“Διαμορφωτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματική Βελτίωση ”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στέλιος Ορφανός Frederick University
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
Expanding your horizons! Σπουδές στη Βρετανία. Τα πανεπιστήμια 120 κρατικά και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια κολλέγια πανεπιστημίων κρατικά κολλέγια.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Καλές πρακτικές από το έργο “Staff Sense”. Ιταλία Το ατομικό εκπαιδευτικό σχέδιο Υπάρχει σχετικός νόμος για την συμμετοχή SEN students στην εκπαίδευση.
Κάλια Μαρτίδη Λειτουργός Ένωσης Δήμων Κύπρου Οι αδελφοποιήσεις στην Κύπρο.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διδασκαλίας
Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Έννοιας Νέου Προϊόντος/Υπηρεσίας
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Θεωρίες μάθησης και ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Αντικείμενο διδασκαλίας
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Αξιολόγηση.
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
«Διαμορφωτική αξιολόγηση εκπαιδευτικού: Προκλήσεις και δυνατότητες»
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΪΟΝ
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Δομημένος Προγραμματισμός
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μέθοδοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕ ΤΡΙΒΗ Αρχικά η ράβδος και το ύφασμα είναι ουδέτερα – το φορτίο του καθενός και το συνολικό και των δύο είναι ΜΗΔΕΝ.
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Μιχαήλ Μιχαήλ - Παπαϊωάννου Γιώργος
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
Παύλος Μ. Μυριανθεύς Επίκουρος Καθηγητής Νοσοκομείο ΚΑΤ,
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ intoduzione
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Διαμορφωτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματική Βελτίωση ” Εκπαιδευτικό Συνέδριο ΑΚΙΔΑ , Απρίλιος 2017 Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα Στέλιος Ορφανός Επ. Καθηγητής Εκπ. Διοίκησης και Ανάλυσης Πολιτικής Συντονιστής ΜΑ Διοίκηση Σχολικών Μονάδων

ΤΑ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η πρόοδος είναι αδύνατη χωρίς αλλαγή και όσοι δεν μπορούν να αλλάξουν το μυαλό τους δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτα Bernard Shaw ΤΑ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Τι σημαίνει διαμορφωτική αξιολόγηση εκπαιδευτικού Χαρακτηριστικά Σύνδεση αξιολόγησης και επαγγελματικής βελτίωσης Προκλήσεις Επισημάνσεις: Όχι αναφορές σε έρευνες και πολύπλοκα αποτελέσματα Δεν μπορούμε να τα πούμε όλα (συνοπτικά) Αναφορά στο σύστημα; Το περιεχόμενο της έννοιας “Αξιολογητής” ΔΟΜΗ Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Λειτουργίες συστημάτων αξιολόγησης Μεγάλο ενδιαφέρον για συστήματα αξιολόγησης εξαιτίας δύο μεγάλων αδυναμιών των υφιστάμενων συστημάτων: Κρίσιμη επισήμανση: Δύο ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές λειτουργίες (Τελική αξιολόγηση - Διαμορφωτική αξιολόγηση ) Λειτουργία  Σχεδιασμός συστήματος αξιολόγησης Δεν εντοπίζουν την αποτελεσματική διδασκαλία Δεν βοηθάνε στην επαγγελματική βελτίωση των εκπαιδευτικών Λειτουργίες συστημάτων αξιολόγησης Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Το συνεχές των λειτουργιών 1 2 3 4 5 1: Αποκλειστική έμφαση στην Τελική Αξιολόγηση 2: Έμφαση στην Τελική Αξιολόγηση 3: Ίση έμφαση στα δύο είδη Αξιολόγησης 4: Έμφαση στην Διαμορφωτική Αξιολόγηση 5: Αποκλειστική έμφαση στην Διαμορφωτική Αξιολόγηση 0% 2% 20% 76% Το συνεχές των λειτουργιών Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Γιατί να ασχοληθούμε με την διαμορφωτική αξιολόγηση; H επιτυχής ρύθμιση και των δύο λειτουργιών είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και ιδιαίτερα δύσκολο να επιτευχθεί. Διαμορφωτική Αξιολόγηση  Εντοπισμός περιοχών βελτίωσης και παροχή βοήθειας για βελτίωση. Το ζητούμενο είναι το πώς θα το κατορθώσουμε αυτό. Γιατί να ασχοληθούμε με την διαμορφωτική αξιολόγηση; Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Χαρακτηριστικά ενός συστήματος διαμορφωτικής αξιολόγησης Επιστημονικά περιεκτικό Εστιασμός σε περιοχές ανάγκης Κλίμακα βελτίωσης (επίπεδα απόδοσης – ικανότητα διάκρισης αξιολογητών) Πιθανότητα πολλαπλών πηγών δεδομένων και ικανοί αξιολογητές Αλλαγή κουλτούρας Χαρακτηριστικά ενός συστήματος διαμορφωτικής αξιολόγησης Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Επιστημονικά περιεκτικό Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Επιστημονικά περιεκτικό Α. Διατύπωση και εφαρμογή διδακτικών στόχων (Goals) Η. Γραφικές αναπαραστάσεις εννοιών (concept mapping) Β. Εξατομικευμένη διδασκαλία (individualized instruction) Θ. Αμεσότητα εκπαιδευτικού (teacher immediacy) Γ. Διαμορφωτική αξιολόγηση (Formative evaluation) Ι. Χρόνος στη δραστηριότητα (time on task) Δ. Ανατροφοδότηση (feedback) Κ. Επίδειξη παραδειγμάτων (worked examples) Ε. Συχνή αξιολόγηση (frequent testing) Λ. Ποικιλία ευκαιριών μάθησης – διαφοροποίηση ΣΤ. Καλλιέργεια μεταγνωστικών δεξιοτήτων (meta-cognitive strategies) Μ. Κατάκτηση μάθησης (mastery learning) Ζ. Καλλιέργεια δεξιοτήτων μελέτης (study skills) Ν. Μορφές αυτοαξιολόγησης μαθητών (self questioning) Επιστημονικά περιεκτικό Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Επιθεωρητής / Αξιολογητής δεν είναι η μοναδική πιθανή πηγή δεδομένων και ανατροφοδότησης Ανάλυση βίντεο Συνάδελφοι Instructional Rounds Αυτοαξιολόγηση (όπου κρίνεται κατάλληλο) Ερωτηματολόγια μαθητών (Όλοι μπορούν να βρουν περιοχές βελτίωσης, να βάλουν στόχους… …αν το δουν σοβαρά (Mielke, 2013) Πολλαπλά δεδομένα; Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Παραμονή εκπαιδευτικών στο επάγγελμα Έχει προοπτική όσον αφορά επαγγελματική βελτίωση ή μήπως είναι προβληματική επιλογή και μόδα ; Παραμονή εκπαιδευτικών στο επάγγελμα Απομάκρυνση αδύνατων εκπαιδευτικών 1 στους 3 είδε πραγματική βελτίωση στις πρακτικές διδασκαλίας Τέσσερα βασικά συστατικά Επιλογή των ΕΙΔΙΚΩΝ εκπαιδευτικών (που είναι το σημείο τριβής;) Ξεκάθαρες διαδικασίες (πότε, που, πόσο συχνά κλπ) Εκπαίδευση των ειδικών (εμπιστοσύνη, επικοινωνία, μετάδοση αρνητικής ανατροφοδότησης) Αξιολόγηση ειδικών από άλλους ειδικούς (λογοδοσία) Συνάδελφοι Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Βασικό συστατικό του όποιου συστήματος διαμορφωτικής αξιολόγησης Ανεξάρτητα από τις άλλες πτυχές – δράσεις ενός εκπαιδευτικού (π.χ προγραμματισμός, συνεργασία, επαφή με γονείς) αν η πρακτική υστερεί τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για αποτελεσματικό εκπαιδευτικό. Επιλογές όσον αφορά την παρατήρηση Πιο συχνές και πιο σύντομες ή πιο αραιές και σε μεγαλύτερη διάρκεια; Επίδειξη καλής πρακτικής (κρίσιμο) Παρατήρηση Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Τα 2 «Σφάλματα» στην παρατήρηση ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ Όταν βλέπω κάτι που δεν ανταποκρίνεται στην συνηθισμένη πρακτική ΣΦΑΛΜΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ Δεν παρατηρούμε Δεν καταλαβαίνουμε τι παρατηρούμε Τα 2 «Σφάλματα» στην παρατήρηση Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Βασικά είδη μαθημάτων και συχνότητα παρατήρησης; Πρακτικής / Εμβάθυνσης Περιεχομένου Εφαρμογής σε νέο συγκείμενο ΕΙΔΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 35% 60% 5% Βασικά είδη μαθημάτων και συχνότητα παρατήρησης; Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Αξιολογητές – τι ικανότητες πρέπει να διαθέτουν Ερμηνεία δεδομένων Τι σημαίνει αυτό; Επαγγελματικές συζητήσεις Τι είδα ; Τι συνέβηκε; Αξιολογητές – τι ικανότητες πρέπει να διαθέτουν Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Βασικός παράγοντας επιτυχίας σε οποιοδήποτε σύστημα αξιολόγησης είναι… …Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ Βελτίωση Έλλειψη Μάθηση Προσπάθεια Αλλαγή στην κουλτούρα Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Σύνδεση αξιολόγησης και βελτίωσης Ας υποθέσουμε ότι βρήκαμε τα κενά και τις ελλείψεις , τις περιοχές εστίασης. Πως προχωρούμε; Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Το κλειδί για την επαγγελματική βελτίωση του εκπαιδευτικού ΔΕΝ είναι η ΑΚΡΙΒΗΣ μέτρηση της απόδοσης ή της αποτελεσματικότητας του. Το κλειδί είναι η καθοδήγηση για το ΠΩΣ ακριβώς θα βελτιωθεί Σύνδεση αξιολόγησης και βελτίωσης Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Πως βελτιώνεται κάποιος; Η επαγγελματική ικανότητα ΔΕΝ έρχεται μέσα από την διαδικασία αξιολόγησης αλλά ΜΕΣΑ από σκόπιμη και στοχευμένη πρακτική ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της αξιολόγησης Αν θες να γίνεις ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ , αν θες να γίνεις πιο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ , αν θες να γίνει ς ΕΙΔΙΚΟΣ τότε ένας δρόμος υπάρχει: Συγκέντρωση σε προσεκτικά επιλεγμένες πτυχές της εργασίας σου , σκόπιμη εξάσκηση μέσω ΑΣΚΗΣΗΣ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ σε ανατροφοδότηση (Anders Ericsson) Πως βελτιώνεται κάποιος; Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Η επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών πρέπει να … Είναι συνεχής, έντονη και συνδεδεμένη με πρακτική εφαρμογή Έχει έμφαση στη μάθηση και να σχετίζεται με τη διδασκαλία συγκεκριμένου αναλυτικού προγράμματος και σχολικού συγκείμενου Σχετίζεται με σχολική βελτίωση και στόχους σχολείου ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ; Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Μία μόνο επιλογή υπάρχει. Πρώτη επιλογή (που δεν είναι επιλογή) Επαγγελματική ανάπτυξη σε επίπεδο περιφέρειας ή συστήματος Δεύτερη επιλογή ( και μοναδική ρεαλιστικά) Επαγγελματική ανάπτυξη στο σχολείο Μία μόνο επιλογή υπάρχει. Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Μηχανισμοί ανατροφοδότησης ? ΕΚΜ Μηχανισμοί Συνδέσεων Δομικές αλλαγές Εντός, εκτός σχολείου Ειδικοί Έμφαση σε περιεχόμενο και παιδαγωγική Μηχανισμοί ανατροφοδότησης Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Προκλήσεις συστήματος Ποιότητα αξιολογητών Τι άλλο διδάσκουμε; Συνθήκες εργασίας; Ποιες άλλες αλλαγές πρέπει να γίνουν; Ατμόσφαιρα αξιολόγησης Συνεργασία στην διαμόρφωση Κοιν. Δεξιότητες Ενσυναίσθηση ιδανικά Απειλή ! *1 προτεραιότητα Όχι διαδεδομένο Συστημικές Εντύπωση μη αξίας, αδικίας (αυστηρότητα VS συναδελφικότητα) Προκλήσεις συστήματος Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Δεν υπάρχει το ΤΕΛΕΙΟ σύστημα αξιολόγησης (υπάρχει αλλά…) Είναι στο χέρι μας η απόδοση έμφασης σε μία ή και στις δύο λειτουργίες αξιολόγησης Η αλλαγή είναι πάντα δύσκολη, πάντα έχει κόστος , έξοδος από ζώνη άνεσης. ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ Stelios Orphanos / pre.os@fit.ac.cy

Σας ευχαριστώ πολύ Τέλος παρουσίασης “Διαμορφωτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματική Βελτίωση ” Σας ευχαριστώ πολύ Τέλος παρουσίασης Στέλιος Ορφανός Επ. Καθηγητής Εκπ. Διοίκησης και Ανάλυσης Πολιτικής Συντονιστής ΜΑ Διοίκηση Σχολικών Μονάδων