Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Advertisements

Μιχάλης Βαφόπουλος, vafopoulos.org Η Ανοιχτή Γενιά είναι εδώ; Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
Lego Mindstorms & Bee-Bot
ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαφάνεια Χάρις Χριστοφή Διαφάνεια των σωμάτων Μάθημα 2.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Με το LEGO Mindstorms NXT
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 1: Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας Ἐθνικὸ καὶ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
By Sanjay and Arvind Seshan
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Ειδικές διαλέξεις 1: Εισαγωγή στο tecplot
Ενισχυτική διδασκαλία
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
Slalom.
Βάρος Το απόλυτο βάρος του αντικειμένου, που διαχειρίζεται το άτομο είναι σημαντικό. Οι παράγοντες, που καθορίζουν την ροπή που πρέπει να υπερνικηθεί.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Προκειμένου να κάνετε τις επόμενες εργασίες ,θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν Google λογαριασμό στο gmail.com και να μου τον στείλετε. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΧΩΡΙΣ.
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Εκπαιδευτική ρομποτική
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Κλίμακα PEGI.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου MyBlock για την ακολουθία χρωματιστής γραμμής με εισόδους Κίνηση απόστασης By: Droids Robotics © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

Σκοποσ μαθηματοσ Να μάθεις πώς να «γράφεις» μία ακολουθία γραμμής(line follower ) με πολλαπλές εισόδους. Να μάθεις πώς να «γράφεις» μία ακολουθία γραμμής(line follower ) η οποία να σταματά μετά από συγκεκριμένο αριθμό μοιρών. Να εξασκηθείς στη δημιουργία χρήσιμων MyBlock © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

Γιατι να δημιουργησουμε ενα MyBlock για ακολουθια γραμμησ με πολλεσ εισοδουσ; Κάθε φορά που θέλεις να ακολουθήσεις μία γραμμή με διαφορετικό μήκος, απλά αλλάζεις την είσοδο. © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

TIPS Για επιτυχια Θα πρέπει να γνωρίζεις πως να δημιουργείς μία απλή ακολουθία γραμμής και πώς να δημιουργείς MyBlock με εισόδους. Εφόσον χρησιμοποιείς τον αισθητήρα σε ειτουργία χρώματος δεν χρειάζεται να τον κάνειw restart. Έλεγξε σε ποια θύρα( port) έχεις συνδέσει τον αισθητήρα και προσάρμοσέ το στον κώδικά σου. Ίσως χρειαστεί να προσαρμόσεις την ταχύτητα και τον προσανατολισμό που δουλεύει το ρομπότ. Επιβεβαίωσε ότι ο αισθητήρας βρίσκεται μπροστά από τους τροχούς σου στον προσανατολισμό που προχωράει το ρομπότ. Επιβεβαίωσε ότι το ρομπότ βρίσκεται στην σωστή πλευρά της γραμμής. Το πιο συνηθισμένο λάθος είναι η λάθος τοποθέτηση του ρομπότ. Ακολούθησε τα βήματα στο αρχείο ev3. Ξεκίνα από το βήμα 1. © 2014, Droids Robotics, v. 2.0, Last edit 4/5/2015

Δοκιμασια με TIPS Δοκιμασία: Δημιούργησε ένα MyBlock για ακολουθία γραμμής (line follower) που να ακολουθεί μία χρωματιστή γραμμή και σταματά μετά από συγκριμένο αριθμό μοιρών. Το MyBlock πρέπει να έχει 3 εισόδους (μοίρες, ισχύς και χρώμα γραμμής) Goal: Stop after 720 degrees Δημιούργησε μία απλή ακολουθία γραμμής (line follower). Πρόσθεσε ένα reset block για τις περιστροφές του κινητήρα για να διαγραφεί κάθε προηγούμενη δραστηριότητα του κινητήρα. Όρισε λήξη της επανάληψης της ακολουθίας μετά από συγκεκριμένο αριθμό μοιρών. Όρισε τις εισόδους της ακολουθίας: μοίρες, ισχύς και χρώμα γραμμής. Χρησιμοποιώντας τα σχοινάκια δεδομένων σύνδεσε τις μοίρες στην έξοδο της επανάληψης, την σταθερά της ισχύς στο block κίνησης και τη σταθερά χρώματος στο block του αισθητήρα χρώματος. Κάνε την ακολουθία αυτή ένα MyBlock. © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

Bhma 1: απλη ακολουθια χρωματιστησ γραμμησ © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

STAGE 2: RESET & DEGREES © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

STAGE 3: ADDING INPUTS © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

STAGE 4: MY BLock © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

Επομενο βημα Σε αυτό το μάθημα χρησιμοποιούμαι μία απλή ακολουθία γραμμής. Μπορείς να συνδυάσεις όλες αυτές τις τεχνικές με κάθε ακολουθία γραμμής. Μάθε πως σαν δημιουργείς ανάλογες ακολουθίες γραμμής για απλή ή ομαλή (smooth) ακολουθία γραμμής  τσέκαρε τα μαθήματα ανώτερο επιπέδου: Proportional Line Follower lesson / Εναλλακτικοί τρόποι ακολουθίας γραμμής. © 2014, Droids Robotics, Last edit 4/5/2015

CREDITS Αυτός ο οδηγός δημιουργήθηκε από τους Sanjay Seshan και Arvind Seshan από την Droids Robotics και μεταφράστηκε από τον Πλακιά Γεώργιο. Περισσότερα μαθήματα διαθέσιμα στο www.ev3lessons.com Εmail συγγραφέα : team@droidsrobotics.org Email μεταφραστή : plakiasge@gmail.com                           This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. © 2014 EV3Lessons.com (Last Edit 2/28/2015)