Τουριστική Αγορά Ισραήλ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Advertisements

WORLD OF TUI.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων τουριστικής κίνησης του Α. Γενικά χαρακτηριστικά Τουριστικής Αγοράς •Ιταλικός πληθυσμός: 57.7 εκατομύρια •Πληθωρισμός.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΚΡΟΥΑΖΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΕΛΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού Σαραντάκου Εφη Αρχιτεκτων δρ χωροταξία τουριστική ανάπτυξη ΤΕΙ Αθήνας 2015.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ολοκληρωμένος Τουριστικός Σχεδιασμός στη Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Δρ. Γιάννης ΣΠΙΛΑΝΗΣ,
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Ο αγροτουρισμός και η ανάπτυξή του σε ευρωπαϊκό και ελλαδικό επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης: η περιοχή του Νομού Δράμας Πτυχιακή εργασία Της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗΣ.
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Σύνοψη παρουσίασης 1. Ανάλυση αγοράς αρμοδιότητας: Δημοκρατία της Πολωνίας με περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Τσεχία & Σλοβακία 2. Στατιστικά στοιχεία-Ανταγωνισμός-Ενέργειες.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Η Κρυμμένη Δύναμη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ( 1922 )
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Economics of Marine Tourism
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τουριστική Αγορά Ισραήλ

2

ΚΥΡΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΥΡΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ σε Δολλάρια $ 2013 2014 2015 (εκτιμιση) 2016 AEΠ (δισεκατ.δολλ. - USD) 290,6 304,2 296,7 319,3 ΑΕΠ κατά κεφαλήν (USD) 32.462 33.220 33.586 34.821 Αυξηση ΑΕΠ πραγμ. (διαφ. %) 3,4 2,8 3,3 3,8 Ιδιωτική κατανάλωση (διαφ. %) 3,5 4,0 4,3 3,9 Δημόσιο Χρέος (% ΑΕΠ ) 66,5 66,2 64,3 63,0 Ποσοστό Ανεργείας (%) 6,2 5,9 5,2 5,0 3

ΚΥΡΙΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ Ετος 2014 Πληθυσμός ( σε εκατ.) 8,2 Επίσημη γλώσσα Εβραική και Αραβική Θρησκεία Εβραική, Μουσουλμανική, Χριστιανική Πληθυσμιακές Ομάδες Εβραίοι 79,3 % των οποίων 94.6% εβραίοι και 5,4% χριστιανοί κ.α Αραβες 20,7% των οποίων 84,4% μουσουλμάνοι 7,6% χριστιανοί 7,9 δρούζοι Δημογραφική δομή 0-14 ετη: 28,2% 15 – 64 ετη: 61,2% πλέον των 65 ετη: 10,6% Μέση ηλικία 29,6 4

ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ/ΑΦΙΞΕΩΝ (1980-2013) 5 ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΦΙΞΕΩΝ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΥΡΩΠΗ 60% -- Β. ΑΜΕΡΙΚΗ 20% -- ΑΣΙΑ 20% ΧΩΡΑ 2015 ΙΑΝ-ΟΚΤ % 2015/2014 2014 2014/2013 2013 ΗΠΑ 557.842 653.524 - 2,0% 667.198 ΤΟΥΡΚΙΑ * 592.654 590.591 12,7% 523.754 ΓΕΡΜΑΝΙΑ 476.633 497.527 7,3% 444.853 ΙΤΑΛΙΑ 419.075 451.530 6,5% 423.637 ΓΑΛΛΙΑ 402.883 444.874 0,15% 444.197 Μ.ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ 378.889 401.524 - 0,86% 405.029 ΕΛΛΑΔΑ 400.829 13,25% 353.911 11,54% 317.268 6 * Κυρίως εργο αερομεταφοράς/διακίνησης ταξιδιωτών μέσω hub Κωνσταντινούπολης.

ΑΦΙΞΕΙΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΣΕ ΚΥΡΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ 2015 (ΙΑΝ/ΣΕΠΤ) 2014 ΠΟΣΟΣΤΟ % ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 78.804 66.586 +18,34 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΡΟΔΟΥ 103.974 95.157 +9,26 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 133.867 108.670 +23,08 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΩ 27.229 20.995 +29,67 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 8.884 7.908 +12,34 7

ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ομάδα στόχος Ποσοστό % 1. Ζευγάρια χωρίς παιδιά 25% 2. Οικογένειες με παιδιά 3. Νέοι /φοιτητές 7% 4. Ηλικιωμένοι 5. Μόνοι (single) 10% 6. Eπαγελματίες / επιχειρηματίες 8% 7. Αλλο % 100% 8

ΠΡΟΦΙΛ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 9

ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (1) ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (1) Κοινωνικο-οικονομικη κατηγορία που ανήκει Μεσαία /μεσαία υψηλή Επίπεδο καλλιέργιας Μεσαίο Τάση για ταξείδια Πολύ μεγάλη Κύρια κίνητρα ταξειδιών στο εξωτερικό Ψυχαγωγία, αθλητικές δραστηριότητες και διασκέδαση για οικογένειες με παιδιά – γαστρονομία και χαλάρωση – ανακάλυψη φυσικών τοπίων και τοπικών παραδόσεων-παραδοσιακές εορτές Μέσα μεταφοράς (αυτ/το, αεροπλάνο) Μοναδικό μέσο μεταφοράς απο το Ισραηλ ειναι το αεροπλάνο. Μεγάλη ζήτηση πακέτων all inclusive, fly & drive. Προτιμώμενα και αναδυόμενα τουριστικά προιόντα Διακοπές θάλασσας , παραδοσιακά χωριά, αθλητ.δραστηριότητες σε βουνά, ποτάμια, χιονοδρομικά κέντρα , εβραικές κοινότητες. 10

ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (2) ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ (2) Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του προορισμού του Η τιμή, κύρια αλλά επίσης ο ασφαλής προορισμός, καλή οργάνωση υπηρεσιών, γνώση της γλώσσας Προτιμητέος τύπος καταλύματος Ξενοδοχεία 3 / 4 αστέρων και αγροτουρισμός Προτιμητέοι μήνες γιά ταξίδια Ιούλιος –Αυγουστος για οικογένειες με παιδιά (σχολικές διακοπές) , Μάρτιος/ Απρίλιος (Εβρ. Πάσχα) και Σεπτ./ Οκτ. (Εβραικό νέο ετος) Προτιμητέες πηγές για τουριστική πληροφόρηση (κατάλογοι, ιστοσελίδες, ειδικός τύπος ) Εφημερίδες και διαδύκτιο. Προτιμητέα κανάλια για αγορά τουρ. υπηρεσιών Τουριστικά γραφεία – διαδύκτιο - σύμβουλοι διακοπών. 11

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ 12 ΙΣΧΥΡΑ ΣΗΜΕΙΑ Γεωγραφική προσέγγιση καλές σχέσεις λαών ΙΣΧΥΡΑ ΣΗΜΕΙΑ Γεωγραφική προσέγγιση καλές σχέσεις λαών Αίσθημα ασφάλειας, πολιτιστική – ιστορική κληρονομιά Συνεργασία Αξιοποίησης – διάθεσης κοιτασμάτων υδρογονανθράκων Πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, μοναδικότητα νησιωτικού αρχιπελάγους, value for money ΑΣΘΕΝΗ ΣΗΜΕΙΑ Περιορισμένη αξιοποίηση εβραϊκής κληρονομιάς Παράπονα για έλλειψη σε βάθος παρουσίασης ομογενοποιημένου και στο σύνολό του, Τουριστικού προϊόντος μας. Έλλειψη χαμηλού κόστους αεροπ. συνδέσεων ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ Δεσμοί με τις εβραϊκές κοινότητες Εδραιώνεται σταθερά στην Εβραϊκή κοινωνία η πεποίθηση της αναγκαιότητας συμμαχιών, συνεργασίας σε οικον./εμπορικούς τομείς , ανταλλαγής εμπειριών, τεχνογνωσίας κ.α. μεταξύ των δύο χωρών ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ / ΚΙΝΔΥΝΟΙ Στην ιδιαίτερη φάση που περνά η Ελληνική οικονομία δημοσιεύματα στον τοπικό οικονομικό & επαγγελματικό τύπο προκαλούν συνήθως ένταση και ανεξέλεγκτες επιπτώσεις παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις θεσμικών φορέων Ανάγκη προσφοράς κουζινας «Kosher» 12

Τour Operators που Προτείνουν Ελληνικούς Τουριστικούς Προορισμούς FLYING CARPET GORDON TOURS ARKIA INTERNATIONAL X-TRIP WTC/OFRAN ANOTHER WORLD Τour Operators που Προτείνουν Ελληνικούς Τουριστικούς Προορισμούς MANO MARITIME LTD CANAAN TOURS 13 TAYELET TOURS L.T.D. CASPI AVIATION L.T.D. OFAKIM TOURS L.T.D. KAY TOURS MEGA CLUB 18-25 ESHET TOURS AVIATION LINKS L.T.D EASY GO / EASY TRAVEL OPHIR TOURS ISRAIR AIRTOUR ISRAEL

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ Δ.ΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2016 Ταξειδια εξοικειωσης στην Ελλάδα (Τ.Ο.ς – τουρ. Πρακτορες-δημοσιογρ. κ.α) Ελληνικές θεματικες βραδυές ( οινογαστρονομια, θαλάσσιος, αθλητικος τουρισμός κ.α) Τηλεοπτικά αφιερώματα , ρεπορτάζ (ραλλυ 4X4 Δυτ. Μακεδονίας, MTV βιντεοσκόπιση music video clips στη Ελλάδα, κ.α. ) Μαζικές εκδηλώσεις κοινού στο Ισραήλ – συνεργασία με Ελλ. Πρεσβεία κ.α( White night of Tel Aviv, Gay Pride συμ/χή με στοχευμένες ενέργειες κ.α.) Σεμινάρια πωλητών τουρ. Γραφείων με συμ/χή Αεροπ. Εταιρειών, Τ.Ο. , δημ/φων, Bloggers και φορέων επαγγελματιών τουρισμού απ την Ελλάδα. Δημιουργία ειδικών events στα πλαίσια εκθεσεωs « Greek tourism posters-A journey in time through Art» ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 14

GREEK NATIONAL TOURISM ORGANIZATION ISRAEL Στατιστικές πηγές: Ben Gurion Airport Israel Central Bureau of Statistics Bank of Israel Ministry of Tourism οf Israel GREEK NATIONAL TOURISM ORGANIZATION ISRAEL 5 Shalom Aleichem Str., 61262 Tel Aviv Tel.: +972 -3-5170351 Fax.: +972-3-5170487 E-mail: hellenic@013net.net www.visitgreece.gr