλύτερη Ακρίβεια στην κάθε ενέργεια Αποφάσεις Βέλτιστες. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Εφαρμογές που αφορούν την υγεία. Τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς Εκπαιδευτικές υπηρεσίες Δημόσια Επιτήρηση Στην παραγωγή Υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης Κατοικία Ρομποτική ΟΜΑΔΑ3 Ambient Intelligence and Future Trends-International Symposium on Ambient Intelligence ΑΜ 601499

Ubiquitous Computing (Διάχυτη Υπολογιστική) ΜΠΑΚΡΑΤΣΑ ΑΛΚΜΗΝΗ Ubiquitous Computing (Διάχυτη Υπολογιστική) Η έννοια της διάχυτης υπολογιστικής αναφέρεται στη σύγκλιση και σύνθεση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών σε ένα ενιαίο περιβάλλον και αποτελεί την βασική συνιστώσα ενός περιβάλλοντος περιρρέουσας νοημοσύνης (Ambient Intelligence). Η τεχνολογία ενσωματώνεται στο φυσικό περιβάλλον διευκολύνοντας τις καθημερινές δραστηριότητες των ανθρώπων και είναι «πανταχού παρούσα». Ο πρώτος που όρισε την έννοια αυτή ήταν ο Mark Weiser, ο οποίος και συνέλαβε έναν νέο τρόπο σκέψης για τους υπολογιστές, λαμβάνοντας υπόψη το φυσικό ανθρώπινο περιβάλλον και επιτρέποντας στους ίδιους τους υπολογιστές να εξαφανίζονται στο υπόβαθρο. Έτσι δημιουργείται μια νέα σχέση ανθρώπου-υπολογιστή, όπου ο υπολογιστής είναι ο ψηφιακός βοηθός του ανθρώπου που επικεντρώνεται στην ικανοποίηση των επιθυμιών του, χωρίς να τον εμποδίζει. Σε ένα δίκτυο συσκευών τέλεια εναρμονισμένο που δρα στην αφάνεια, οι διαδικασίες πραγματοποιούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία.   ΟΜΑΔΑ3 ΑΜ 601453 Ambient Intelligence in Everyday Life

Ubiquitous Computing (Διάχυτη Υπολογιστική) ΜΠΑΚΡΑΤΣΑ ΑΛΚΜΗΝΗ Ubiquitous Computing (Διάχυτη Υπολογιστική) Για να μπορέσουν αυτές οι συσκευές να συνεργαστούν επιτυχώς τόσο με το χρήστη όσο και με περιβάλλον θα πρέπει να έχουν επίγνωση του περιβάλλοντος (context-aware), δηλαδή την δυνατότητα να αισθάνονται, να αντιδρούν και να προσαρμόζονται στο περιβάλλον χρήσης τους. Έτσι, οι υπολογιστές θα έχουν την ικανότητα πρόβλεψης και προληπτικής δράσης, αντλώντας αυτόματα τις ανάγκες των χρηστών από το χώρο. Παραδείγματα διάχυτης υπολογιστικής μπορούμε να βρούμε σε μικρο-συσκευές ενσωματωμένες σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, ενδύματα, έπιπλα κλπ προσδίδοντάς τους παραπάνω λειτουργίες (π.χ τραπέζι με ενσωματωμένη οθόνη, καρέκλα με αισθητήρες) ή και σε χώρους με ενσωματωμένο σύστημα διάχυτης τεχνολογίας όπου συνεργάζονται πολλές συσκευές (π.χ αυτόματη ρύθμιση θέρμανσης/ψύξης/φωτισμού, ενεργοποίηση συσκευών με την ανθρώπινη παρουσία κλπ) ΟΜΑΔΑ3 ΑΜ 601453 Ambient Intelligence in Everyday Life

Αdaptive architecture ΜΠΟΝΙΟΥ ΜΑΓΔΑ Αdaptive architecture Η προσαρμοστική αρχιτεκτονική ορίζεται ως η Αρχιτεκτονική στην οποία το κτίριο, η κατασκευή, το σύστημα προσαρμόζεται σύμφωνα με ερεθίσματα που λαμβάνει από εξωτερικές και εσωτερικές επιδράσεις. Ως εξωτερικοί παράγοντες επίδρασης αναφέρονται, μεταξύ άλλων, οι καιρικές συνθήκες, τα περιβαλλοντολογικά χαρακτηριστικά και η εισαγωγή πληροφοριών διάφορων θεμάτων. Αντίστοιχα, ως εσωτερικοί παράγοντες επίδρασης λαμβάνονται υπ’ όψιν χαρακτηριστικά όπως ο πληθυσμός, η εσωτερική θερμοκρασία, η κίνηση, κλπ. Υπό την επίδραση των παραγόντων αυτών, το συνολικό σύστημα αλλάζει και προσαρμόζει χαρακτηριστικά όπως η κατασκευή, η συμπεριφορά, τα στοιχεία που το απαρτίζουν. Η αντίληψη του συστήματος στα εξωγενή και ενδογενή ερεθίσματα και η διάδραση μεταξύ αυτών και του συστήματος, οδηγεί στη μεταβλητότητα, την κινητικότητα και την προσαρμοστικότητα του κτιρίου – συστήματος. Η προσαρμοστικότητα λαμβάνει χώρα κυρίως στα μη λειτουργικά μέρη του συνόλου, ή στα κατασκευαστικά στοιχεία, αφήνοντας ανέπαφα τα λειτουργικά ΟΜΑΔΑ3 'Μεταβαλλόμενη αρχιτεκτονική: Κίνηση, προσαρμογή, ευελιξία", Κωνσταντίνος Αλκέτας Ουγγρίνης, Εκδοτικός Όμιλος Ίων, 2012 ΑΜ 601083

ΣΜΥΡΝΙΟΥ ΑΓΑΠΗ REASONING Το σύστημα του λογισμικού που συλλέγει πληροφορίες με σκοπό να παράγει συμπεράσματα, χρησιμοποιώντας τεχνικές «λογισμού», όπως ο επαγωγικός ή ο παραγωγικός λογισμός. Σαν σύστημα είναι πολύ χρήσιμο για την αντιμετώπιση ατελειών και αβεβαιοτήτων που μπορεί να υπάρχουν στα δεδομένα. Επιτρέπει τον εντοπισμό λαθών, τον υπολογισμό τιμών που μπορεί να λείπουν , τον καθορισμό της ποιότητας, της ακρίβειας και της ισχύος των δεδομένων του περιβάλλοντος, ακόμα και την εξαγωγή νέων συμπερασμάτων ή έμμεσων πληροφοριών από τα αρχικά δεδομένα. Είναι επίσης απαραίτητο για την πρόκληση δράσεων ή προσαρμογών ανάλογα με τις συνθήκες που μπορεί να έχουν σημασία για κάποια εφαρμογή. (σελ 3) Ο ορισμός επιλέχθηκε γιατί το σύστημα «εκλογίκευσης» είναι απαραίτητο για οποιαδήποτε εφαρμογή ή λογισμικό, από το πιο απλό μέχρί το πιο σύνθετο. Αποτελλεί την «λογική» ενός υπολογιστικού συστήματος και στις πιο πολύπλοκες μορφές του προσπαθεί ναν μιμιθεί τη μέθοδο με την οποία ο άνθρώπινος νους εξάγει συμπεράσματα. Χωρίς αυτό το σύστημα, οποιαδήποτε λογισμικό, αδυνατεί να προσαρμοστεί σε μεταβαλλόμενα δεδομένα. ΟΜΑΔΑ3 “Decentralized Reasoning in Ambient Intelligence” ΑΜ 601094

Δραστηριότητα: είναι δομημένη στις δράσεις και τις λειτουργίες ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΕΛΕΝΗ Psychology of Ambient Δραστηριότητα: είναι δομημένη στις δράσεις και τις λειτουργίες Παρουσία: βασίζεται στην εμπειρία Κατάσταση: το τμήμα του πλαισίου μέσα στο οποίο διενεργείται η δραστηριότητα ( περιορισμοί ΟΜΑΔΑ3 ΑΜ 601477 Ambient Inteliggence

ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ-ΤΣΕΛΕΚΤΣΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ-ΦΟΙΒΟΣ SMART BUILDING – BUILDING AUTOMATION Οι όροι αυτοί αναφέρονται όλοι στην ιδέα ενός τεχνολογικού θαύματος, την δημιουργία ενός πλήρως αυτοματοποιημένου κτίσματος. Η ιδέα έχει περιγραφεί από πολύ παλιά σε διάφορα έργα επιστημονικής φαντασίας. Σήμερα όμως τον 21ο αιώνα η ιδέα αυτή, με την μεγάλη διάδοση του ηλεκτρισμού και την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Τα κυριότερα προβλήματα που αναλαμβάνουν να επιλύσουν τα building automations, έχουν να κάνουν συνήθως με αυτοματισμούς στην θέρμανση, στον φωτισμό –σκιασμό, στις ηχητικές ή οπτικοακουστικές συσκευές, την ασφάλεια κ.ά. Σήμερα πολλά κτίρια κτίρια φέρουν Building Automation System (BAS) όπως το: Bahrain World Trade Center, Environmental Systems Inc. (ESI) HQ, Pacific Controls Building, Al-Bahr, Abu Dhabi, NASA Sustainability Base in Moffett Field, Mansion ZCB, Hong Kong. ΟΜΑΔΑ3 “Decentralized Reasoning in Ambient Intelligence” ΑΜ 601422

ΤΣΙΛΙΜΑΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑΣ User-cantered design ΤΣΙΛΙΜΑΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑΣ User-cantered design Ο ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός(User-Centered Design) είναι ένα πλαίσιο διαδικασιών στο οποίο οι ανάγκες, οι επιθυμίες και οι περιορισμοί των χρηστών ενός αντικειμένου λαμβάνουν εκτεταμένη προσοχή σε κάθε στάδιο της διαδικασίας του σχεδιασμού του. Ο τρόπος αυτός σχεδιασμού μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια πολυδιάστατη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων η οποία, όχι μόνο οι σχεδιαστές να αναλύσουν και να προβλέψουν το πως οι χρήστες θα χρησιμοποιήσουν ένα αντικείμενο-εργαλείο, αλλά και να ελεγχθεί η εγκυρότητα των υποθέσεων σε σχέση με τη συμπεριφορά των χρηστών κάνοντας δοκιμές με πραγματικούς χρήστες σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, από τις απαιτήσεις, τις ιδέες, τα pre-production μοντέλα, τα mid-production και τα post-production, δημιουργώντας έτσι ένα κύκλο επαλήθευσης, επιβεβαίωσης και τροποποίησης των αρχικών απαιτήσεων ΟΜΑΔΑ3 User-Centered Design ΑΜ 601420

ΤΣΙΛΙΜΑΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑΣ User-cantered design ΤΣΙΛΙΜΑΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑΣ User-cantered design Τέτοια test είναι απαραίτητα επειδή συχνά είναι πολύ δύσκολο για τους σχεδιαστές ενός αντικειμένου να καταλάβουν τι βιώνει ένας χρήστης όταν χρησιμοποιεί το εργαλείο-αντικείμενο για πρώτη φορά και ποια είναι η καμπύλη μάθησής του. Η βασική διαφορά από τις άλλες φιλοσοφίες σχεδιασμού ενός αντικειμένου είναι ότι ο ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός στοχεύει στο να βελτιστοποιήσει το αντικείμενο γύρω από το πώς οι χρήστες μπορούν, θέλουν ή χρειάζεται να το χρησιμοποιήσουν αντί να τους αναγκάζει αλλάζουν την συμπεριφορά τους για να συμβιβαστούν με αυτό. ΟΜΑΔΑ3 User-Centered Design ΑΜ 601420

Experiential Interior Design (EID) , Βιωματικός Εσωτερικός Σχεδιασμός ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΑ Experiential Interior Design (EID) , Βιωματικός Εσωτερικός Σχεδιασμός Η κατηγοριοποίηση των ανθρώπινων βιωμάτων σχεδιασμός χώρων στοχεύει στο να προκαλέσει την επιθυμία στον επισκέπτη να παραμείνει στον χώρο και να αλληλεπιδράσει με αυτόν. Ο EID αποτελεί ισχυρό εργαλείο στο χώρο του marketing Η αναγνώριση των αισθήσεων που προκαλούν την επιθυμία στον άνθρωπο να παρατείνει μία εμπειρία ή να την επαναλάβει ‘Οσο πιο περίτεχνος ο σχεδιασμός ενός χώρου,τόσο περισσότερο χρόνο χρειάζεται κάποιος για να τον «καταγράψει». Η όσφρηση,διεγέιρει τη μνήμη άμεσα,επομένως και τα συναισθήματα. Συχνά, ο βιωματικός σχεδιασμός ταυτίζεται,λανθασμένα,με τον θεματικό σχεδιασμό,του οποίου σκοπός είναι η διασκέδαση του επισκέπτη (μονόπλευρος,ενεργητικός). Αντίθετα,ο βιωματικός σχεδιασμός στοχεύει σε μια πιο βαθιά και μακροχρόνια σχέση αλληλεπίδρασης (παθητικός). Το EID χρησιμοποιείται συχνά ως μέσω marketing,μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί σε δημόσια κτίρια,όπως νοσοκομεία,σχολεία,μουσεία κλπ. Εφαρμόζεται ακόμη σε ξενοδοχειακές μονάδες. ΟΜΑΔΑ3 Ambient Intelligence ΑΜ 601490 Felix Jesus Villanueva Molina

ΧΑΡΙΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ηealth monitoring ΧΑΡΙΣΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ηealth monitoring Health monitoring (ιατρική παρακολούθηση) Βασικό στοιχείο της παρακολούθησης αυτής ο ηλεκτρονικός φάκελος ασθενούς (Electronic Patient File). Κύριος στόχος να φύγει η τεχνολογία στο παρασκήνιο και να καταλάβει κυρίαρχη θέση το υποκείμενο. Σκοπός να γίνουν όλα αυτοματοποιημένα. Τα πέντε σημεία κλειδιά για πετυχημένη εφαρμογή. (embedding, context-awareness, personalization, adaption, anticipation) Ένα πολυσυζητημένο μειονέκτημα είναι η διάθεση πολλών προσωπικών πληροφοριών σε μερίδα ανθρώπων με άλλα συμφέροντα. Ανάπτυξη της τεχνολογίας ένα βήμα παραπάνω όπου ο υπολογιστής γνωρίζει πότε ένα πρόσωπο είναι παρών, ποιο είναι, πώς είναι, πως νιώθει, τι θέλει και τι σκοπεύει να κάνει. ΟΜΑΔΑ3 Ambient intelligence. Viable future or dangerous illusion ΑΜ 601334

Social & ethical implications ΧΡΙΣΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Social & ethical implications Κοινωνική Συμβατότητα (Social Compatibility) • Διαφάνεια (Transparency) • Βιωσιμότητα της γνώσης (Knowledge Sustainability) • Δικαιοσύνη (Fairness) • Καθολική πρόσβαση (Universal Access) Έλεγχος • Έλεγχος Περιεχομένου (Content Contro) • Σύστημα Ελέγχου (System Control) • Λογοδοσία (Accountability) ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ Εκπαίδευση Υγεία Εργασία Σχέση ανθρώπων-μηχανών Ιδιωτικότητα (σύνορα ιδιωτικού-δημόσιου χώρου) Ασφάλεια Οικονομία Σχέσεις ανθρώπων Περιββάλον Εξουσία ΟΜΑΔΑ3 Ambient intelligence. Viable future or dangerous illusion ΑΜ 601334