Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
NERCO - Ν. ΧΛΥΚΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.Μ. ΟΜΙΚΡΟΝ Α.Ε. ΞΥΛΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α.Ε.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
Бириктирувчи тукима биокимёси
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διάσκεψη Τύπου Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης

 Πάνελ Διάσκεψης Τύπου ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Πάνελ Διάσκεψης Τύπου Γρηγόρης Μακρίδης, Πρόεδρος ΚΥΜΕ και Πρόεδρος Ιδρύματος ΘΑΛΗΣ Ανδρέας Φιλίππου, Γενικός Γραμματέας ΚΥΜΕ Μιχάλης Περσιάνης, Διευθυντής Διεύθυνσης Εταιρικών Υποθέσεων Κυπριανός Λούης, Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιαννάκης Γιαννάκη, Επίτροπος Εθελοντισμού και Μη-Κυβερνητικών Οργανώσεων

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ «ΖΗΝΩΝ» Παγκύπριες Εξετάσεις 2017 Λόγος Στόχος Συνεργασία – Εθελοντισμός – Αλληλεγγύη Προσδοκώμενο Αποτέλεσμα

 ΛΟΓΟΣ Ίσες ευκαιρίες για όλους ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΛΟΓΟΣ Ίσες ευκαιρίες για όλους Σημείο καμπής για το μέλλον του κάθε νέου σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που η μάχη δυστυχώς δίνεται στο βωμό της οικονομικής επάρκειας Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός γίνεται στο πεδίο των θετικών επιστημών και των επιστημών μηχανικής και εκεί εστιάζεται κατ’αρχήν η ενίσχυση που στοχεύουμε να δώσουμε

 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΣΚΟΠΟΣ Είναι να ισορροπήσουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό την ανίσωση του ανταγωνισμού βοηθώντας αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη και δίνοντας τους την ευκαιρία της ζωής τους, να σπουδάσουν αυτό που θέλουν, όχι αυτό που μπορούν.

 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Οι σημαντικοί στόχοι επιτυγχάνονται μόνο με καλή συνεργασία Αξιοποίηση του εθελοντισμού Αλληλεγγύη μεταξύ όλων των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών των θετικών επιστημών και των φιλολογικών μαθημάτων Συνεργασία με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, όπως ΟΕΛΜΕΚ Ενθάρρυνση συνδιδασκαλίας σε περίπτωση μεγάλου αριθμού εθελοντών Ενθάρρυνση χορηγιών για τυχόν άλλων αναγκών των μαθητών

 ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Να δώσουμε την ευκαιρία σε αυτούς που έχουν τις πνευματικές ικανότητες και χρειάζονται εκείνη την επιπρόσθετη βοήθεια που κοστίζει και δεν μπορούν, να εξασφαλίσουν τη θέση που θέλουν και οραματίζονται για το μέλλον τους και τη καριέρα τους. Μια ευκαιρία σταδιοδρομίας για μερικούς που θέλουν και τη στερούνται! Προσβλέπουμε σε «ιστορίες επιτυχίας» και χαμόγελα στα πρόσωπα κάποιων παιδιών!

 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Καλούμε από σήμερα όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να προσφέρουν τουλάχιστο 2 ώρες τη βδομάδα σε σταθερό μάθημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2017 να δηλώσουν συμμετοχή ως εθελοντές στην ιστοσελίδα της ΚΥΜΕ Καλούμε επίσης από σήμερα μαθητές μαζί με τους κηδεμόνες τους να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση για συμμετοχή στο Κοινωνικό Φροντιστήριο και να τη στείλουν ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικώς υπογραμμένη και από τους δύο. www.cms.org.cy (banner: Κοινωνικό Φροντιστήριο ΖΗΝΩΝ) http://www.cms.org.cy/index.php?id=921#main_content Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν για συμμετοχή θα εγκριθούν από τη Γενική Διεύθυνση του ΥΠΠ για εθελοντική εργασία από τον ελεύθερο τους χρόνο. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν θα τους απονεμηθεί πιστοποιητικό εθελοντισμού.

 Κριτήρια Επιλογής μαθητών Με συντελεστές βαρύτητας ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κριτήρια Επιλογής μαθητών Με συντελεστές βαρύτητας I) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ 50% II) ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 20% IIΙ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ 20% IV) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 10%

 Ι ) Οικονομικά Κριτήρια (50% της Συνολικής Βαθμολογίας). ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Ι ) Οικονομικά Κριτήρια (50% της Συνολικής Βαθμολογίας). Η βαθμολογία για την οικονομική κατάσταση του μαθητή λαμβάνει υπόψη το ετήσιο εισόδημα της οικογένειας του. (Με ποσοστιαία βαθμολογία για αξιολόγηση- μικρότερο εισόδημα παίρνει μεγαλύτερο ποσοστό στη βαθμολόγια)

 ΙΙ) Επίδοση στο Σχολείο (20% της Συνολικής Βαθμολογίας) ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΙΙ) Επίδοση στο Σχολείο (20% της Συνολικής Βαθμολογίας) Ο γενικός βαθμός της Β΄ Λυκείου εξασφαλίζει την ποσοστιαία βαθμολογία αναλογικά. Συνολική Επίδοση Μαθητή (προκύπτει από το Ενδεικτικό Επίδοσης).

 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ ΙΙΙ ) Κοινωνική Κατάσταση και Κατάσταση Υγείας οικογένειας και Αιτητή (20% της Συνολικής Βαθμολογίας) Κοινωνική Κατάσταση (10%): Ορφανός από ένα ή και από δύο γονείς Αιτητής υπό την προστασία του Τμήματος Κοινωνικής Ευημερίας Διαζευγμένοι Γονείς Προσφυγική Οικογένεια με νόμιμη διαμονή στην Κύπρο και γνώση της Ελληνικής γλώσσας από το μαθητή Πολύτεκνοι / Τρίτεκνοι (αναφέρετε σύνολο μελών της οικογένειας) Κατάσταση Υγείας (10%): Πρόβλημα υγείας αιτητή μαθητή (περιγραφή μέχρι 30 λέξεις) Πρόβλημα υγείας οικογένειας (περιγραφή μέχρι 30 λέξεις)

 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ IV) Κοινωνική Προσφορά - Εθελοντισμός (10% της Συνολικής Βαθμολογίας) Κοινωνική προσφορά, Εθελοντισμός κ.α. (αναφέρετε μέχρι 3 δραστηριότητες- συμμετοχές)

 ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Εξεταζόμενα μαθήματα για τα οποία θα προσφερθεί βοήθεια από το Κοινωνικό Φροντιστήριο. Οι μαθητές(αιτητές) καλούνται να δηλώσουν τα μαθήματα για τα οποία αιτούνται υποστήριξη. 1. Νέα Ελληνικά 2. Μαθηματικά 3. Φυσική 4. Χημεία 5. Βιολογία

 Πρόγραμμα για μέχρι 3 τμήματα (Λ1,Λ2,Λ3) σε όλες τις επαρχίες. ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Πρόγραμμα για μέχρι 3 τμήματα (Λ1,Λ2,Λ3) σε όλες τις επαρχίες. Το κάθε τμήμα θα έχει μέγιστο αριθμό μαθητών 10. Το κάθε τμήμα θα κάνει προετοιμασία στα Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και Χημεία, 2 ώρες ανά βδομάδα για κάθε μάθημα , σύνολο 10 ώρες τη βδομάδα για κάθε μαθητή.   Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή 3-5 μμ Λ1 Μαθηματικά Λ3 Νέα Λ2 Μαθηματικά Λ3 Χημεία Λ1 Φυσική Λ2 Φυσική Λ3 Βιολογία Λ1 Χημεία 5-7 μμ Λ1 Νεα Λ3 Μαθηματικά Λ2 Νέα Λ1 Βιολογία Λ2 Βιολογία Λ3 Φυσική Λ2 Χημεία

Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης  ΙΔΡΥΜΑ ΘΑΛΗΣ Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Ερωτήσεις Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης