Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Marketing ( newsletters)
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Οδοντιατρική Πληροφορική Βένου Θεοδώρα- Μαρία Φοιτήτρια Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ Ακαδημαϊκο έτος:
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Μποχρίνη Σταυρούλα ΑΜ:3173 Σταθόπουλος Αναστάσιος ΑΜ:3220.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
NATiVuS.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗΣ. TRIPADVISOR Προγραμματίζει ταξίδια εκατομμύρια κριτικές (περιγράφουν τις καλύτερες και τις χειρότερες διακοπές) Είναι δωρεάν χρήσιμες.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
ΔΙΕΚ ΑΡΓΟΥΣ Τμήμα : Θρησκευτικός Τουρισμός 2016 Αλεξάνδρα Σπ. Μπίσκου.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Ομάδες στο Google.
Ταξιδιωτικό γραφείο Ταξιδιωτικό γραφείο
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τα θετικά του διαδικτύου
γραφείο Ταξιδιωτικό Ταξιδιωτικό γραφείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας

Τι είναι η Orbitz;

Υπέυθηνος πλέον της εταιρίας είναι ο Ιδρύθηκε το 2001 απο πολλαπλές αεροπορικές εταιρίες Οι ταξιδιώτες ερευνούν, ένα ευρύ φάσμα ταξιδιών διευκολύνοντας 1,5 εκατομμύρια αναζητήσεις πτήσεων και ένα εκατομμύριο αναζητήσεις ξενοδοχείων καθημερινά. Μεγαλύτερος επενδυτής της Orbitz είναι η Travelport, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα στον κόσμο για εταιρίες ταξιδιών, τα περιεχόμενα και τις προσφορές των υπηρεσιών τους Η έδρα της Orbitz βρίσκεται στο Σικάγο,Ιλινόις στις Η.Π.Α. Υπέυθηνος πλέον της εταιρίας είναι ο Barney Harford

Γιατι να το χρησιμοποιήσω;

Πλεονεκτήματα για τον πελάτη : Δυνατότητα παρακολούθησης φωτογραφιών, κριτικών, σχόλια απο πελάτες ξενοδοχείων Επιλογή επικοινωνίας απευθείας με την εταιρία που ενδιαφέρεται ο πελάτης Δυνατότητα καταχώρησης δωματίου ακόμα και την τελευταία στιγμή δημιουργώντας Ευκαιρίες και προσφορές για εξασφάλιση χαμηλότερης τιμής δωματίων η και εισητηρίων Δυνατότητα να βρείτε αμέτρητες προσφορές σε όλο τον κόσμο πολυ γρήγορα Αναζήτηση αποτελεσμάτων απο την άνεση του υπολογιστή σας χωρίς πίεση και οποιαδήποτε στιγμή

Πλεονεκτήματα για την εταιρία : Τα μικρά ξενοδοχεία μπορούν να διαφημιστούν καλύτερα λόγω της φθηνότερης διαφήμισης που προσφέρει αυτη η ιστοσελίδα ( Καθώς η απευθείας διαφήμιση απο εταιρίες αερομεταφοράς κοστίζουν πολυ περισσότερο) Αποδοχή κέρδους για την ταξιδιωτική εταιρία Orbitz Αποδοχή κέρδους για τα ξενοδοχεία

Διαγωνισμοί : Η ιστοσελίδα επίσης διοργανώνει διαγωνισμούς μεταξύ των ξενοδοχείων. Ο νικητής κρίνεται απο τα καλύτερα σχόλια και τις κριτικές των επισκεπτών της δίνοντας έτσι στον πελάτη την δυνατότητα να συμμετέχει σε αυτό αλλα και να διαλέξει τον επόμενο προορισμό του Η ιστοσελίδα επίσης δίνει έκπτωση για όλους τους επισκέπτες ,της σελίδας που θα αποφασίσουν να επισκεφτούν κάποιο ξενοδοχείο που κέρδισε στον διαγωνισμό. Οι νικητές είναι πολλοί αλλα χωρίζονται σε κατηγορίες απο καλύτερη εξυπηρέτηση μέχρι ποιο έχει το πιο πολυτελές δωμάτιο.

Ενοικίαση αυτοκινήτων Ο πελάτης έχει επίσης την δυνατότητα ενοικίασης αυτοκινήτου μέσω της ιστοσελίδας πολυ γρήγορα και απλα, απλώς διαλέγοντας της μέρες και το μέρος που θα παραλάβει το αυτοκίνητο

Η ιστοσελίδα επίσης προσφέρει ολοκληρωμένα πακέτα προσφορών που περιλαμβάνουν τα εισητήρια, το μέρος διαμονής του πελάτη αλλα και την ενοικίαση αυτοκινήτου σε φυσικά χαμηλότερες τιμές απο οτι κοστίζει ξεχωριστά το καθένα

Επισκέψεις με ομάδα Η ιστοσελίδα επίσης περιλαμβάνει και ταξίδια με άλλες ομάδες ατόμων η αλλιώς με Group. Επίσης προσφέρει εισητήρια σε χαμηλότερες τιμές για επισκέψεις σε μουσεία, θέατρα και χώρους αναψυχής

Με ποιο τρόπο η Orbitz ή και κάθε παρόμοια εταιρία βγάζει κέρδος;

Αρκετές μεγάλες online ταξιδιωτικές ιστοσελίδες είναι, στην πραγματικότητα, τα πρακτορεία ταξιδίων.Αυτοί στέλνουν τις πληροφορίες των ξενοδοχείων και τα ποσοστά σε χιλιάδες online ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, τα περισσότερα από τα οποία λειτουργούν ως ταξιδιωτικοί πράκτορες. Μπορούν να λάβουν, στη συνέχεια πληρωμές από τα ξενοδοχεία για κάθε δωμάτιο ή εισητήριο που έγινε στις ιστοσελίδες τους. Κέρδος μέσα απο διαφημήσεις άλλων εταιριών ακομα και αν δεν σχετίζονται με ταξίδια. Δυνατότητα των ξενοδοχείων να πληρώσουν για να εισάγουν την εταιρία τους σε ‘’κατάλογο’’ προσφορών Δυνατότητα τών ξενοδοχείων και των εταιριών να πληρώσουν για να φαίνονται πρώτα τα αποτελέσματα τους στην ιστοσελίδα.

Ποιοι έχουν κέρδος; Ποιοί είναι οι πελάτες της ιστοσελίδας;

Ποιοί έχουν κέρδος και γιατί; Απευθύνεται σε : Ανθρώπους που θέλουν να ταξιδεύσουν (Πελάτες) Ιδιοκτήτες ξενοδοχείων Ιδιοκτήτες μεταφορικών γραμμών Ποιοί έχουν κέρδος και γιατί; Φυσικά κέρδος έχουν όλοι οι παραπάνω, οι πελάτες λόγω εξοικονόμισης χρημάτων απο προσφορές και οι ιδιοκτήτες λόγω διαφήμισης

Οικονομικα στοιχεία της Orbitz Ετος: 2008-2013

Όπως είδαμε πρίν τα οικονομικά κέρδη της εταιρίας Orbitz έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια κατα 0.53% Επίσης η ιστοσελίδα έχει κάθε μήνα 4.441 νέους επισκέπτες δίνοντας του αντίστοιχες ευκαιρίες αύξησης κέρδους

Μειονεκτήματα της ιστοσελίδας: Δέν υπάρχουν παραπάνω γλώσσες εκτός της Αγγλικής Ελάχιστες προσφορές Διαφημίζει περισσότερο μέρη και εταιρίες των Η.Π.Α. Είναι απρόσωπη, δηλαδή σε περίπτωση επιθυμίας του πελάτη να επικοινωνήσει με κάποιον δεν υπάρχει πρόσωπο Δεν υπάρχει τρόπος για έκφραση παραπόνων.

Η ιστοσελίδα Orbitz περιέχει πολλές κατηγορίες απο εισητήρια αεροπλάνων για τα πιο μακρυνά μέρη μέχρι και κρουαζιέρες στα πιο εξώτικά νησιά του κόσμου. Είναι πολύ απλό και φιλικό προς τον χρήστη αφού οι προσφορές , οι τιμές και οι διαφημίσεις που περιέχει φαίνονται αμέσως πολυ απλά επιλέγοντας απλώς το μέρος που επιθυμεί ο χρήστης να επισκευθεί. Είναι αξιόπιστο καθώς βρίσκεται στο χώρο των ταξιδιών και του διαδυκτίου πολλά χρόνια βάζοντας στο χώρο το πιο δυνατό τους ‘’ όπλο’’ , την εμπειρία τους.

Τρόποι βελτίωσης της ιστοσελίδας: Προσθήκη περισσότερων ξένων γλωσσών Άυξηση προσφορών Ίδια αντιμετώπιση στης διαφημίσεις για όλες τις χώρες ανεξαιρέτως Δημιουργία καρτέλας με τις καλύτερες προσφορές τους μήνα Δημιουργία καρτέλας με τις πιο δημοφιλής περιοχές με βάση ,τους επισκέπτες της και με τις προτιμήσεις τους.

Ένα απο τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα site στον χώρο του τουρισμού. www.blitz.com Ένα απο τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα site στον χώρο του τουρισμού.

Πηγές Wikipedia Social Bakers Παγκόσμιο Χρηματηστήριο