Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
Αποδόσεις αιτίων.
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Οι εκτιμήσεις των ενηλίκων αποτελούν τη βάση για την αυτοεκτίμηση των παιδιών της νηπιακής ηλικίας Το καλό και το κακό ορίζονται από τις συναισθηματικές.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Υποκίνηση.
Ελευθερία Ν. Γωνίδα Τμήμα Ψυχολογίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το Λάθος και Ενισχύοντας το Σωστό Ψυχολογική.
Χρειάζεται οι προπονητές και οι Κ.Φ.Α. να επαινούν και να αμείβουν τους αθλητές/μαθητές και τις αθλήτριές/μαθήτριες τους ή όχι ;  Χρειάζεται οι προπονητές.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Συντονίστρια Συμποσίου: Ι. Παπαβασιλείου- Αλεξίου.
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Κίνητρα Ο ρόλος τους στη μάθηση.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής Ακαδημαϊκό έτος Εξάμηνο Β ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θέμα: ΚΙΝΗΤΡΑ Όνομα σπουδαστή: Παναγιώτης Δικαιούλιας.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση Εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα Τα κίνητρα σύμφωνα με την συμπεριφοριστική, γνωστική και κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση Ποιες είναι οι πιθανές επιδράσεις της αποτυχίας ή της επιτυχίας στα κίνητρα και πως σχετίζονται με τις πεποιθήσεις για την ικανότητα. Συσχέτιση των κινήτρων με την αυτοεκτίμηση και την αυτοαντίληψη. Δημιουργία και ενίσχυση των κινήτρων στην τάξη

Εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα Ερμηνεία κινήτρων: τα κίνητρα μπορούν ταυτόχρονα να είναι τόσο αυτοκαθοριζόμενα όσο και ετεροκαθοριζόμενα (Covington and Mueller , 2001) Οι δάσκαλοι πρέπει να ενθαρρύνουν και να καλλιεργούν τόσο τα εσωτερικά κίνητρα και παράλληλα πρέπει να εξασφαλίζουν τα εξωτερικά κίνητρα για την υποστήριξη της μάθησης

Τα κίνητρα κατευθύνουν τη συμπεριφορά μας Πως επιλέγουν οι μαθητές να μελετήσουν; Πόσο χρόνο χρειάζεται ο μαθητής να ξεκινήσει τη μελέτη; Ποιο είναι το επίπεδο αφοσίωσης του μαθητή στη δραστηριότητα; Γιατί παραιτείται ή επιμένει ο μαθητής; Τι ασθάνεται και τι σκέπτεται ο μαθητής όταν μελετά;

Τύποι μαθητών Ο ηττοπαθής πχ είναι πολύ δύσκολο Η ασφαλής πχ θέλω να πάρω καλό βαθμό Ο ικανοποιημένος πχ επιλέγω να διαβάσω επειδή μου αρέσει Η αμυντική και αγχώδης πχ τι θα σκεφτούν οι άλλοι για μένα

Η συμπεριφοριστική προσέγγιση Ενισχύουμε τη μάθηση με Ανταμοιβές: πχ αύξηση βαθμολογίας Συνέπειες: πχ μείωση βαθμολογίας

Ανθρωπιστική προσέγγιση (Maslow) ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Ανάγκη επιβίωσης Διανοητική επίτευξη Ανάγκη για ασφάλεια Αισθητική εκτίμηση Ανάγκη ένταξης σε ομάδα Αυτοπραγμάτωση Ανάγκη αυτοεκτίμησης

Γνωστική προσέγγιση Θεωρία της απόδοσης αιτίων (B. Weiner) τρεις διαστάσεις απόδοσης: Με βάση το σημείο Την σταθερότητα Την ελεγξιμότητα

Θεωρία της απόδοσης αιτίων (B. Weiner) Τρεις διαστάσεις απόδοσης με βάση: Το σημείο (η αιτία εσωτερική ή εξωτερική) Τη σταθερότητα (κατά πόσο η αιτία μπορεί να αλλάξει) Την ελεγξιμότητα (κατά πόσο το άτομο μπορεί να ελέγξει την αιτία)

Κοινωνικο-γνωστική προσέγγιση (Bandura) Προσδοκίες αυτοαποτελεσματικότητας Εμπειρίες γνώσης (επιτυχία, αποτυχία) Επίπεδα συναισθηματικής διέγερσης (άγχος, ) Έμμεσες εμπειρίες Κοινωνική πειθώ

Θεωρίας της μαθημένης αβοηθησίας (Seligman, 1967) Πείραμα Hiroto (1974) σε τρεις ομάδες ατόμων Αποτυχία προσπάθειας για μάθηση, ματαίωση, παραίτηση, αίσθηση ανικανότητας Εκπαίδευση των μαθητών στο να αποδίδουν τις αποτυχίες τους στην προσπάθεια και όχι στην έλλειψη ικανότητας