Leopold % Logothetis Nature 1996

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Advertisements

Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
Ο PID έλεγχος. Integral Lag Distance velocity lag Υλοποιούμε την.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 4.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Σπύρος Πρασσάς Πανεπιστήμιο Αθηνών Μηχανικές αρχές και η εφαρμογή τους στην Ενόργανη Γυμναστική PP #4.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Introduction: explain that what we do – in a nutshell – is to help ambitious SMEs innovate and grow internationally.
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Η Ύλη του Μαθήματος Επανάληψη της πολλαπλή παλινδρόμησης και Ασυμπτωτική κατανομή της εκτιμήτριας ελαχίστων τετραγώνων. Βοηθητικές μεταβλητές και παλινδρόμηση.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
«Περιοδική έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ εμπορικών επιχειρήσεων» ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013   Ενίσχυση της επιστημονικής και επιχειρησιακής ικανότητας.
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Differential sensitivity (difference threshold)
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Unconsciouss perception: is there such a thing?
Area V1 has a retinotopic map (and so do other visual areas)
Γνωσιακή Νευροεπιστήμη, 31/5/17 Μαρία Κουτρομάνου
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
fMRI: περιορισμοί Block design:
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Εξόρυξη δεδομένων και διαχείριση δεδομένων μεγάλης κλίμακας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κολπική Μαρμαρυγή σε «εύθραυστους» ηλικιωμένους
Ονοματεπώνυμο: Σαλβαρίδης Γεώργιος Ημερομηνία: 20/09/2017
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Ο ρόλος του δεξιού καρδιακού καθετηριασμού στην εκτίμηση της επίδρασης της ειδικής φαρμακευτικής αγωγής σε ασθενείς με προτριχοειδική πνευμονική υπέρταση.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Υπο-τύποι και πολυμορφισμός
We can manipulate simple equations:
A Find: Ko γT=117.7 [lb/ft3] σh=2,083 Water Sand
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΕΝΩΣΗ ΚΑΡΩΤΙΔΩΝ – ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΩΝ ΑΡΤΗΡΙΩΝ
Case Study The Slowdown Experiment
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
I have to take the MAP again?
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Leopold % Logothetis Nature 1996 τι κάνανε και γιατί; πώς το κάνανε; τι βρήκανε; και λοιπόν; Search for the NCC in awake-behaving electrophysiology BR (how?) to dissociate (constant) stimulus from alternating (perception) Orientation selectivity in V1/V2 and V4 Found cells that: …… ……. Consciousness correlates with activation of higher visual areas? How do we know monkeys do the task? Catch trials Gamma-distribution Contrast-dependence Problem: what exactly is the task? Where is BR resolved? Why is this important?

Tong et. al. Neuron 1998 τι κάνανε και γιατί; πώς το κάνανε; τι βρήκανε; και λοιπόν; FFA: fusiform face area, PPA: parahipocampal place area perceived vs. retinal stimulus (dissociation with BR) activation during rivalry equal to non-rivalry playback (fig. 7) BR fully resolved before the FFA and PPA level rivalry + non-rivalry = event related ROI localiser scans = block design event-related averaging (time-locked to perceptual switch) content + duration of percept reflected in fMRI signal measure % signal change with respect to fixation baseline consciousness correlates with activation of higher visual areas