Γεώργιος Κουρουπέτρογλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Advertisements

Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Δίκτυα Η/Υ ΙΙ X. 25. Δίκτυα Η/Υ ΙΙ X.25 First packet switching interface Προτάθηκε το 1976 και αναμορφώθηκε το 1980, 1984, 1988 και Data Terminal.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
TCP/IP Protocol Suite 1 Διάλεξη 2 η Με την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείτε να: Το μοντέλο OSI και η σουίτα TCP/IP κατανοήσετε την αρχιτεκτονική του.
Αρχιτεκτονική Λογισμικού. Αρχιτεκτονική Συστήματος Λογισμικού Η Αρχιτεκτονική περιγράφει τη γενική στατική δομή του συστήματος, τα βασικά δομικά του στοιχεία,
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Εκτίμηση της κατάστασης του Ασθενή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Βασίλης Αργυρόπουλος
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής Η διδασκαλία,
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ
Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων - Η ανατομία μιας βάσης δεδομένων
HATE SPEECH-RACISM (ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ)
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Θεωρία και σύγκριση. Θεσμική προσέγγιση.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
AudioTool – podcasting, sound
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Δημιουργία εφαρμογής διαχείρισης ψηφιακής βιβλιοθήκης
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Νέα εργαλεία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
H Περαιτέρω Χρήση Πληροφοριών του Δημόσιου Τομέα
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Project 5 ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
πολιτιστικό πρόγραμμα
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
HATE SPEECH-RACISM (ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ)
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Συστήματα ασφαλείας από τους ειδικούς
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
Programmable Logic Device PLD. Φύλλο δεδομένων (Data Sheet) των TTL ICs.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεώργιος Κουρουπέτρογλου Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού 14-15 Μαΐου 2013 Πληροφοριακό Σύστημα διαρκούς παρακολούθησης Δοµών Eιδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ) Γεώργιος Κουρουπέτρογλου koupe@di.uoa.gr Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών http://speech.di.uoa.gr Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία http://access.di.uoa.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εργαστήριο Φωνής & Προσβ@σιμότητας Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών http://speech.di.uoa.gr Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία http://access.uoa.gr

Στόχος έργου Η ανάπτυξη ενός λειτουργικού, χρηστικού και αποτελεσματικού Πληροφοριακού Συστήματος μέσω του οποίου θα καθίσταται δυνατή η διαρκής παρακολούθηση, από όλες τις βαθμίδες διοίκησης της εκπαίδευσης, της εκάστοτε τρέχουσας κατάστασης και της ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης αριθμός μονάδων   Νηπιαγωγεία Ειδικής Αγωγής 100 Τμήματα Ένταξης σε Νηπιαγωγεία 245 Δημοτικά Σχολεία Ειδικής Αγωγής 173 Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά Σχολεία 1.563 Γυμνάσια - Λύκεια Ειδικής Αγωγής 16 Τμήματα Ένταξης σε Γυμνάσια-Λύκεια 332 Τ.Ε.Ε. - ΕΠΑΛ Ειδικής Αγωγής 24 Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης 77 ΚΕΔΔΥ 58 ΣΥΝΟΛΟ 2.588 Παράλληλη Στήριξη Πηγή (2011): http://www.pi-schools.gr/special_education_new/html/gr/linkfor/linkfor.htm

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ διοίκηση της εκπαίδευσης ΔΕΑΕ εκπαιδευτικοί ΔΕΑΕ ~ 5.130 προσωπικό ΚΕΔΔΥ ~ 590 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ~ 35.000 γονείς/οικογένειες μαθητών διαχειριστές συστήματος στοιχεία 2011

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ διοίκηση της εκπαίδευσης: α) στελέχη της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας β) στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής γ) σύμβουλοι ειδικής αγωγής δ) προσωπικό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης των 13 περιφερειών που ασχολούνται με θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ε) στελέχη των: ΣΜΕΑΕ, σχολείων με τάξεις ένταξης, ΚΕΔΔΥ

ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ ομάδες χρηστών πληροφοριακού συστήματος ΔΕΑΕ εκπαιδευτικοί: : α) που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ~ 2.500 β) γενικής εκπαίδευσης (+ αναπληρωτές) που εφαρμόζουν το θεσμό της Ένταξης ή παράλληλης στήριξης ~ 2.040 Γ) προσωπικό ΚΕΔΔΥ ~ 590 Σύνολο (2011): 5.130

Δείκτες αξιολόγησης ΔΕΑΕ 1ο Πεδίο: Οργάνωση και λειτουργία όλων των ΔΕΑΕ 2ο Πεδίο: Κτιριακή προσβασιμότητα και καταλληλότητα της υλικοτεχνικής υποδομής των ΔΕΑΕ 3ο Πεδίο: Πρακτικές διδασκαλίας 4ο Πεδίο: Αποτελεσματικότητα της μάθησης 5ο Πεδίο: Τρόπος αξιολόγησης 6ο Πεδίο: Εφαρμογή ΤΠΕ στη διδασκαλία 7ο Πεδίο: Οργάνωση και λειτουργία ΚΕΔΔΥ

http://access.uoa.gr/dea/

Χρήση εκπαιδευτικού υλικού: Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο από τυφλούς μαθητές Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο από αμβλύωπες μαθητές Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο από κωφούς και βαρήκοους μαθητές Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό προσβάσιμο από μαθητές με νοητική καθυστέρηση Προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με νοητική καθυστέρηση Προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με αυτισμό Βιβλία σε γραφή Braille Ομιλούντα βιβλία Ανάγλυφες εικόνες, τρισδιάστατες αναπαραστάσεις, απτικά διαγράμματα Χάρτες αφής Προσαρμοσμένος εξοπλισμός για το μάθημα της φυσικής αγωγής Άλλο

Προσαρμογές στο σχολικό περιβάλλον για ΑμΕΑ : Κατάλληλα χρώματα τοίχων και δαπέδων Κατάλληλες χρωματικές αντιθέσεις (πόρτες, χερούλια, διακόπτες, μπρίζες, κτλ) Αντιολισθητικό δάπεδο Κατάλληλα έπιπλα Φροντίδα για τη κατάλληλη τοποθέτηση το επίπλων στο χώρο Σταθερότητα στη θέση των επίπλων και ενημέρωση των μαθητών για οποιεσδήποτε αλλαγές Ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος θρανία Μεγάλου μεγέθους θρανία (για εύκολη χρήση υποστηρικτικού εξοπλισμού) Αναλόγια στήριξης βιβλίων Κατάλληλος φωτισμός/ ελεγχόμενος φωτισμός Ατομικές πηγές φωτισμού Ρύθμιση της θέσης του μαθητή στην τάξη Χρήση κατάλληλων αντιθέσεων κατά τη γραφή στον πίνακα Σήμανση σε μπράιγ και μεγεθύνσεις Εργονομικές προσαρμογές (π.χ. τα χερούλια της πόρτας να μπορούν να χρησιμοποιούνται από όλους τους μαθητές) Κατάλληλο επίπεδο μειωμένων ερεθισμάτων π.χ. σε μαθητές με αυτισμό ώστε να δημιουργείται ήρεμο περιβάλλον μάθησης - απομονωμένο από αισθητηριακή υπερφόρτιση Αισθητηριακά στοιχεία - χρήση χρωμάτων, φωτισμού, ήχων, υφής, και αρωματοθεραπεία ιδιαίτερα για παιδιά με σύνθετα προβλήματα υγείας Άλλη

Υποστηρικτικές Τεχνολογίες του μαθητή κατά την εκπαιδευτική παρέμβαση που χορηγεί το ΥΠΑΙΠΘΑ που διαθέτει η οικογένεια του μαθητή που προέρχονται από χορηγό

Συνεργασία του διευθυντή σχολικής μονάδας με σχολικούς συμβούλους Ειδικής Αγωγής σε θέματα: Ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης Μαθητικής διαρροής Σχολικής αποτυχίας Πρόληψης ουσιών Διαχείρισης κρίσεων Αξιολογικών εκθέσεων Δημιουργίας εκπαιδευτικών δομών Διάγνωσης Έρευνας Προγραμμάτων υποστήριξης Υλοποίησης καινοτόμων δράσεων Επιμορφώσεων Υποστηρικτικών τεχνολογιών για ΑμεΑ

Προσβασιμότητα του δομημένου χώρου (1/2) Ύπαρξη οργανωμένου χώρου στάθμευσης κοντά στο κτίριο και ειδικών θέσεων στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ Ύπαρξη προσβάσιμης διαδρομής από τις θέσεις στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ σε προσβάσιμη είσοδο για άτομα με αναπηρία Προσβασιμότητα κύριας εισόδου του κτηρίου Κατάλληλες προδιαγραφές εσωτερικών θυρών σε κάθε όροφο Ύπαρξη προσβάσιμου χώρου υγιεινής Κατάλληλες προδιαγραφές στις ράμπες Ανελκυστήρας κατάλληλων προδιαγραφών (π.χ. ηχητική εκφώνηση, Braille σήμανση, κ.α.) Πρόβλεψη για εξασφάλιση θέσεων για χρήστες αμαξιδίων στις αίθουσες διδασκαλίας

Προσβασιμότητα του δομημένου χώρου (2/2) Προσβασιμότητα του δομημένου χώρου (2/2) Ύπαρξη απαραίτητου χώρου, μεταξύ των επίπλων, ώστε ένα τυφλό άτομο να μπορεί να περπατά δίπλα στον συνοδό του και οι χρήστες αμαξιδίων να έχουν αρκετό χώρο για ελιγμούς Κατάλληλος σχεδιασμός των δαπέδων, για αποφυγή σημείων εκτροπής του αναπηρικού αμαξιδίου, αλλά και άλλων βοηθημάτων (πατερίτσες, περπατίστρες κλπ), ή της πρόσκρουσής τους σε εμπόδια Ύπαρξη διαδικασίας υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία για διαφυγή τους από το κτίριο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης Ύπαρξη μόνιμων ή/και κινητών εμποδίων κατά την κυκλοφορία/μετακίνηση των μαθητών με αναπηρία στον εξωτερικό χώρο του σχολείου Ύπαρξη κατάλληλων διαδρόμων κίνησης για την κυκλοφορία/μετακίνηση των μαθητών με αναπηρία στον εξωτερικό χώρο του σχολείου

Βοηθήματα που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση των μαθητών με οπτική αναπηρία Μεγεθυμένες εκτυπώσεις (large prints) Κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV: closed circuit television) Λογισμικό μεγέθυνσης οθόνης Λογισμικό ανάγνωσης οθόνης Συστήματα μετατροπής κειμένου σε ομιλία (text to speech): Εκτυπωτής braille Μηχανικός γραφέας της braille (π.χ. μηχανή Perkins) Συσκευές παραγωγής απτικού υλικού (π.χ. thermoform, PIAF) Άλλο

Μαθητής: Σε ποιους από τους παρακάτω χώρους του σχολείου θεωρείτε την πρόσβασή σας δύσκολη ή προβληματική; Σκάλες Τουαλέτες Ανελκυστήρες Αίθουσες Διδασκαλίας Εργαστήρια Βιβλιοθήκη Γραφείο διευθυντή Κυλικείο Προσανατολισμός στους χώρους του κτιρίου

Μαθητής: Σε ποιές από τις παρακάτω περιπτώσεις αντιμετωπίζετε πρόβλημα κατά τη διάρκεια του μαθήματος; Τι λέει ο καθηγητής. Γιατί; (περιγράψτε) Τι γράφει στον πίνακα ο καθηγητής. Γιατί; (περιγράψτε) Τι προβάλλεται στην οθόνη. Γιατί; (περιγράψτε) Συγγραφή σημειώσεων. Γιατί; (περιγράψτε) Διατύπωση αποριών. Γιατί; (περιγράψτε) Άλλο πρόβλημα. Περιγράψτε.

Διαλειτουργικότητα Έργο: «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία»

Συνέργεια με προηγούμενα έργα Έργο ΕΠΕΑΚ (2008) «Προμήθεια υπολογιστικού και ειδικού εξοπλισμού (Η/Υ και περιφερειακές συσκευές) για την ενίσχυση μαθητών ΑμεΑ» προϋπολογισμού 12.310.000€ χορηγήθηκε σε 3.750 μαθητές με αναπηρία ειδικός εξοπλισμός (λογισμικό και υλικό) Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής σε ατομικό επίπεδο. Συγκεκριμένα ο εξοπλισμός χορηγήθηκε σε: 368 μαθητές με απώλεια όρασης 1.430 μαθητές με κινητική αναπηρία 1.952 μαθητές με ελαφρά νοητική υστέρηση   Έργο ΕΠΕΑΕΚ (2008) Παιδαγωγικό Ινστιτούτο «Δράσεις Υποστήριξης Μαθητών ΑμεΑ» χορηγήθηκαν 6 ειδικά λογισμικά (για διάφορές αναπηρίες) στα ΣΜΕΑΕ και 39 ειδικά λογισμικά (για διάφορές αναπηρίες) για τάξεις ένταξης. Συγκεκριμένα χορηγήθηκαν: Σε 4 ΣΜΕΑΕ λογισμικό για μαθητές με απώλεια όρασης Σε 4 ΣΜΕΑΕ λογισμικό για μαθητές με απώλεια ακοής Σε 4 ΣΜΕΑΕ λογισμικό για μαθητές με κινητική αναπηρία Σε 125 ΣΜΕΑΕ λογισμικό για μαθητές με νοητική υστέρηση Σε 872 τάξεις ένταξης δημοτικών σχολείων λογισμικό για μαθητές ΑμεΑ Σε 326 τάξεις ένταξης γυμνασίων λογισμικό για μαθητές ΑμεΑ.

Πληροφοριακό Σύστημα ΔΕΑΕ Ι. Υποσύστημα Διαχείρισης Χρηστών ΙΙ. Υποσύστημα Βάσης Δεδομένων ΙΙΙ. Υποσύστημα Εργαλείων Αξιολόγησης ΙV. Υποσύστημα Αναφορών V. Υποσύστημα Παρουσίασης / Διεπαφής Χρήστη

Βασική Δομή Πληροφοριακού Συστήματος ΔΕΑΕ Web-based υπηρεσίες Αρχιτεκτονική τριών επιπέδων: επίπεδο πρόσβασης δεδομένων (data access layer) επίπεδο επιχειρησιακής λογικής (business logic layer) επίπεδο παρουσίασης (presentation layer)

Φάσεις έργου Ηλεκτρονικά Εργαλεία Συλλογής Δεδομένων Αξιολόγησης ΔΕΑΕ Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ Εκπαίδευση Χρηστών Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ Υποστήριξη Λειτουργίας της Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ

Εκπαίδευση Χρηστών Πληροφορικού Συστήματος ΔΕΑΕ Εκπαίδευση διαχειριστών της Διαδικτυακής Εφαρμογής. Εκπαίδευση στελεχών ΔΕΑΕ υπό μορφή ημερίδας στελεχών ΔΕΑΕ σε: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης Η εκπαίδευση στελεχών ΔΕΑΕ με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.  

Χρονοδιάγραμμα Φάση έργου Ημερομηνία περαίωσης Ηλεκτρονικά Εργαλεία Συλλογής Δεδομένων Αξιολόγησης ΔΕΑΕ Ιούνιος 2013 Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ Φεβρουάριος 2014 Εκπαίδευση Χρηστών Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ Μάρτιος 2014 Υποστήριξη Λειτουργίας της Διαδικτυακής Εφαρμογής Παρακολούθησης ΔΕΑΕ Ιούλιος 2014

http://access.uoa.gr/ATHENA/

http://access.uoa.gr/nemeth/

Υποέργο: «Διαδικτυακή Εφαρμογή για την Υποστήριξη της Διαρκούς Παρακολούθησης και Αξιολόγησης της Κατάστασης των Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΔΕΑΕ)» Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Εργαστήριο Φωνής & Προσβ@σιμότητας Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών http://speech.di.uoa.gr Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία http://access.uoa.gr