Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
Advertisements

1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal) ----κενή γραμμή---- Όνομα Καθηγητή Τμήμα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 5: Περιφερειακές συσκευές
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 1: Επισκόπηση του πεδίου των ΤΠΕ. Σχέση με την εκπαίδευση Θαρρενός Μπράτιτσης Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 4: Δομή ενός υπολογιστικού συστήματος
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 2: Βασικές έννοιες Πληροφορικής
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 9: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Weebly
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Κίνηση στο Scratch.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενότητα # 11: Ο λογαριασμός μας στο Scratch. Φορητές συσκευές Θαρρενός Μπράτιτσης Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σκοποί ενότητας Στην ενότητα αυτή συζητείται η δυνατότητα αποθήκευσης και διαμοιρασμού έργων μέσω της πλατφόρμας του Scratch, αλλά και η ανάκτηση έτοιμων παραδειγμάτων από αυτήν για να τα εντάξουμε στα δικά μας έργα Επιπλέον εξετάζεται η ειδική έκδοση του Scratch για φορητές συσκευές (ταμπλέτες)

Περιεχόμενα ενότητας Λογαριασμός στην πλατφόρμα του Scratch Γνωριμία με το Scratch Jr

Ο λογαριασμός μας στο Scratch Μπορούμε να αποθηκεύσουμε τα έργα μας και να τα ανοίξουμε από οπουδήποτε. Τα έργα διακρίνονται σε ιδιωτικά και δημόσια. Τα δημόσια μπορούν να τα δουν κι άλλοι, ενώ τα ιδιωτικά μόνο εγώ

Αποθηκεύοντας ένα έργο Μπορούμε να αποθηκεύσουμε το έργο για να το δει ή/και να το εκτελέσει κάποιος Μπορούμε να δώσουμε όποιο όνομα θέλουμε Υπάρχει πεδίο στο οποίο προσθέτουμε σχόλια Μπορούμε/πρέπει να αναφέρουμε σε ποιο έργο στηριχθήκαμε (αν το κάναμε) Μπορούμε να συζητήσουμε με άλλους χρήστες της πλατφόρμας για το έργο μας

Δουλεύοντας με αρχεία Μπορούμε να αποθηκεύσουμε αντίγραφο των έργων μας για να πειραματιστούμε με τροποποιήσεις ώστε να μην πειράξουμε το αρχικό Μπορούμε τα έργα να τα δουλεύουμε στο online περιβάλλον ή στον υπολογιστή μας και να τα μεταφέρουμε.

Επιπλέον δυνατότητες Στο Scratch 2.0 υποστηρίζονται και διανυσματικά γραφικά για τις ενδυμασίες Μπορούμε να αποθηκεύσουμε κομμάτια κώδικα στο «σακίδιό» μας και να τα χρησιμοποιήσουμε και σε άλλα έργα. Μπορούμε να δούμε τον κώδικα οποιουδήποτε έργου έχει δημιουργήσει άλλος χρήστης και να τον μελετήσουμε. Μπορούμε να βάλουμε τμήματά του στο σακίδιό μας. Μπορούμε να αποθηκεύσουμε ένα έργο που εκτελείται σε μορφή βίντεο στον υπολογιστή μας (για να κάνουμε ίσως αργότερα μια επίδειξη). Μπορώ να φτιάξω νέα πλακίδια εντολών που αντιστοιχούν σε ένα σύνολο υφιστάμενων εντολών (π.χ. πλακίδιο «τετράγωνο» για να σχεδιάζω τετράγωνα)

Tο Scratch και σε ταμπλέτες Η έκδοση ScratchJr λειτουργεί σε φορητές συσκευές (ταμπλέτες άνω των 7 ιντσών) Πρόκειται για μια απλοποιημένη έκδοση, με λιγότερες εντολές. Απευθύνεται σε ακόμα μικρότερες ηλικίες Η λογική είναι ακριβώς η ίδια στον προγραμματισμό Το έργο χωρίζεται σε οθόνες και όχι σε σκηνές. Στο βιντεομάθημα εξετάζεται αναλυτικά το περιβάλλον

Οδηγίες (1 από 4) Το πρότυπο παρουσίασης (template) περιέχει συγκεκριμένες διατάξεις διαφανειών. Προτιμήστε μια από τις 9 προκαθορισμένες διατάξεις.

Οδηγίες (2 από 4) Κάθε διαφάνεια πρέπει να έχει τίτλο που να είναι μοναδικός. Ο τίτλος διαφάνειας είναι bold 44pt και δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 2 γραμμές. (Στις 2 γραμμές το μέγεθος γραμματοσειράς προσαρμόζεται αυτόματα από το πρόγραμμα σε 40pt). Χρησιμοποιήστε τα ορισμένα μεγέθη γραμματοσειρών για το κείμενο: 32pt για το πρώτο επίπεδο, 28pt για το δεύτερο, 24pt για το τρίτο, 22pt για το τέταρτο και 20pt για το πέμπτο. Μη χρησιμοποιείτε προσαρμοσμένο μέγεθος μικρότερο από 20pt. Επιλέξτε γραμματοσειρές που είναι εύκολο να διαβαστούν και συναντώνται συχνά στα έγγραφα (π.χ. τύπου Sans Serif), όπως για παράδειγμα οι Arial, Verdana, Tahoma, Calibri.

Οδηγίες (3 από 4) Μην αλλοιώνετε τα πλαίσια του τίτλου και του κειμένου ως προς το μέγεθος και τη θέση τους. Μη χρησιμοποιείται αλλαγή χρώματος για επισήμανση λέξεων. Συνίσταται η χρήση bold. Συνίσταται να χρησιμοποιείται 1 σχήμα, γράφημα, εικόνα, φωτογραφία ανά διαφάνεια. Συνίσταται να χρησιμοποιούνται μόνο όσα σχήματα χρειάζονται για να αποδώσουν την απαιτούμενη πληροφορία και όχι για «διακόσμηση». Συνίσταται να χρησιμοποιούνται μέχρι 6 bullets ανά διαφάνεια. Διαφάνειες που περιέχουν μεγάλη ποσότητα πληροφορίας καλό είναι να αναλύονται σε επιμέρους διαφάνειες.

Οδηγίες (4 από 4) Μην χρησιμοποιείτε εικόνες πίσω από γράμματα ως φόντο ούτε χρωματιστά πλαίσια. Για πλαίσια προτιμήστε μαύρο περίγραμμα τουλάχιστον 2pt. Μην χρησιμοποιείτε σκιά στα γράμματα. Μην στοιχίζετε το κείμενο σε πλήρη στοίχιση (justify). Οι υπερσυνδέσεις να συνοδεύονται από αντιπροσωπευτικό κείμενο. Να είναι ενεργοποιημένος ο αυτόματος ορθογραφικός έλεγχος. Κατά την παρουσίαση, η μετάβαση μεταξύ διαφανειών να γίνεται με τον προκαθορισμένο τρόπο (enter, βέλος, κλικ) και χωρίς όριο χρόνου.

Βασικές Οδηγίες Προσβασιμότητας Όλα τα αντικείμενα (π.χ. εικόνες, φωτογραφίες, σχήματα, γραφικά) πρέπει να συνοδεύονται από εναλλακτικό κείμενο περιγραφής τους. Διασφαλίστε ότι η σειρά αυτόματης ανάγνωσης σε κάθε διαφάνεια είναι λογική: η μετατροπή κειμένου σε ομιλία «διαβάζει» τον τίτλο, τα κείμενα και τα εναλλακτικά κείμενα των αντικειμένων με τη σειρά που έχουν εισαχθεί και όχι με τη σειρά που εμφανίζονται στη διαφάνεια. Ελέγξτε την ορατότητα για χρήστες με αχρωματοψία. Ακολουθείστε τις ειδικές οδηγίες για επιστημονικά σύμβολα, ηχητικά αρχεία και video clips.

Τέλος ενότητας