Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Παραλληλόγραμμα τεστ 1 τεστ 2 ασκήσεις Φάνης Παπαδάκης
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Παναγιωτοπούλου Κωνσταντίνα Χροναίου Χρυσάνθη.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 7: Παράδειγμα από Α΄ Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟ 2 Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗΆ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΆΛΓΕΒΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΡΙΖΕΣ.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του μαθηματικού στα σχολεία: Μια πιλοτική εφαρμογή.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
1.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Στα 5 πρώτα λεπτά του μαθήματος η καθηγήτρια κάνει μια σύντομη επανάληψη σχετικά με τις έννοιες των εφεξής, διαδοχικών, παραπληρωματικών,
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Παρουσίαση Κρίσιμων Συμβάντων από την συνέντευξη μαθητών Β΄ Γυμνασίου
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Φοιτήτρια : Γκίντζου Αικατερίνη

Γενικά στοιχεία 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών 1η Λυκείου 1η διδακτική ώρα Γεωμετρία Εισαγωγή στα ορθογώνια Καθηγητής τμήματος: Κων/νος Γιατράς Διδάσκουσα εγώ

Σχέδιο Διεξαγωγής Μαθήματος Υπενθύμιση ιδιοτήτων παραλληλογράμμου Ορισμός ορθογωνίου Ιδιότητες Κριτήρια (Ασκήσεις)

Κριτήριο : Αν ένα τετράπλευρο είναι παραλληλόγραμμο και οι διαγωνιοί του είναι ίσες τότε είναι ορθογώνιο. Μαθήτρια στον πίνακα Απόδειξη από μαθητές/τριες με δικές μου παρεμβάσεις

Απόσπασμα απομαγνητοφώνησης Μ= Μαθήτρια , Ε= Εγώ Μ: Ας αποδείξουμε ότι είναι ορθογώνιο αποδεικνύοντας πως αυτές είναι ίσες (οι διαγώνιοι), που μπορούμε. Αν είναι ίσες, δεν είναι και αυτό κριτήριο; Αν είναι οι διαγώνιες ίσες; Ε: Αυτό θέλουμε. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι έχοντας αυτό το κριτήριο μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι είναι ορθογώνιο. Μ: Μα είναι κριτήριο! Είναι ίσες άρα είναι (ορθογώνιο). Ε: Ναι, είναι παραλληλόγραμμο και είναι ίσες. Και θέλουμε να δείξουμε ότι είναι ορθογώνιο.

Γενικά σχόλια Το σχόλιο της μαθήτριας έγινε 9 λεπτά αφού είχαμε ξεκινήσει την απόδειξη Είχε ήδη προηγηθεί διάλογος σε σχέση με το τι θέλουμε να αποδείξουμε (όπου πάλι πίστευε πως το ζητούμενο ήταν να δείξουμε ότι έχει ίσες διαγώνιους) Πολλοί/ες μαθητές/τριες είπαν για διάφορα τρίγωνα Κάποιος μαθητής είχε ήδη δώσει σωστή απόδειξη Συνεχίστηκε συζήτηση για άλλα τρίγωνα από μαθητές/τριες

Κρίσιμο Συμβάν Χρήση κριτηρίου για απόδειξη κριτηρίου Κριτήριο ως κάτι που ισχύει Θέλει να ισχύουν οι προυποθέσεις του Αδυναμία επεξεργασίας δεδομένων

Σχολιασμός Κρίσμου Συμβάντος Το συμβάν χαρακτηρίζεται κρίσιμο αφού η Μ μπερδεύει την έννοια του κριτηρίου και της απόδειξης αυτού. Έχει μία λογική που θέτει το κριτήριο ως αυταπόδεικτο, άρα δε χρίζει αποδείξεως.

Ερμηνεία Κρίσιμου Συμβάντος Κριτήριο συγκεχυμένη έννοια Απόδειξη συγκεχυμένη έννοια Αδυναμία κατανόησης ανάγκοιότητας απόδειξης

Έρευνα Dreyfus(1990) ταξινομεί σε τρεις κατηγορίες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των μαθητών για την κατάκτηση της αποδεικτικής διαδικασίας: ° 1η κατηγορία: Οι μαθητές δεν αισθάνονται την ανάγκη της απόδειξης ° 2η κατηγορία: Αδυνατούν να συλλάβουν το στοιχείο του «λογικά αναπόφευκτου», που είναι έμφυτο στην έννοια της απόδειξης ° 3η κατηγορία: Δυσκολεύονται να διατυπώσουν μια απόδειξη. Βιβλιογραφία έρευνας : Διπλωματική Εργασία, Αργύρη Παναγιώτα, 2010

Κριτική και διορθώσεις Ελλιπής εξήγηση Δεν έγινε κατανοητή η σύγχυση. Παραπάνω χρόνος για την διευκρίνηση κριτηρίου/ απόδειξης αυτού Στοχευμένες ερωτήσεις για καθοδήγηση

Τέλος παρουσίασης Ευχαριστώ!