Όραμα-Αποστολή Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαρία Καρύδα, Λέκτορας Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Νέα ώρα μαθήματος: Δευτέρα 12-3, αίθουσα ΜΥΡΤΩ Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 12-2, Τετάρτη 12-2.
Advertisements

Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
Total Quality Management. The four levels in the evolution of TQM.
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Η επιχειρηματική στρατηγική ανάπτυξη. Παρουσίαση Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
Οικονομική κρίση και κατάθλιψη: Τι να κάνουμε; Αλέξανδρος Βγόντζας Καθηγητής Ψυχιατρικής Παν. Κρήτης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Όραμα και η έννοια της εταιρικής αποστολής. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρουλης.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Αποδοτικότητας Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Δομή και Χαρακτηριστικά ΣΥΑ.
Απογραφή Δικαιούχων Προνοιακών και Κοινωνικών Επιδομάτων Επιδόματα: 1. Τυφλότητας 2. Κωφαλαλίας 3. Παραπληγίας / Τετραπληγίας / Ακρωτηριασμού σε ανασφάλιστους.
Η Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Επιχειρησιακή Στρατηγική
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
Πληροφοριακά Συστήματα
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ευαγγελία Παρίση PhD Διοίκηση επιχειρήσεων
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Παλαιολόγου Μπενιζέλου 7 Αθήνα 10556
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ ΕΤΟΥΣ 2015
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όραμα-Αποστολή Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη Όραμα-Αποστολή Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια Κεφάλαιο 4

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΟΡΑΜΑ Διατυπώνει τον βασικό σκοπό της επιχείρησης Καθορίζει τη σχέση της επιχείρησης με άλλους οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένων και των ανταγωνιστών (ομάδες ενδιαφερομένων) Θέτει συγκεκριμένους στόχους ΟΡΑΜΑ Περιγράφει τη ‘μορφή’/ το είδος της επιχείρησης που θέλουμε να είμαστε στο μέλλον (που πάμε) •Θέτει γενικούς στόχους •Οδηγεί τη στρατηγική και την αποστολή Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Το όραμα = απαραίτητο για να θεμελιώσει το σκοπό του οργανισμού, να μεταδώσει τις αξίες που θα στηρίζουν τη λήψη αποφάσεων και να δώσει πληροφόρηση ως προς τις στρατηγικές διοίκησης οι οποίες θα οδηγήσουν τον οργανισμό μπροστά. Κάθε οργανισμός πρέπει να στηρίζεται σε ένα όραμα για το μέλλον του, ένα πρόγραμμα δράσης για μια επιθυμητή μελλοντική κατάσταση, η επίτευξη της οποίας αποτελεί σκοπό όλων όσων συνδέονται με τον οργανισμό αυτόν. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Ένας διαχωρισμός των δύο εννοιών (αποστολή ή όραμα) γίνεται με Όραμα (vision), ή Αποστολή (mission) ονομάζεται το ΠΟΥ θα ήθελαν τα στελέχη να βρεθεί ο οργανισμός τους στο μέλλον Ένας διαχωρισμός των δύο εννοιών (αποστολή ή όραμα) γίνεται με την απάντηση που δίνεται στα δύο ερωτήματα: Όραμα: Τι φιλοδοξούμε να γίνουμε ως οργανισμός ; Αποστολή: Τι κάνουμε ως οργανισμός ; Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Πως είναι η εταιρεία (π.χ. Viopros A.E.) σήμερα; Η δημιουργία δήλωσης της αποστολής ενός οργανισμού θεωρείται συχνά ως η αρχή της διαδικασίας δημιουργίας στρατηγικής του οργανισμού. Παράδειγμα: Πως είναι η εταιρεία (π.χ. Viopros A.E.) σήμερα; α. ως εσωτερικές υποδομές (συστήματα, προσωπικό, ικανότητες, κουλτούρα) β. ως οργανωτική δομή γ. ως σχέσεις με το περιβάλλον (πελάτες, προμηθευτές) Πως θα θέλαμε να είναι σε 3 χρόνια στους παραπάνω τομείς; Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Το Όραμα και η Αποστολή ως Βασικές Προϋποθέσεις για Δημιουργία Στόχων και Στρατηγικής Θέση στον ανταγωνισμό, νέες αγορές και προϊόντα Αύξηση των πωλήσεων κατά 6% για τα επόμενα τρία χρόνια. · Μείωση των ελαττωματικών προϊόντων κάτω του 1/1000 στη γραμμή παραγωγής. · 18% απόδοση επενδυμένων κεφαλαίων · 30% των πωλήσεων να προέρχονται από νέα προϊόντα Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Όραμα COSMΟΤΕ Όραμα της COSMΟΤΕ είναι να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου ώστε να αποτελεί την πρώτη επιλογή των πελατών στην Ελλάδα και τη Ν.Α Ευρώπη, καθώς και να ενεργεί ως «υπεύθυνος πολίτης» σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται προσθέτοντας αξία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Μία επιτυχημένη δήλωση αποστολής θα πρέπει να απαντάει σε 3 κρίσιμες ερωτήσεις: 1. Τι είδους επιχείρηση θα είμαστε στο μέλλον; (ενδεχόμενες αλλαγές στο προϊόν/υπηρεσία ή τον κλάδο δραστηριοποίησης) 2.Ποιοι είναι οι στόχοι μας; (τι θέλει να επιτύχει σε σχέση με τα μερίδια αγοράς και τον ανταγωνισμό) 3.Πως θα κερδίσουμε συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά; (σαφείς πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο επίτευξης των στόχων της επιχείρησης) Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Αποστολή COSMΟΤΕ Αποστολή μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των πελατών μας με καινοτόμες τεχνολογίες , που παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά. Στοχεύουμε επίσης, στη συνεχή βελτίωση της εταιρείας εσωτερικά, αναπτύσσοντας τις δυνατότητες και τις δεξιότητες των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα, παραμένοντας στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Ποιος Συμμετέχει στη Δημιουργία Εταιρικής Αποστολής Ανώτατη Διοίκηση Διευθυντής Μεσαία Διοικητικά Στελέχη Σύμβουλοι εξωτερικοί Μη Διοικητικά Στελέχη Άλλες Ομάδες Ενδιαφερομένων Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Οι Ομάδες ενδιαφερομένων μερών εμφανίζονται σε δύο κύκλους: Οι Ομάδες ενδιαφερομένων μερών εμφανίζονται σε δύο κύκλους: ·Τον εσωτερικό κύκλο ενδιαφερομένων οι οποίοι εμπλέκονται σε άμεσες σχέσεις με την εταιρεία (ιδιοκτήτες, εργαζόμενοι, πελάτες, προμηθευτές, κ.α.) ·Τον εξωτερικό κύκλο των οποίων η επίδραση είναι έμμεση(κυβέρνηση, μη κυβερνητικοί οργανισμοί, ενώσεις, τοπικές κοινωνίες, κ.α.). Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Η επιχείρηση Μετόχους Καταναλωτές Προμηθευτές Η επιχείρηση Μη Κυβερνητικoί Οργανισμοί (ΜΚΟ) Πελάτες Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τοπικά, εθνικά) Εργαζομένους Δημόσιες Αρχές Τοπική Κοινωνία Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Έτσι οι πιέσεις που ασκούν στην επιχείρηση είναι αντιτιθέμενες: Το πρόβλημα με τα ενδιαφερόμενα μέρη είναι ότι οι προσδοκίες και τα συμφέροντα τους συχνά διαφέρουν. Έτσι οι πιέσεις που ασκούν στην επιχείρηση είναι αντιτιθέμενες: ·Οι μέτοχοι θέλουν αποδόσεις και κλείσιμο των ελλειμματικών δραστηριοτήτων, ενώ οι εργαζόμενοι θέλουν διασφάλιση των θέσεων εργασίας. ·Οι οικολογικές ομάδες διαμαρτύρονται για τις επιπτώσεις των εργοστασίων στο περιβάλλον αλλά και οι τοπικές κοινωνίες θα επιθυμούσαν ενίσχυση της ανάπτυξης των περιοχών τους. · Οι μάνατζερς τείνουν να προτιμούν μεγέθη και ανάπτυξη «αυτοκρατοριών» για να διοικούν, ενώ οι μέτοχοι και οι πιστωτές γρήγορες αποδόσεις και βραχυπρόθεσμα κέρδη . Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Βασικά Στοιχεία ενός Οράματος / Αποστολής Βασικά Στοιχεία ενός Οράματος / Αποστολής Περιγράφει το μελλοντικό επίκεντρο της επιχείρησης (business scope) Προδιαγράφει το επιθυμητό μελλοντικό μέγεθος της επιχείρησης (business scale) Εστιάζει σε προϊόντα / αγορές / τεχνολογία Εστιάζει στον ανταγωνισμό Δίνει την εικόνα της επιχείρησης και τις σχέσεις με ομάδες ενδιαφερομένων Απεικονίζει μια κουλτούρα προς επίτευξη Καθορίζει τον ρόλο του μάνατζμεντ και της επιχειρησιακής δομής Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Σε ένα δυναμικό και απελευθερωμένο περιβάλλον ΑΠΟΣΤΟΛΗ Σε ένα δυναμικό και απελευθερωμένο περιβάλλον Επικοινωνιών, να προσφέρουμε μία συνεχώς αυξανόμενη αξία στους πελάτες και στους μετόχους. ΟΡΑΜΑ Να κατακτήσει η COSMΟΤΕ θέση μέσα στις πέντε πρώτες Επιχειρήσεις στην Αγορά Επικοινωνιών της Ευρώπης. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - Να διατηρεί η εταιρεία τον ηγετικό της ρόλο στην παροχή υπηρεσιών σε μία ανταγωνιστική Ελληνική Αγορά Επικοινωνιών. - Να πρωταγωνιστήσει στην Αγορά Επικοινωνιών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. - Να εδραιώσει ισχυρή θέση στην Αγορά Επικοινωνιών της Ευρώπης. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

ΕΛΑΪΣ – Unilever: “Αποστολή μας είναι να προσθέτουμε ζωτικότητα στη ζωή όλων κάθε μέρα. Καλύπτουμε τις καθημερινές σας ανάγκες όσον αφορά στη διατροφή, στην υγιεινή και στην προσωπική περιποίηση με επώνυμα προϊόντα.” Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Το όραμά μας Όραμά μας είναι να είμαστε η κορυφαία εταιρεία κινητής επικοινωνίας στον κόσμο – βελτιώνοντας τη ζωή των πελατών μας, και βοηθώντας άτομα, επιχειρήσεις και κοινότητες να είναι περισσότερο συνδεδεμένα και να επικοινωνούν καλύτερα σε έναν κόσμο που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

ΟΡΑΜΑ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ Η αποστολή μας είναι να πρωταγωνιστήσουμε παγκοσμίως στην ικανοποίηση των αναγκών μετακίνησης προσφέροντας λύσεις με ποιοτικά ανώτερα προϊόντα και υπηρεσίες. Να συνεισφέρουμε με κάθε τρόπο στη διεκδίκηση καλύτερης ποιότητας ζωής επικεντρώνοντας τις προσπάθειες μας στην πρωτοπορία και στην συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρουμε στον πελάτη. Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Προσδιοριστικοί Παράγοντες Αποτελεσματικότητας Δηλώσεων Αποστολής ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Παρέχει έμπνευση (Inspiring) Είναι Ρεαλιστική/Πραγματιστική (Pragmatic) Θέτει στόχους προς επίτευξη Χρησιμοποιεί ‘ζωηρή’ γλώσσα (Vivid Language) Είναι ευέλικτη/ευπροσάρμοστη ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Αντιλαμβανόμενη αξία της δήλωσης αποστολής Σε τι βαθμό θεωρείται αυτή αποτελεσματική ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΘΗΚΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ (SELLING TACTICS) Η ανώτατη διοίκηση δείχνει να πιστεύει στην δήλωση αποστολής Η ανώτατη διοίκηση παίρνει αποφάσεις συμβατές με τη δήλωση αποστολής ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ‘ΠΩΛΗΤΗ’ (ανώτατης διοίκησης) ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ Αφοσίωση στην επιχείρηση Πρόθεση αποχώρησης από την επιχείρηση ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Συμμετοχή στη δημιουργία της δήλωσης αποστολής Προσαρμογή από: Markides C. and V. M. Papadakis, “What Constitutes an Effective Mission Statement: An Empirical Investigation”, in Hitt, M.A. J.E. Ricart, I. Costa and R.D. Nixon, (Eds.) New Managerial Mindsets: Organizational Transformation and Strategy Implementation, John Wiley and Sons, UK, 1998 Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Τρία Επίπεδα Στρατηγικής ‘Στρατηγείο’ Corporate Head Office Εταιρική/Επιχειρηματική Στρατηγική (Corporate Strategy) Στρατηγική Επιχειρηματικής Μονάδας ή Ανταγωνιστική Στρατηγική (Business Level Strategy) Επιχείρηση B Επιχείρηση A Marketing/Sales R & D Στρατηγική Επιμέρους Λειτουργιών (Functional Strategies) Human Resources HR Finance Finance Production Production R & D Marketing/Sales Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη 17

Τρία επίπεδα στρατηγικής ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ/ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ GENRON ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗ-ΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (SBUs) Λίπη και έλαια Κατεψυγ- μένα Απορρυπαντικά και χημικά Παγωτά Καλλυ- ντικά ΕΠΙΠΕΔΟ ΛΕΙΤΟΥΡ-ΓΙΩΝ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑΣ Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων Τμήμα Πωλήσεων Τμήμα Παραγωγής Τμήμα Μάρκετινγκ Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη

Γαλανού Αικατερίνη, Τμ. Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής, Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών Ηπείρου, Υλικό βασισμένο στο βιβλίο του Βασ. Παπαδάκη