1st Special Nursery school of Patra, Greece

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Advertisements

Κι άλλα αποτελέσματα! More Results!. Results from SNP
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΑΠΟ ΤΟΝ Χρίστο Λουκά ΑΠΟ ΤΗΝ Γιώτα Κουβάρα ΚΑΙ ΤΟΝ Χρήστο Γκιζίμη
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ An Example of Inefficient Free Peer Interaction & How to Trigger Productive Peer Interaction Chen-Chung.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Workshop positive effects of AAT and animals for teachers and parents December st Special Nursery school of Patra, Greece.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Technical Vocational Education (TVE)
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Third Declension Nouns
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Anti-bullying Campaign
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Study in Holland: open to international minds
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Επανάληψη σε όλους τους χρόνους
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1st Special Nursery school of Patra, Greece December 2015 Workshop positive effects of AAT and animals for teachers and parents 1st Special Nursery school of Patra, Greece

1st Special Nursery school of Patra, Greece Two separate workshops, one for teachers and one for parents First workshop with teachers as: to be clearly informed about the project in a more detailed and “professional” way. to answer their questions which could be more complicated than parents’ to prepare them as “multipliers” of the project to make them ready to answer the questions about the project to the children, the parents, the other teachers of the adjacent school 1st Special Nursery school of Patra, Greece

1st Special Nursery school of Patra, Greece Workshop with teachers It has been done in a working day, after classes had finished and lasted about two hours. 1st Special Nursery school of Patra, Greece

1st Special Nursery school of Patra, Greece Workshop with teachers Topics references: Analysis of the terms: Animal Assisted Interventions, Animal Assisted Therapy, Animal Assisted Education, Animal Assisted Activities, Animal Assisted Interaction - The Benefits of Animal Assisted Interactions: Physical, Psychological, Social, Behavioural, Emotional, Cognitive Teamwork on: Case Study reviews Introduction to: Animal Husbandry, Animal Handling, Animal Welfare, with ELISTA presentations and explanation in Greek Expression of ideas from teachers of how to “use” the animals for the benefit of the students (e.g. Curriculum adaptation when teaching about animals to include AAT) Questions, Conclusion 1st Special Nursery school of Patra, Greece

Ο σκύλος και η γάτα είναι ζώα που ζουν κοντά στον άνθρωπο, μετά από δική του επιλογή. Ο σκύλος, γρήγορα γίνεται για το αφεντικό του ένας ανεκτίμητος φίλος και η κοινή τους ζωή διαρκεί πολλά χρόνια. Η γάτα είναι πιο ενδιαφέρον και συνάμα το πιο μυστηριώδες ζώο. Η θαυμαστή ευλυγισία της και αντοχή ήρεμη ιδιοσυγκρασία της, η αυτάρκεια και η υπερηφάνεια της, οι μυθικοί σχεδόν πέντε αισθήσεις της, την κάνουν ένα σύντροφο πραγματικά συναρπαστικό. Τα ζώα είναι κομμάτι της καθημερινότητας για πολλούς ανθρώπους. Είναι φύλακες,αγαπητά ζώα και ευαίσθητα. Τα απλά κοινά κατοικίδια πολλοί τα θέλουν για λόγους προστασίας,αγάπης, ίσως κάποιοι δεν είχαν ποτέ και θέλουν ένα για να εκπληρώσουν την επιθυμία τους, κάποιοι μπορεί να θέλουν να γεμίσουν ένα ψυχικό κενό.

Στη φύση,υπήρχε πλήρης ισορροπία μεταξύ των ζωντανών οργανισμών και όλα τα πλάσματα ζούσαν ελευθέρα και ασφαλή.Η πολιτισμική εξέλιξη,που εμείς καταφέραμε,εγκλώβισε τα ζώα,αβοήθητα,σε δρόμους,τσιμεντένια κτίρια και περιοχές άγονες.Και ενώ εμείς δημιουργήσαμε το “πρόβλημα”,το διαιωνίζουμε,αλλά το τραγικότερο είναι ότι αντιδρούμε σε αυτό και αρνητικά. Κάθε στιγμή που μιλάμε ένα σκυλί υποφέρει από τον δημιουργό του.Ο άνθρωπος μπορεί να το εξημέρωσε αλλά μπορεί και κάποιοι να θέλουν να το “τιμωρούν”.Γιατί κάποιος όμως θέλει να το κάνει αυτό;Ο ίδιος δημιουργός να το καταστρέφει;Αυτός που χρειάστηκε χρόνια ίσως και δεκαετίες να το “σκοτώνει”;Μερικοί άνθρωποι τα θέλουν μόνο για να τα βλέπουν να υποφέρουν και μετά να τα απορρίπτουν πετώντας τα,χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι τα αθώα αυτά πλάσματα ήθελαν μόνο μια ζεστή αγκαλιά.Την αγκαλιά του αφεντικού τους που δυστυχώς δεν τους την πρόσφερε ποτέ.

Οι λύσεις είναι φανερές: 1)Να μην εγκαταλείπονται ενήλικα ζώα η μικρά Οι λύσεις είναι φανερές: 1)Να μην εγκαταλείπονται ενήλικα ζώα η μικρά.Στην εποχή μας,είναι εύκολο,με τα τόσα μέσα που διαθέτουμε, να βρεις κάποιον,που αγαπάς τα ζώα για να χαρίσεις ένα ζωάκι.Αγγελίες εφημερίδες και περιοδικών,ραδιόφωνο,τηλεόραση,ο κτηνίατρος της περιοχής σας , μπορούν να βοηθήσουν.

2)Ταυτότητα, σήμανση και στείρωση των αδέσποτων που ήδη υπάρχουν 2)Ταυτότητα, σήμανση και στείρωση των αδέσποτων που ήδη υπάρχουν. Μ’ άλλα λόγια τα αδέσποτα ζώα , σταδιακά, συλλέγονται, γίνεται έλεγχος της υγιεινής τους κατάστασης, εμβολιασμός τους, αποπαρασίτωση τους (δίνονται χάπια για εχινόκοκκο) και στείρωση όλων των θηλυκών. Σ’ αυτή τη λύση βέβαια, χρειάζεται η συνεισφορά ανθρώπων, που είναι ευαισθητοποιημένοι στα ζώα και κρατικών μηχανισμών, που αποτελούν την οικονομική πηγή.

Συγκεκριμένα για την πραγματοποίηση της δεύτερης λύσης χρειάζεται: Ομάδα κτηνιατρικών,για τη διενέργεια των στειρώσεων. Χώρος αναμονής και μετεγχειρητικής εξέλιξης,που διαρκεί μια εβδομάδα για το κάθε ζώο. Άτομα με διάθεση και ευαισθησία,που θα βοηθούν στην περίθαλψη των ζώων. Χρήματα,για την πραγματοποίηση των επεμβάσεων,που μπορεί να ελαχιστοποιηθεί με καλή οργάνωση των χειρουργείων. Άρα,είναι φανερό ότι το να νοιαζόμαστε η να παραπονιόμαστε,μόνο θεωρητικά,δε φτάνει.Απαιτείται συνεργασία και κατανόηση για τη λύση του “προβλήματος”:αδέσποτα ζώα.Ας μην περιμένουμε μόνον από τους άλλους και μεταθέτουμε τις δικες μας ευθύνες. Η ανθρωπιά και η ευαισθησία είναι δυο έννοιες αφηρημένες.Καιρός,λοιπόν, να δραστηριοποιηθούμε και να τους δώσουμε νόημα.

1st Special Nursery school of Patra, Greece Workshop with parents In December, the regular monthly assembly of the parents was dedicated to the workshop of positive effects of AAT. Duration two hours. 1st Special Nursery school of Patra, Greece

1st Special Nursery school of Patra, Greece Workshop with parents Topics references: Review of the project and the activities that have been done so far (ppt presentation about the visits of the students and the European meetings that the teacher participated) - Introduction to Animal Assisted Therapy (terms, history, ways) Benefits of AAT to their children related to the disabilities Teamwork on case studies (teachers with parents in teams) Information about Animal Husbandry, Animal Handling, Animal Welfare with “hands on” demonstration in dummy animals of the school Discussion: Ideas of how they can benefit from AAT but also talk about hesitations, fears, denies ... about the role of animals Questions, Conclusion 1st Special Nursery school of Patra, Greece