ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Εργαστήρι – Στρατηγικές της Αριστεράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ως εργαλείο προώθησης του σεβασμού.
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Β. ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ (1844 – 1880) ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ 1844
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ψυχικές διαταραχές. Άτομα εξαρτημένα από ουσίες, αλκοολικοί. Άτομα που βιώνουν την φτώχεια, άστεγοι. Μετανάστες,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Άξονες Συνέντευξης.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Ρατσισμός & Προκατάληψη
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Εγώ ,ο άλλος, ο διαφορετικός … Ζούμε μαζί
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: 2015-2016 ΤΑΞΗ Γ΄ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ:19 ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Αγωγή του ενεργού Πολίτη- Ανθρώπινα Δικαιώματα και Δημοκρατία» ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Εκπαίδευση των μαθητών για τη συμμετοχή τους στη δημόσια ζωή»

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ Προβλήματα φτώχειας, Προβλήματα αναλφαβητισμού κ.λ.π Προβλήματα φτώχειας, Προβλήματα αναλφαβητισμού κ.λ.π Δημοκρατικά δικαιώματα, Δικαιώματα του πολίτη Κοινωνικός αποκλεισμός, Ισότητα ευκαιριών Ισότητα φύλων Ρατσισμός , Ξενοφοβία

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, επάνω σε ζητήματα που άπτονται της πολιτικής και κοινωνικής θεώρησης των πραγμάτων Βασικές γνώσεις των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας και ο πλανήτης γενικότερα, έτσι ώστε να έχουν πλευρική γνώση και άποψη Προετοιμασία και εκπαίδευση των μαθητών, έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να συμμετάσχουν με υγιείς τρόπους στη δημόσια ζωή

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ Η φτώχεια αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που ταλανίζει τις σύγχρονες κοινωνίες και αποτελεί τη μάστιγα του κατά τα άλλα ΄΄πολιτισμένου΄΄ κόσμου. Ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με τον τρόπο που είναι δομημένες οι κοινωνίες και τα οικονομικά μοντέλα που ακολουθούν. Το 1/100 του πληθυσμού του πλανήτη, κατέχει το 50/100 του παγκόσμιου πλούτου. Αυτό από μόνο του συνιστά μια τεράστια ανισορροπία , με καταστροφικές συνέπειες για μεγάλα ποσοστά του ανθρώπινου πληθυσμού και απρόβλεπτες κοινωνικές και ανθρωπιστικές παρενέργειες. .

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ . Την επιτομή του οξύμωρου σχήματος του σημερινού κόσμου, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται ως εποχή της υπερτεχνολογίας, αποτελεί το γεγονός ότι στις φτωχές χώρες οι άνθρωποι πεθαίνουν από ασιτία, και στις πλούσιες χώρες από υπερβολική κατανάλωση τροφής και καταφεύγουν στα ινστιτούτα απώλειας σωματικού λίπους. . Αυτό το γεγονός από μόνο του, αποτελεί τον ορισμό του παραλογισμού και της διαστροφής του σημερινού κόσμου. Αποτέλεσμα της φτώχειας των λαών και των κοινωνιών, είναι το εξαιρετικά θλιβερό γεγονός που λαμβάνει χώρα στη σημερινή εποχή, το γεγονός του αναλφαβητισμού. Υπάρχουν μεγάλα ποσοστά ανθρώπων οι οποίοι δεν γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση. Δεν έχουν καμιά πρόσβαση σε οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης και γνώσης, άρα και στη πληροφόρηση των παγκόσμιων γεγονότων. Κατά συνέπεια αυτό το γεγονός συνιστά μεγάλη υποβάθμιση αυτών των ανθρώπων και γενικότερα των κοινωνιών, σε βαθμό που να τηρούνται οι παγκόσμιες ΄΄ισορροπίες΄΄.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Βέλτσος Κων/νος Μαλιώρας Ηλίας Παπαπαναγιώτου Κων/νος ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΑΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ Είμαστε όλοι γεννημένοι ελεύθεροι και ίσοι Όχι στις διακρίσεις Δικαίωμα στη ζωή Όχι στη σκλαβιά Όχι στα βασανιστήρια Δικαιώματα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και αν βρίσκεσαι Είμαστε όλοι ίσοι ενώπιον του νόμου Τα δικαιώματά σου προστατεύονται από το νόμο

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Γάμος και οικογένεια Το δικαίωμα στα δικά σου πράγματα Ελευθερία σκέψης Ελευθερία έκφρασης Το δικαίωμα στις δημόσιες συγκεντρώσεις Το δικαίωμα στη δημοκρατία Δικαίωμα στην ιθαγένεια Ελευθερία κίνησης Όχι στην άδικη κράτηση Το δικαίωμα στη δίκη Το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή Είμαστε πάντα αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου Το δικαίωμα στο να αναζητάς ασφαλή τρόπο να ζεις

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Δικαίωμα στην ιθαγένεια Το δικαίωμα στα δικά σου πράγματα Το δικαίωμα στη κοινωνική ασφάλιση Τα δικαιώματα των εργαζομένων Το δικαίωμα στο παιχνίδι Το δικαίωμα στο φαγητό και στη στέγη για όλους Το δικαίωμα στην εκπαίδευση Το δικαίωμα στη πνευματική ιδιοκτησία

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στη Βουλή και την Ακρόπολη ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

ΒΟΥΛΗ - ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΒΟΥΛΗ - ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΒΟΥΛΗ

ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

ΒΟΥΛΗ

ΒΟΥΛΗ - ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΒΟΥΛΗ - ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΒΟΥΛΗ

ΑΚΡΟΠΟΛΗ

ΒΟΥΛΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ-ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ Ο όρος κοινωνικός αποκλεισμός αναδύθηκε το 1860, όταν το φαινόμενο της περιθωριοποίησης άρχισε να απασχολεί έντονα τους επιστήμονες και τους ευαίσθητους ανθρώπους απέναντι στην αδικία. Μορφές κοινωνικού αποκλεισμού Οστρακισμός Απόρριψη Παρενόχληση Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες Άτομα με ειδικές ανάγκες Άτομα με πνευματικές ή ψυχικές διαταραχές Αποφυλακισμένοι Άποροι Γυναίκες Μετανάστες ή πρόσφυγες Άτομα με γλωσσικές ή πολιτισμικές διαταραχές

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ-ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ Αίτια κοινωνικού αποκλεισμού Εξάρτηση από ουσίες Κοινωνικός στιγματισμός, προκαταλήψεις, στερεότυπα Έλλειψη επικοινωνίας Έλλειψη βασικών προσόντων Συνέπειες του κοινωνικού αποκλεισμού Φτώχεια Παραβατικότητα Εγκληματικότητα Ψυχολογικές συνέπειες

ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ Η ισότητα των ευκαιριών αποτελεί τη γενική αρχή. Οι δύο ουσιαστικές πτυχές της οποίας είναι η απαγόρευση των διακρίσεων λόγω της ιθαγένειας και η ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. Η εν λόγω αρχή, οφείλει να εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς, ιδίως στον οικονομικό, κοινωνικό και οικογενειακό βίο. Ομάδα εργασίας Κατσιούλας Θωμάς Ντίνα Στέλλα Καραλή Γεωργία

ΙΣΟΤΗΤΑ ΦΥΛΛΩΝ Στην εποχή μας, η κυρίαρχη αντίληψη και πολιτική κατεύθυνση, είναι αυτή της ανταγωνιστικής αγοράς και της ελεύθερης οικονομίας. Δεν θα μπορούσε λοιπόν παρά τα ζητήματα της ισότητας των δύο φύλλων να αντιμετωπίζονται μέσα στα πλαίσια αυτής της ΄΄λογικής΄΄. Η ισότητα ανδρών-γυναικών σήμερα κατανοείται, ως ισότητα στην αγορά εργασίας και επικεντρώνεται σε μέτρα και ενέργειες για την ενίσχυση της θέσης της γυναίκας στην αγορά εργασίας. Ο όρος ισότητα χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει ισότητα στα επαγγέλματα που ασκούν οι άνδρες και οι γυναίκες, στις αποδοχές από την εργασία, στις πιθανότητες ανεργίας και τέλος στη συμμετοχή στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Βέβαια η ισότητα των δύο φύλλων συνεχίζει να υφίσταται και να είναι το ζητούμενο, σε πολλά ακόμα μέρη του κόσμου και σε πολλές κοινωνίες. Ομάδα εργασίας Τίλη Νικολέτα Παπαπαναγιώτου Σοφία Χειράκης Αλέξανδρος

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Τεράστιο κοινωνικό, πολιτικό, πνευματικό και ψυχολογικό πρόβλημα των σύγχρονων, και όχι μόνο κοινωνιών. ΄΄ Η ξενοφοβία καταπολεμάται με τα ταξίδια΄΄. ΄΄Ο ρατσισμός καταπολεμάται με το διάβασμα΄΄.

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ- ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!...